Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
Kaela schreef:Shoppen voor een outfit voor mijn sollicitatie van morgen: fail! Blegh wat een lelijke kleren allemaal en die 3 dingen die ik leuk vond zaten op de ene plek véél te strak en op andere véél te wijd. Geen gezicht.

Nou ja, zo maar even naar de kapper om mijn haren te laten kortwieken. Dan palm ik mijn gesprekspartners morgen maar met mijn prachtige kijkers in...Of zoiets.
Klinkt bekend :(
Heel veel succes morgen, ik duim voor je :-* *kan de duim-emoticon niet vinden*
Door Kaio
Kaela schreef:Shoppen voor een outfit voor mijn sollicitatie van morgen: fail! Blegh wat een lelijke kleren allemaal en die 3 dingen die ik leuk vond zaten op de ene plek véél te strak en op andere véél te wijd. Geen gezicht.

Nou ja, zo maar even naar de kapper om mijn haren te laten kortwieken. Dan palm ik mijn gesprekspartners morgen maar met mijn prachtige kijkers in...Of zoiets.
Ojee ze hebben ook nooit waar je naar zoekt ! ;) heb ik nou ook altijd dus ik zoek niks meer :biggrin2:
Succes morgen! :thumbup:

Euh maar dan weet ik nog steeds niet wat onze keukenprinces heeft gekocht? :???:
Door eelke
Paar paracetamolletjes dan maar! Succes!

Heb een nieuwe sd kaart besteld. Weet nog dat de vorige 4 gb voor een tientje was, maar die is nu vol. Heb nu 32 gb voor 15 :biggrin2: daar kan ik wel even mee door!
Door Kim_S
Kaela schreef:Dank jullie wel!

Ik zit vooral heel erg hard te ontkennen dat ik griep begin te krijgen. Even volhouden nog tot morgenmiddag!
2x griep gehad tijdens een sollicitatiegesprek, en ik ben beide keren aangenomen. Moet goedkomen!

O, en ik heb heus wel meer gesprekken gehad hoor, maar toen had ik geen griep dus werd ik niet aangenomen :biggrin2:
Door Kaela
Kim_S schreef:2x griep gehad tijdens een sollicitatiegesprek, en ik ben beide keren aangenomen. Moet goedkomen!

O, en ik heb heus wel meer gesprekken gehad hoor, maar toen had ik geen griep dus werd ik niet aangenomen :biggrin2:
Dat klinkt bemoedigend ;D
Door Pauline
Joep heeft afgelopen maandag weer een hernia (daar gaan we vanuit, in ieder geval iets met zijn rug) gehad. Ben me te pletter geschrokken, want hij viel me maandagmiddag dus zo ineens pats boem om. Krabbelde overeind en zijn pootjes deden het niet meer. Hij heeft een avond en een nacht in het dierenziekenhuis Oldenzaal aan het infuus met cortico's gelegen en gistermorgen mocht in hem weer ophalen. Het lijkt erop dat het enorm meevalt. Hij moet een week achter een hekje wonen en alleen naar buiten voor zijn behoeftes, maar dat boeit Joep niet. Ik merk wel duidelijk dat hij een gevoelige rug heeft en dat het nachtje ziekenhuis er ingehakt heeft. Hij is tijdens de uren in de kliniek ook licht verdoofd geweest om hem zo rustig mogelijk te houden.
Gisterochtend mocht ik hem weer ophalen en ach.... hij was bijna net zo blij mij te zien als ik was om hem te zien!!!! Pffffff wat een hel om je hond achter te moeten laten en aan de andere kant snap ik ook wel dat hij zich rustig moest houden en geen emotionele ikke erbij kon hebben.
Tijdens het ophalen werd me gezegd dat ik hem regelmatig op een dag moest laten staan, maar ik heb direct verteld dat hem dat niet ging worden. Meneertje Eigenwijs doet echt precies wat hij zelf wil. Deed hij het bij de arts op de tafel nog heel keurig, toen ik het thuis wilde proberen liet hij zich mooi door zijn voorpoten zakken om even later in zijn hok lekker staand water te gaan drinken..... ::) :biggrin2:
Als ik hem buiten zet om te plassen of poepen loopt hij zo weg, maar dat is niet de bedoeling dus dat houd ik ook met argusogen in de gaten. Verder heb ik er geen kind aan..., liggen is liggen, sowieso een van zijn grootste hobby's dus dat is geen opgave.
Verwachting was dat hij met drie dagen weer zelfstandig zou kunnen staan en een paar passen lopen, maar dat kon hij gisteren alweer. Uiteindelijk verwachten de artsen dat hij weer op zijn "gewone" niveau zal komen. De komende week bestaat dus uit heel rustig doen, vanaf dinsdag mag hij weer per wandeling 5 minuten scharrelen.
Ik ben optimistisch, maar uiteraard is het altijd afwachten.

Edit: Mag ik wel even opscheppen dat hij ook in het ziekenhuis iedereen om zijn pootje had gewonden??
Door Kaela
Wow Pauline, dat is weer een heel avontuur. Gelukkig lijkt het goed af te lopen en valt het mee. Dikke :bigarmhug: voor jou!

OT: weer thuis, het ging allemaal wel goed. Altijd moeilijk om te zeggen, maar het voelt wel goed. Nu een dikke maand wachten op de uitslag.
Door Pauline
Dank je wel meiden!

De DA zei gisteren dat ik hem 2x daags buiten moest zetten om te plassen, maar dat lukt echt niet. Hij jammert het uit als hij plassen moet, kan toch niet denken "pis maar op je kussen?" Hij drinkt uiteraard ook heel erg veel! Probeer het wel een beetje in te perken, maar heb eigenlijk geen idee of dat slecht is.
Door Angelique
Pauline schreef:Dank je wel meiden!

De DA zei gisteren dat ik hem 2x daags buiten moest zetten om te plassen, maar dat lukt echt niet. Hij jammert het uit als hij plassen moet, kan toch niet denken "pis maar op je kussen?" Hij drinkt uiteraard ook heel erg veel! Probeer het wel een beetje in te perken, maar heb eigenlijk geen idee of dat slecht is.

Geen idee, ligt eraan wat de reden van zijn drinken is. Heeft hij daar cortisonen gehad?

Maar als hij moet piesen, zou ik 'm gewoon buiten zetten. Wat je zegt, je kan niet tegen een zindelijke hond zegen "pis maar op je kussen".
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door