Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Kim_S schreef: Oh Plien, ik denk meteen: Neeeeee de Vierdaagse!  :o  :-X
Beterschap voor Eddie!
Die gaat hij niet redden, maar hij had zich dit jaar ook niet ingeschreven. Volgend jaar, zoals het er nu uitziet. En dan weer geen 40 km...., ook al is hij dan 54..., nee.... neef lief van dan 25 wil ook mee en die moet nog 50. ::)
Door Kim_S
Pauline schreef: Die gaat hij niet redden, maar hij had zich dit jaar ook niet ingeschreven. Volgend jaar, zoals het er nu uitziet. En dan weer geen 40 km...., ook al is hij dan 54..., nee.... neef lief van dan 25 wil ook mee en die moet nog 50. ::)
O gelukkig ook niet ingeschreven. Moet ie volgend jaar maar weer een bakkie komen doen  :)
Door zurca
Ja hoor...... We hebben weer een fikkie in Moerdijk :-X Ramen en deuren maar dicht want er komt me daar een inktzwarte rook overdrijven... Maarrrr volgens de woordvoerster net op TV gaat alle rook omhoog, vervliegen giftige stoffen dus hoog en er is nog geen reden om alles dicht te doen
Door eelke
Net thuis. De auto stond in Dordt dus dat was moerdijk-brug technisch nog spannend, maar die was gewoon open. Afslag moerdijk was wel dicht.

Een van mijn vrienden was daar aan het werk, maar die mocht naar huis. Was echt een heftige knal, hij zat nog na te bibberen.
Door zurca
Op het moment van de explosie reden mijn vader en ik over een dijk waar we zicht hebben op Moerdijk. Ineens kleurde de lucht oranje. En daar stormde een vuurzee ineens meters hoog de lucht in. Echt bizar om te zien, tot 2 maal toe was er zo'n vuurbal die de lucht ingespuwt werd. En gelijk dikke zwarte rook.
Thuis gekomen gelijk alles dicht gedaan, hoewel dat advies nog niet gegeven werd maar later in de nacht kregen we dus een sms alert om ramen en deuren te sluiten. :-X ::)

De roet/asdeeltjes liggen hier in de tuin daar (kunnen) zitten zware metalen in....heel fijn... :-X :-X
Door eelke
zurca schreef: Op het moment van de explosie reden mijn vader en ik over een dijk waar we zicht hebben op Moerdijk. Ineens kleurde de lucht oranje. En daar stormde een vuurzee ineens meters hoog de lucht in. Echt bizar om te zien, tot 2 maal toe was er zo'n vuurbal die de lucht ingespuwt werd. En gelijk dikke zwarte rook.
Thuis gekomen gelijk alles dicht gedaan, hoewel dat advies nog niet gegeven werd maar later in de nacht kregen we dus een sms alert om ramen en deuren te sluiten. :-X ::)

De roet/asdeeltjes liggen hier in de tuin daar (kunnen) zitten zware metalen in....heel fijn... :-X :-X
Die vriend zat er in de buurt in een keet, en vertelde dat de keet gewoon van zijn plek kwam  :o
Mijn zusje heeft nl alert ingesteld, en die kreeg ze ook toen we in Dordt aankwamen. Alleen stond d'r telefoon op stil dus lazen we die pas toen we er al lang voorbij waren.

Voel me wel erg veilig wonen zo, tussen de Moerdijk en Antwerpen in  ::)
Door Naomi B
Ik heb de knal niet gehoord, maar zowat alle sirenes gingen bij ons af. Effe op p2000 gekeken wat er was. Linkje op internet gezocht en tjonge er stond al een filmpje op. Goed te zien dat rook dus hartstikke kan ontploffen. Je ziet op een gegeven moment echt in de rook zelf een ontploffing. Heftige brand!

Verder was gister een dag die ik wilde overslaan. Het was mijn 20-ste trouwdag.  :-\ :-X
En een maand geleden kreeg ik te horen waar bijna-ex ingetrokken was. Tja.  >:(

Nu verder. Meiske en ik redden het wel samen. Met beetje hulp van her en der.
Door Naomi B
Lief dat je het vraagt. In eerste instantie ging de lerares helemaal niet akkoord met het sturen van een link in dropbox. Maar een dag later was ze omgedraaid. Ze heeft alsnog een voldoende gegeven. Maar helaas. Met Vilja gaat het momenteel minder. Ze heeft veel last van stress en spanningen en is veel ziek daardoor. Ze gaat het dit jaar niet halen. Dat is nu wel duidelijk. Ik ben bezig om een Bach mix voor haar samen te laten stellen. Hoop dat haar dat helpt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door