Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Saskia- schreef:Grappig hè, dat het bij Marije altijd allemaal nét even langer duurt dan bij de rest van deze wereld.Echt heeeeeeel grappig ja
-Saskia- schreef:Grappig hè, dat het bij Marije altijd allemaal nét even langer duurt dan bij de rest van deze wereld.
MarijeEnBoomer schreef:Jeeeeeeeej :blijesmiley:Hahahaha, ik zie deze nu pas
Nu doen alleen de smileys het niet meer als ik er op tik...
Liz, als je van me af wil kan je dat ook gewoon zeggen he... Dat subtiele gedoe is niet aan mij besteed :breedlachendesmiley;
Lizzy schreef:Hahahaha, ik zie deze nu pasGestorven met de BP crash....![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht wel dat je het heel subtiel zou vinden![]()
Ruk! Waar is mijn banned smiley gebleven?
Sweet Dutchess schreef:hier is er nog niks veranderd. Ik moet via een link die ik ik de zoekbalk krijg als ik barfplaats erin toets hier terecht komen. Klik ik op mijn opgeslagen favorieten dan krijg ik een bestand wat ie niet kan openenVoor jou geldt ook dat je je cache moet leegmaken. Als je niet weet hoe dan moet je even zeggen welke browser je gebruikt.
Dit dus. Die 14 tussen haakjes laat zien dat ik al 14 keer geprobeerd heb
Jeff schreef:Voor jou geldt ook dat je je cache moet leegmaken. Als je niet weet hoe dan moet je even zeggen welke browser je gebruikt.Dat had ik al gedaan, Heb ook nog maar de registercleaner erover gegooid en nu ist in orde weer
Inge en Bono schreef:En als je op het kleine pijltje links naast(of soms boven, dat ligt aan de grootte van de topictitel) de topictitel klikt?Daar zie ik geen pijltje staan? Er staat alleen een pijltje na de naam van degene die het laatste bericht heeft geplaatst. Als ik daarop klik, ga ik ook naar het laatste bericht dat is geplaatst. Ik kom dus vanuit het forumoverzicht altijd op het laatste bericht uit.
Anne in Duitsland schreef:Daar zie ik geen pijltje staan? Er staat alleen een pijltje na de naam van degene die het laatste bericht heeft geplaatst. Als ik daarop klik, ga ik ook naar het laatste bericht dat is geplaatst. Ik kom dus vanuit het forumoverzicht altijd op het laatste bericht uit.Dat klopt. De link van dat pijltje en de link van de topic zelf zijn hetzelfde en daar mankeert niks aan. Het probleem zit 'em in de pagina met berichten. De functie die jou normaal naar het nieuwste bericht moet sturen werkt niet samen met Tapatalk. Tapatalk verwijderen of aanpassen is geen optie dus ik moet een ander manier verzinnen om het nieuwste bericht te laten zien wat wel met Tapatalk werkt, maar dat duurt even.
Admin schreef:Dat klopt. De link van dat pijltje en de link van de topic zelf zijn hetzelfde en daar mankeert niks aan. Het probleem zit 'em in de pagina met berichten. De functie die jou normaal naar het nieuwste bericht moet sturen werkt niet samen met Tapatalk. Tapatalk verwijderen of aanpassen is geen optie dus ik moet een ander manier verzinnen om het nieuwste bericht te laten zien wat wel met Tapatalk werkt, maar dat duurt even.Zenks for ze uitleg. Nou heb ik geen Tapatalk, ik werk gewoon heel ouderwets op een laptop, maar ik neem aan dat het probleem Tapatalk-gerelateerd is en daardoor ook gevolgen heeft voor ons laptoppers. Geen punt, het is niet het einde der tijden, maar ik vroeg me gewoon af of het aan mij lag of aan de technologie.
Anne in Duitsland schreef:Zenks for ze uitleg. Nou heb ik geen Tapatalk, ik werk gewoon heel ouderwets op een laptop, maar ik neem aan dat het probleem Tapatalk-gerelateerd is en daardoor ook gevolgen heeft voor ons laptoppers. Geen punt, het is niet het einde der tijden, maar ik vroeg me gewoon af of het aan mij lag of aan de technologie.Tapatalk wordt inderdaad standaard geladen met de pagina of je het gebruikt of niet. Ik zou er ook liever van af zijn maar veel mensen gebruiken het nou eenmaal. Dat van die nieuwe berichten tonen wordt wel opgelost maar ik moet nog even heel hard nadenken hoe.