Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fenixjuh
Het voordeel van weg zijn: alle cuteness in 1x kunnen bekijken!! :smitten: :smitten:
Gefeliciteerd met de pupjes Angelique en Katja!! Het zijn echt prachtige foto's :smitten:
Door Angelique
We zijn overigens ook nog wat gegroeid :biggrin2:

Moet gek lopen als de heren morgen de kilo niet aantikken. Mini had al de beker gekregen voor het verdubbelen van je geboortegewicht in 5 dagen.
Kat doet het nog steeds goed. Vreet als een malle, dus houdt de melkproductie goed op orde. Sinds gisteren ligt ze vaker buiten de kist overdag. Op voor haar gezette tijden kruipt ze even bij de pups om na het tanken een gewone hond na te gaan doen of lekker flink te gaan dutten. Snachts ligt ze er nog wel langere tijd bij.

Al met al zijn we tot nu toe wel tevreden. Kat is een supermoeder en de pups zijn superrelaxed, dus verplicht naast de werpkist bivakeren is niet nodig, ze is uiterst voorzichtig. Ondertussen hebben we ook geleerd dat de hardste noodkreten voortkomen uit een pup die van de tepel afvalt en niet wat je in 1ste zou denken, dat Kat er op eentje zit of staat. Neemt niet weg dat we er in blijven trappen en toch even uit de stoel springen als er weer zo'n noodkreet uit de kist komt.

Had ik al verteld hoe ubercute die babies zijn :biggrin2:

Wel grappig dat vriend en vijand het eens zijn dat de hoofden stuk voor stuk subliem zijn.

Goed, op naar week 2 en uitkijken naar het moment dat er oogjes tevoorschijn komen wat dan weer het vraagstuk oplevert...bruin of blauw. Gezien de hoeveelheid pigment verwacht ik weinig tot geen blauw. maar bij Kat zit het erachter, dus we sluiten op voorhand maar niks uit.

Afbeelding
Door Anne in Zweden
Angelique schreef:Kijk, hij kan het al :biggrin2:

Haha, übersüss! Kat lijkt me wel een moeder die d'r kinders lekker jent. :naughty: Geeft niet, worden ze hard van. :biggrin2:
Door Kaio
Leuk zijn ze.
Moest ook nog lachen om het blaadje met de "hondenvlekkenpatroonkleurplaten". :biggrin2: Dat zie je bij newfies niet
Door Lizzy
:smitten:

Gewoon al meer dan één kilo
:smitten:

Echt he Angelique, ze zijn te leuk en lief en schattig gewoon! Je moet hier wel naar blijven kijken :smitten:

Fijn dat Kat het ook zo goed doet. Ik had ook niet anders verwacht hoor, maar je moet het toch altijd even afwachten.

Het pigment en de hoofdjes zijn ook echt TE mooi :smitten:
Door koekje
Ahhhhhhhh! Wat een schattige oorflapjes ook!

Lieve Lique, mag ik deze? Dan zeg ik gewoon tegen Ot en Sien dat het een cavia is.
Door Angelique
koekje schreef:Ahhhhhhhh! Wat een schattige oorflapjes ook!

Lieve Lique, mag ik deze? Dan zeg ik gewoon tegen Ot en Sien dat het een cavia is.

Hahahah, over 3 maanden geloven Ot en Sien je niet meer :biggrin2:
Door Lizzy
Angelique schreef:Mini :smitten:

Afbeelding

Ubercute :smitten:

Doe je nog wat anders op zo'n dag behalve naar je pupjes kijken?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door