Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ina schreef: ↑do 17 aug 2023, 22:54 Heel hip een filtertje er over gelegdAah, dat koppie![]()
Nee hoor, ze heeft grijze lippen en de onderharen op haar oren zijn echt grijs ..... net als het puntje van haar staart.
Verder zit er verstopt over haar lijf heel veel grijze haartjes, maar als je snel kijkt zie je die niet
Ik vind dat je vooral aan haar ogen nu gaat zien dat ze 'oud wordt' .... die oogleden die wat gaan hangen .... ze gaat op haar baasje lijken![]()
MarijeEnBoomer schreef: ↑vr 18 aug 2023, 20:30 Wat een heerlijke foto’s en verhalen!Echt bizar, wat een leeftijd
Mevrouw Boomer heeft vorige week 16.2 mogen vieren in haar vakantie verblijf in de Ardennen
Ina schreef: ↑zo 20 aug 2023, 10:21 Echt bizar, wat een leeftijdIk denk wel in Nederland op dit moment. Er is er 1 geweest die 17 is geworden in Nederland heb ik laatst vernomen dus B moet nog even door , maar dat is ze volgens mij zelf wel van plan![]()
Is ze zo ondertussen de langst levende Engelse Setter in Nederland en omstreken?
rosmin schreef: ↑wo 13 sep 2023, 11:55 Gisteren hebben we met pijn in ons hart onze lieve oude dame Roxy in laten slapen,Och Roelie toch, je mooie grijze meisje... Je weet dat de dag ooit komt, maar oooo, wat doet het pijn. Heel veel sterkte nu je zonder je Roxy verder moet.
we zijn er stuk van....![]()
![]()
P1080100.JPG