Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ina
Allemaal bedankt voor de felicitaties, we zijn echt super blij dat ze deze leeftijd heeft mogen halen en koesteren elke dag die we mogen genieten van haar :smitten:
Door - pien -
Ina schreef: do 17 aug 2023, 22:54 Heel hip een filtertje er over gelegd ::)
Nee hoor, ze heeft grijze lippen en de onderharen op haar oren zijn echt grijs ..... net als het puntje van haar staart.
Verder zit er verstopt over haar lijf heel veel grijze haartjes, maar als je snel kijkt zie je die niet ;D
Ik vind dat je vooral aan haar ogen nu gaat zien dat ze 'oud wordt' .... die oogleden die wat gaan hangen .... ze gaat op haar baasje lijken :P
Aah, dat koppie :smitten:
Te laat maar alsnog gefeliciteerd met de oude dame :birthday:
Door MarijeEnBoomer
Wat een heerlijke foto’s en verhalen!
Mevrouw Boomer heeft vorige week 16.2 mogen vieren in haar vakantie verblijf in de Ardennen
Bijlagen
IMG_3622.jpeg
IMG_3622.jpeg (3.92 MiB) 6344 keer bekeken
Door Ina
MarijeEnBoomer schreef: vr 18 aug 2023, 20:30 Wat een heerlijke foto’s en verhalen!
Mevrouw Boomer heeft vorige week 16.2 mogen vieren in haar vakantie verblijf in de Ardennen
Echt bizar, wat een leeftijd :D
Is ze zo ondertussen de langst levende Engelse Setter in Nederland en omstreken?
Door MarijeEnBoomer
Ina schreef: zo 20 aug 2023, 10:21 Echt bizar, wat een leeftijd :D
Is ze zo ondertussen de langst levende Engelse Setter in Nederland en omstreken?
Ik denk wel in Nederland op dit moment. Er is er 1 geweest die 17 is geworden in Nederland heb ik laatst vernomen dus B moet nog even door , maar dat is ze volgens mij zelf wel van plan :)
Door Ina
Goed zo B ..... gewoon doorgaan en doen als of je gek bent.... als je er nog zo fris en fruitig uitziet met je 16+2 moet die 17 een appeltje eitje zijn :biggrin2:
Wij hopen in ieder geval dat jullie voorlopig lekker onbezorgd van elkaar mogen blijven genieten :)
Door rosmin
Gisteren hebben we met pijn in ons hart onze lieve oude dame Roxy in laten slapen,
we zijn er stuk van.... :'( :'(
P1080100.JPG
P1080100.JPG (4.11 MiB) 6149 keer bekeken
Door Anne in Zweden
rosmin schreef: wo 13 sep 2023, 11:55 Gisteren hebben we met pijn in ons hart onze lieve oude dame Roxy in laten slapen,
P1080100.JPG
Och Roelie toch, je mooie grijze meisje... Je weet dat de dag ooit komt, maar oooo, wat doet het pijn. Heel veel sterkte nu je zonder je Roxy verder moet. :'(
Door Inge en Bono
rosmin schreef: wo 13 sep 2023, 11:55 Gisteren hebben we met pijn in ons hart onze lieve oude dame Roxy in laten slapen,
P1080100.JPG
Heel erg veel sterkte :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door