Radja schreef:Maar ff wat anders Pauline, hoe gaat het nu met Eddie? Gaat het nu 'goed/beter' met hem?
Attent dat je daaraan denkt! Het gaat met zijn nek geweldig! Voor de kerst kon hij nog geen 3 uur per dag werken, toen kreeg hij 2 weken vakantie (rust) en na een paar dagen ging hij ineens als een speer! Vorige week nog 4 uur gewerkt, maandag 5 uur, dinsdag 7 uur en gisteren volledig! Zijn nekspieren zijn wel gevoelig, maar dat is ook niet vreemd. Het enige wat wel lastig is, is dat hij op dit moment een nieuwe magazijn aan het inruimen is en veel omhoog moet kijken. Dat is erg gevoelig en zorgt voor hoofdpijn, wij denken dat het komt omdat de nieuwe tussenwervelschijf veel minder in elkaar zakt. Morgen begint hij met 2x per week sporten bij de fysio (van klacht naar kracht) omdat hij zelf aangeeft dat hij behoorlijk wat kracht moet missen. En als ik dan zeg dat hij ook een "oude" man van bijna 55 is...., dan lacht hij mij uit!
Edit: Vergeet ik Joep... Joep gaat goed!!! Maar oh oh oh wat een onvoorstelbare shitpoep komt er uit!!! Gatsie...., vieze slijmproppen en drab... en stinken!!! Brrrrrr..... Als ik hem niet inperk loopt meneertje zo weg hoor, maar dat gaat dus niet gebeuren. Rust zoveel als hij kan, maar dat doet ie ook wel. Ik heb er alle vertrouwen in.
.