Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
eelke schreef:Bijzonder dat jij weet op welke dag je vriendinnen werd. Hoe dat zo?
Nou, dat weet ik ook niet bij iedereen hoor :D . We zijn tegelijkertijd bij een baan gestart. Ik had gisteren dus ook mijn 10-jarig jubileum bij mijn werkgever (maar eerst ruim een jaar als flexkracht, dus ik krijg nog geen speltje ;) ).

En ze had gewoon dubbel en dwars een bloemetje verdient, ze heeft me de afgelopen tijd zo fijn gesteund. Zo iemand die als ik gister app "ben je thuis" reageert met "heb je me nodig?".
Door eelke
Kaela schreef:Nou, dat weet ik ook niet bij iedereen hoor :D . We zijn tegelijkertijd bij een baan gestart. Ik had gisteren dus ook mijn 10-jarig jubileum bij mijn werkgever (maar eerst ruim een jaar als flexkracht, dus ik krijg nog geen speltje ;) ).

En ze had gewoon dubbel en dwars een bloemetje verdient, ze heeft me de afgelopen tijd zo fijn gesteund. Zo iemand die als ik gister app "ben je thuis" reageert met "heb je me nodig?".
Ah dan heb je inderdaad een datum ja. Fijn, zulke mensen om je heen.
Door hannabelgje
Zoë heeft een paar moeilijke weken achter de rug. Het gebouw wat naast mijn huis stond is onverwachts met veel lawaai afgebroken en daar is ze behoorlijk van geschrokken denk ik. Resultaat was dat ze ook overdag niet meer alleen wilde zijn en ze eigenlijk bijna niet meer binnen lag, maar steeds buiten. Ze krijgt alweer een week druppels en ligt nu na een heerlijke wandeling op de bank te slapen. Dat heeft ze weken niet meer gedaan. Fijn dat ze zich weer kan ontspannen in huis.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door -Annemarie-
constance.blokzijl schreef:Op onze eerste wandeling in Oostenrijk gewoon 3 murmeltiere gezien! Man wat gillen die beesten maar wat gaaf! Onze vakantie kan nu al niet meer stuk! Afbeelding

Ja, leuk hè! Wij hebben ze ook gezien én gehoord. :)

Verder weer heel veel leuke en lieve geluksmomentjes, fijn om te lezen! :thumbup:
Door dinky89
Heerlijk 1,5 uur wezen wandelen in de bakkeveense duinen :D
Van Bakkeveen naar allardsoog (3 provinciënpunt) en toen weer terug. Regelmatig zonnetje en maar 1 moment een klein buitje maar daarvoor hadden we de paraplu meegenomen. Nooit eerder daar zo rustig kunnen wandelen maar dan kwam ik er ook op een zonnige zondagmiddag ::)
Door Zuzanna
Vl heeft vandaag een rit naar Ikea gemaakt om een nieuwe bank te halen. Ik zag er tegen op om die vanavond op te gaan zetten. Niet dat ik twee linkerhanden heb, maar mijn vriend wel twee rechter en hij is nogal ongeduldig als hij drie stappen op me voor loopt bij zoiets.
Toen ik thuis kwam van mijn werk, bleek hij de vriend van mijn zus gecharterd te hebben om hem te helpen. Hij kwam om half acht. Ik mocht lekker met Ziva gaan wandelen. Kwam mooi uit voor de mannen. Voor Ziva werkte het ook prima, ze vindt de beste man even leuk als de dierenarts.
We hebben heerlijk gewandeld, Ziva heeft nog even lief gespeeld met een husky-achtig pupje en aan het eind van de wandeling nog wat oefeningetjes gedaan. Toen we thuis kwamen, vond Ziva het al een stuk beter te accepteren dat de vriend van mijn zus er was.
Al met al, was om half tien de bank klaar, de 'onbekende vreendeling' het huis uit, de hond moe, de wijn ingeschonken, VL tevreden en ik ook. En het enige dat ik heb moeten doen is de hoezen om vier van de kussens doen. Perfect geregeld allemaal!

Iemand nog een rode derdehands driezitsbank?
Door hannabelgje
De lamp in mijn keuken had het begeven een paar weken geleden. Op zoek gegaan naar een nieuwe lamp wat niet simpel was met mijn eisen. Gevonden bij ikea voor niet duur en nu hangt em en heb ik weer heul veel licht in de keuken wat ook nog eens heel milieuvriendelijk is. Voordeel is ook dat hij gewoon 10 jaar mee zou moeten kunnen zonder dat er lampjes vervangen moeten of wat dan ook.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door kira
Het examen vanavond gaat niet door, zo blij mee want echt de tijd van in de stromende regen wat leuks doen met de hond stadium ben ik heel ver voorbij. En mijn veteraan is het stadium ik ga af op een zeiknat veld ook voorbij. Meneer knort dus op de bank en ik heb een onverwachte vrije avond.
Door Kaela
kira schreef:Het examen vanavond gaat niet door, zo blij mee want echt de tijd van in de stromende regen wat leuks doen met de hond stadium ben ik heel ver voorbij. En mijn veteraan is het stadium ik ga af op een zeiknat veld ook voorbij. Meneer knort dus op de bank en ik heb een onverwachte vrije avond.
Oh dat snap ik helemaal! Examen komt dan maar een andere keer!

Mijn foto's hangen nog steeds in de dierenkliniek. De afgesproken 2 maand zijn inmiddels 3,5 maand. I don't mind :biggrin2:

En Pluk haar half jaarlijkse controle was ook goed. Wat ook past bij het klinische beeld, ze lijkt eerder 2 dan 12 in haar gedrag. Weer een lekkere shot anabolen er in en waarschijnlijk mag ze vanaf de volgende keer ook aan de epo. We gaan dus een wielrenfietsje voor haar volgende verjaardag kopen ;D.
Door Too
- pien - schreef:Vertelvertel :biggrin2:
Motivatie , die hele echte, is nog niet gevonden hoor maar 2keer in de week 40km fietsen helpt ook een beetje :P
Bovendien valt er niks te snaaien onderweg ;D Je ziet er geen fluit van maar de broeken zijn mijn bewijs.

Over 'de grote verandering' wordt nog nagedacht
Door - pien -
Too schreef:Motivatie , die hele echte, is nog niet gevonden hoor maar 2keer in de week 40km fietsen helpt ook een beetje :P
Bovendien valt er niks te snaaien onderweg ;D Je ziet er geen fluit van maar de broeken zijn mijn bewijs.

Over 'de grote verandering' wordt nog nagedacht
Super toch!
Grote veranderingen kunnen ook met kleine stapjes gaan ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door