Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
eelke schreef:Ja, Joep is ook lief :)
Ja dat geloof ik graag...Hij ziet er vaak zo lekker "sullig" uit op je foto's (Hoop niet dat je dat verkeerd opvat) Gewoon een lieve, goedzak... en zo aandoenlijk op deze foto.
zurca schreef: Ja dat geloof ik graag...Hij ziet er vaak zo lekker "sullig" uit op je foto's (Hoop niet dat je dat verkeerd opvat) Gewoon een lieve, goedzak... en zo aandoenlijk op deze foto.
Ja dat is hij ook :biggrin2: Hij is zo zachtaardig. En een sul ook wel, ik noem hem niet voor niks wel eens domme blonde.
Hier was ik hem aan het kammen. Dan zeg ik dat hij zo knap is en dan gaat zijn neus omhoog, oortjes draaien, oogjes beetje dicht... ahh....knappe hond

Afbeelding
eelke schreef:Ja dat is hij ook :biggrin2: Hij is zo zachtaardig. En een sul ook wel, ik noem hem niet voor niks wel eens domme blonde.
Hier was ik hem aan het kammen. Dan zeg ik dat hij zo knap is en dan gaat zijn neus omhoog, oortjes draaien, oogjes beetje dicht... ahh....knappe hond
Haha hij zit er op deze foto echt zo bij van "ja knappe hond ben ik wel he?! Dit is ook wel mijn goede kant...mijn knappe kant..."
Heerlijk zo'n hond :-*
Door hannabelgje
En met de kleuters erbij. De katten en Zoë vinden het fantastisch. De caafspeeltuin gaat een blijvertje zijn. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door hannabelgje op do 27 apr 2017, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door - pien -
hannabelgje schreef:En met de kleuters erbij. Da katten en Zoë vinden het fantadtisch. De caafspeeltuin gaat een blijvertje zijn. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Aaah wat gaaf ;D ;D ;D Katten-tv :D
eelke schreef:Ja dat is hij ook :biggrin2: Hij is zo zachtaardig. En een sul ook wel, ik noem hem niet voor niks wel eens domme blonde.

Afbeelding

Wat genieten, de lieverd :smitten:
Door Spikkelneus
Vier kuikens en een trotse (pleeg)moeder. Twee buff Orpingtons en twee citroenporcelein sabelpootkrielen. Gesext, dus deze keer als het goed is geen hanen....
IMG_5803.JPG
IMG_5803.JPG (2.17 MiB) 1597 keer bekeken
Door Too
Wat een schattige pleegkinderen heeft ze, ik moest even goegelen hoe ze er fullsize uitzien....
zit al bijna een uur op 'my pet chicken' kippies, eieren, designer chicks, supergrappige hokken en meer te kijken ;D ;D

Ennnn tuigje voor je lievelingskip , niet te vergeten de kippenpamper .. de mogelijkheden zijn eindeloos
Door Kaela
Ooooh, lieve kipjes, schetige caafjes en knappe Joep, wat een heerlijke foto's hier weer!

Gister een hamerkop gekiekt in de dierentuin. Ben nog niet aan de rest van de (in de regel minder goede, want veel door glas) foto's toegekomen, maar deze was wel het pareltje van de dag

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door