Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Bleh bah bleh.
Tegen het eind van de wandeling kwam een paard tegenmoet met klein kind ( plus begeleider dat wel)
Ben met de 2 honden helemaal aan de kant in het gras gaan staan tegen de sloot aan. Verder was er maar een andere mogelijkheid, bij een opening in het prikkeldraad het weiland op maar Kaio kwam niet door de blub. Maar helaas paard schrok toch en kindje stuiterde ervanaf :(
Ik baal daar ontzettend van zeg!
Volgens mij ging het verder wel ok met het kind, ja jankte natuurlijk.
Vervolgens rende Fozzy naar buiten toen de buurman aan de deur stond, en hij wilde hem tegenhouden en toen werd Fozzy wild, ja lekker jumpen ::) helemaal opgewonden.
Sta je daar weer :-[
Buurman ismaar ' gevlucht' voel ik me ook knap lullig om. :-\
Bleh

Nah heb maar Maci's verjaardagstaart gemaakt en ga dan zo maar eens sporten, even flink beulen, wordt je weer happy van zegt men :)
Door Radja
Pauline schreef: Attent dat je daaraan denkt! Het gaat met zijn nek geweldig! Voor de kerst kon hij nog geen 3 uur per dag werken, toen kreeg hij 2 weken vakantie (rust) en na een paar dagen ging hij ineens als een speer! Vorige week nog 4 uur gewerkt, maandag 5 uur, dinsdag 7 uur en gisteren volledig! Zijn nekspieren zijn wel gevoelig, maar dat is ook niet vreemd. Het enige wat wel lastig is, is dat hij op dit moment een nieuwe magazijn aan het inruimen is en veel omhoog moet kijken. Dat is erg gevoelig en zorgt voor hoofdpijn, wij denken dat het komt omdat de nieuwe tussenwervelschijf veel minder in elkaar zakt. Morgen begint hij met 2x per week sporten bij de fysio (van klacht naar kracht) omdat hij zelf aangeeft dat hij behoorlijk wat kracht moet missen. En als ik dan zeg dat hij ook een "oude" man van bijna 55 is...., dan lacht hij mij uit! ::)

Edit: Vergeet ik Joep... Joep gaat goed!!! Maar oh oh oh wat een onvoorstelbare shitpoep komt er uit!!! Gatsie...., vieze slijmproppen en drab... en stinken!!! Brrrrrr..... Als ik hem niet inperk loopt meneertje zo weg hoor, maar dat gaat dus niet gebeuren. Rust zoveel als hij kan, maar dat doet ie ook wel. Ik heb er alle vertrouwen in.
.

Oooh wat fijn dat het zo goed gaat en nu weer volledig werkt :D

En met Joep gaat het ook weer goed komen, geef hem geen ongelijk ;) ,blijf ook liever niet te lang op de wc zitten na de grote boodschap :biggrin2:
Kaio schreef:Bleh bah bleh.
Tegen het eind van de wandeling kwam een paard tegenmoet met klein kind ( plus begeleider dat wel)
Ben met de 2 honden helemaal aan de kant in het gras gaan staan tegen de sloot aan. Verder was er maar een andere mogelijkheid, bij een opening in het prikkeldraad het weiland op maar Kaio kwam niet door de blub. Maar helaas paard schrok toch en kindje stuiterde ervanaf :(
Ik baal daar ontzettend van zeg!
Volgens mij ging het verder wel ok met het kind, ja jankte natuurlijk.
Vervolgens rende Fozzy naar buiten toen de buurman aan de deur stond, en hij wilde hem tegenhouden en toen werd Fozzy wild, ja lekker jumpen ::) helemaal opgewonden.
Sta je daar weer :-[
Buurman ismaar ' gevlucht' voel ik me ook knap lullig om. :-\
Bleh

Nah heb maar Maci's verjaardagstaart gemaakt en ga dan zo maar eens sporten, even flink beulen, wordt je weer happy van zegt men :)
Dat vind ik meer de verantwoordelijkheid van de begeleider. Met een paard wat vlug schrikt is het misschien niet handig om de weg op te gaan met een klein kind wat ook niet stabiel zit.
Fietstochtje was lekker. Zoë ligt nu tevreden en voldaan aan mijn voeten.
Jemig Pauline wat een schrik weer met Joep :-* Fijn dat het weer de goede kant op gaat. En met Eddy ook! :-*

Pffffff ging het de hele dag best heel goed. Feliciteer ik net een andere bull terrier met d'r 10e verjaardag en begin ik me toch een partij te brullen :'( Lizjemeisje had vandaag 6 moeten worden :'(
Door Kaio
Inge en Bono schreef:

Pffffff ging het de hele dag best heel goed. Feliciteer ik net een andere bull terrier met d'r 10e verjaardag en begin ik me toch een partij te brullen :'( Lizjemeisje had vandaag 6 moeten worden :'(
Ach jee :bigarmhug: wat een gemis dan weer, sterkte :-*
hannabelgje schreef:Dat vind ik meer de verantwoordelijkheid van de begeleider. Met een paard wat vlug schrikt is het misschien niet handig om de weg op te gaan met een klein kind wat ook niet stabiel zit.
Fietstochtje was lekker. Zoë ligt nu tevreden en voldaan aan mijn voeten.

Ja nee ik weet dat wel, ik had toch weinig anders kunnen doen dan ik al deed, maar toch grijpt het mij wel aan als dat zo gebeurd :-\
Door Angelique
Inge en Bono schreef:Jemig Pauline wat een schrik weer met Joep :-* Fijn dat het weer de goede kant op gaat. En met Eddy ook! :-*

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Dikke kus :-*
Door -Annemarie-
Drukke week gehad, met veel extra uren. En stress van het solliciteren. Je hoofd zegt dat het allemaal wel meevalt, maar je lijf denkt daar anders over. ;)
Lekker in een wit winterlandschap gewandeld met Moyra, en genoten van de rust.

Moet eigenlijk even met Henry door het huis heen, maar heb nog niet zo'n behoefte aan mannelijk gezelschap. Hij blijft nog even in de kast. :biggrin2:
Door eelke
Ha, vanmorgen bij de osteopaat geweest dus lekker een krakkemikkig lijf nu. Daarna nog even thuis wat laatste dingen voor het werk gedaan en daarom nu dus weekend. Omdat het net stond de miezeren ipv plenzen snel met de guppen naar buiten geweest voor een rondje grasveld. Die krijgen straks wel een stuk bullepees ofzo denk ik, maar even een binnenactiviteit.

Nu dus de rest vd middag niks, want ik moet rust houden. Dus alle huishoudelijke klusjes, hoef ik ook ff niet te doen. Ik heb een pot thee op het tafeltje naast staan, en het kacheltje brand volle bak. De houtmand staat gevuld ernaast, dus voorlopig hoef ik lekker niks!
Beetje een rare dag gehad vandaag, vanmorgen kwam een van mijn collega's langs. Of ik gister had meegekregen dat er een ongeluk met 4 vrachtwagens was geweest op de A15, toevallig wel. Dus ik vroeg dat ongeluk met 1 dode bedoel je? Ja! Die bedoelde hij. Blijkt dat die chauffeur ook regelmatig bij ons kwam, de heren achter waren er echt ontdaan over... Ik spreek de chauffeurs wel een heel stuk minder, maar ik spreek ze wel. Blijkt dat tijdens het ongeluk zijn (volle) zeecontainer over zijn cabine is gegaan.
Zo vreselijk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door