Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ooooh Oepserdefloeps wat doe je nu weer! :-*
Angelique schreef:Dacht ik al. Dan zeker geen water beperken.
Niet? Hier piesten ze zich dan een ongeluk (leuk met een hotspot naar de DA en dan zonder seintje pred erin, en net vertellen wat het is) en had ik het idee dat ze daar zelf juist erg veel last van hadden. Ik zorgde er dan wel voor dat ze niet 2 bakken water achter elkaar leeg zouden drinken enzo.
Waarom moet een hond dan meer drinken? Ik dacht dat het vooral meer 'dorst' was, maar dat veel drinken dan toch niet helpt tegen de dorst...
Door Angelique
eelke schreef:Ooooh Oepserdefloeps wat doe je nu weer! :-*

Niet? Hier piesten ze zich dan een ongeluk (leuk met een hotspot naar de DA en dan zonder seintje pred erin, en net vertellen wat het is) en had ik het idee dat ze daar zelf juist erg veel last van hadden. Ik zorgde er dan wel voor dat ze niet 2 bakken water achter elkaar leeg zouden drinken enzo.
Waarom moet een hond dan meer drinken? Ik dacht dat het vooral meer 'dorst' was, maar dat veel drinken dan toch niet helpt tegen de dorst...

Ze hoeven niet perse meer te drinken, maar je moet ze laten drinken naar behoefte. Iets met dat de nieren urine blijven aanmaken en bij onvoldoende vochtinname het vocht uit het lichaam onttrokken wordt.
Door eelke
Oh dat wist ik niet!

Wel lastig want dat betekend hele dagen thuis blijven in geval van pred...want dan moeten ze er echt om de 3 - 4 uur uit. :-\ volgende keer maar eens goed over hebben dan!
Door Angelique
eelke schreef:Oh dat wist ik niet!

Wel lastig want dat betekend hele dagen thuis blijven in geval van pred...want dan moeten ze er echt om de 3 - 4 uur uit. :-\ volgende keer maar eens goed over hebben dan!

Als er zoveel gedronken wordt wel ja. Ligt ook aan de dosering. Tedje hier heeft het even gehad, maar dronk wel meer, maar niet als een kameel ofzo, dus ze hoefde er niet eens extra uit.
Door eelke
Angelique schreef:Als er zoveel gedronken wordt wel ja. Licht ook aan de dosering. Tedje hier heeft het even gehad, maar dronk wel meer, maar niet als een kameel ofzo, dus ze hoefde er niet eens extra uit.
Ja Gijs wel, maar die is al niet zo zindelijk van zichzelf, dus als ie echt moet dan moet ie ook gewoon ::) maar die moet dan zoooo plassen, dat je er bij staat te wachten, en te wachten, en te wachten, en te wachten...zoooo'n grote plas. En dat moet dan ook pijn doen, lijkt me.
Door Pauline
Joep drinkt absoluut meer en moet ook vaker uit. Inderdaad zo tussen de 3-4 uur. Nu moet ik zeggen dat Joep normaliter echt heel minimaal drinkt hoor, dus het valt nu ook direct op. Aan de andere kant ook een voordeel..., Joep had de laatste tijd weer plekken die hem af en toe jeukten, dat is nu volledig over.
Door hannabelgje
Redelijk droog kunnen wandelen vanmorgen tussen de buien door. Mijn expressions droger is goed uit de test gekomen en dat wil zeggen dat ik een bijna nieuwe droger heb voor nog geen twintig euro. We kunnen eindelijk weer fatsoenlijk drogen. Heerlijk!
Door zurca
Jeetje Pauline, wat een schrik.... Ik hoop dat Joep snel weer "op de poot" is :-*
Moet wel lachen om je verhaal over dat lekker eigenwijs zijn, bij de DA netjes staan om thuis de middelvinger op te steken ;D

Ik heb weer winterbenen.....Vanmorgen door de polder gelopen met de honden en mijn bovenbenen zijn nog niet warm maar gloeien wel, doen zeer en jeuken :-X :-X

Edit; Weet iemand misschien een zalf die de huid verwarmt maar niet ruikt zoals bijvoorbeeld tijgerbalsem?
Door zurca
Nou laat ik het anders omschrijven, geur maakt opzich niet uit maar ik word echt niet goed van die sterkte menthol lucht van bijv. tijgerbalsem.
Rozemarijnolie verwarmt wel de huid?
Door Pauline
Radja schreef:Maar ff wat anders Pauline, hoe gaat het nu met Eddie? Gaat het nu 'goed/beter' met hem?
Attent dat je daaraan denkt! Het gaat met zijn nek geweldig! Voor de kerst kon hij nog geen 3 uur per dag werken, toen kreeg hij 2 weken vakantie (rust) en na een paar dagen ging hij ineens als een speer! Vorige week nog 4 uur gewerkt, maandag 5 uur, dinsdag 7 uur en gisteren volledig! Zijn nekspieren zijn wel gevoelig, maar dat is ook niet vreemd. Het enige wat wel lastig is, is dat hij op dit moment een nieuwe magazijn aan het inruimen is en veel omhoog moet kijken. Dat is erg gevoelig en zorgt voor hoofdpijn, wij denken dat het komt omdat de nieuwe tussenwervelschijf veel minder in elkaar zakt. Morgen begint hij met 2x per week sporten bij de fysio (van klacht naar kracht) omdat hij zelf aangeeft dat hij behoorlijk wat kracht moet missen. En als ik dan zeg dat hij ook een "oude" man van bijna 55 is...., dan lacht hij mij uit! ::)

Edit: Vergeet ik Joep... Joep gaat goed!!! Maar oh oh oh wat een onvoorstelbare shitpoep komt er uit!!! Gatsie...., vieze slijmproppen en drab... en stinken!!! Brrrrrr..... Als ik hem niet inperk loopt meneertje zo weg hoor, maar dat gaat dus niet gebeuren. Rust zoveel als hij kan, maar dat doet ie ook wel. Ik heb er alle vertrouwen in.
.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door