Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
Mandarijn schreef: Komt omdat iemand  haar Donders pak niet aan had. Dat wordt geregeld voor de 12e!
Zekers is dat geregeld!!!!
Door Mieke L.
Ik zie het van de zonnige kant in. Wij kunnen beter vanuit de underdog positie beginnen. Het is maar goed dat we hebben verloren.
Door eelke
Mieke L. schreef: Ik zie het van de zonnige kant in. Wij kunnen beter vanuit de underdog positie beginnen. Het is maar goed dat we hebben verloren.
  :thumbsupup:
Door Mandarijn
Mieke L. schreef: Ik zie het van de zonnige kant in. Wij kunnen beter vanuit de underdog positie beginnen. Het is maar goed dat we hebben verloren.
Van daaruit zijn we wel de beste!
Door Mandarijn
Jongens waar zijn jullie???

Nederland heeft met 1-0 Nieuw-Zeeland verslagen vannacht. En wat kunnen ze verdedigen die dames! Daar kunnen de mannen heel veel van leren.

Trouwens gisteren heeft Canada gewonnen van China met 1-0. Dat was de openingswedstrijd Van het WK voor vrouwen.
Door Mieke L.
Mandarijn schreef: Jongens waar zijn jullie???

Nederland heeft met 1-0 Nieuw-Zeeland verslagen vannacht. En wat kunnen ze verdedigen die dames! Daar kunnen de mannen heel veel van leren.

Trouwens gisteren heeft Canada gewonnen van China met 1-0. Dat was de openingswedstrijd Van het WK voor vrouwen.
Het ging me net ff te ver om vannacht ervoor op te staan  :biggrin2:  Maar we hebben gewonnen dus!!! Gaaf!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door