- wo 13 sep 2017, 22:04
Vl heeft vandaag een rit naar Ikea gemaakt om een nieuwe bank te halen. Ik zag er tegen op om die vanavond op te gaan zetten. Niet dat ik twee linkerhanden heb, maar mijn vriend wel twee rechter en hij is nogal ongeduldig als hij drie stappen op me voor loopt bij zoiets.
Toen ik thuis kwam van mijn werk, bleek hij de vriend van mijn zus gecharterd te hebben om hem te helpen. Hij kwam om half acht. Ik mocht lekker met Ziva gaan wandelen. Kwam mooi uit voor de mannen. Voor Ziva werkte het ook prima, ze vindt de beste man even leuk als de dierenarts.
We hebben heerlijk gewandeld, Ziva heeft nog even lief gespeeld met een husky-achtig pupje en aan het eind van de wandeling nog wat oefeningetjes gedaan. Toen we thuis kwamen, vond Ziva het al een stuk beter te accepteren dat de vriend van mijn zus er was.
Al met al, was om half tien de bank klaar, de 'onbekende vreendeling' het huis uit, de hond moe, de wijn ingeschonken, VL tevreden en ik ook. En het enige dat ik heb moeten doen is de hoezen om vier van de kussens doen. Perfect geregeld allemaal!
Iemand nog een rode derdehands driezitsbank?