Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
eelke schreef: ;D

Blij met m'n werklaptopje waardoor mijn flexplek gewoon mijn bank of eettafel is :) hier op woensdag is kantoor al helemaal niet te doen want we wonen samen met de voedselbank en dan is het voedselpakketten uitgifte.
Jeetje dat klinkt als een druk kantoor!
Voor onze afdeling is het helemaal niet zo handig, wij zijn bijna allemaal full-timers die de hele dag achter ons buro op de computer werken. Maar we hebben vandaag alweer illegaal een radio aangehad vandaag dus ach wie weet valt het allemaal wel mee.
Door Mieke L.
eelke schreef: Mag je eigenlijk niet eens een radio! Wat erg!
Nee geen radio maar dat gaat bij ons sowieso niet werken 8) Wij zijn veel te opstandig dus we maken het zelf wel weer gezellig. Dat komt uiteindelijk het werk alleen maar ten goede!
Door Mieke L.
koekje schreef: Om nog even in de stemming te blijven:

:P

Wat moet ik me trouwens bij flexibele werkplekken voorstellen? Iedere ochtend stoelendans?  :D
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: geweldig filmpje.
En ja inderdaad een soort stoelendans  ::)
Door Kaela
Angelique schreef: Dat is ook wel zo, des te meer valt het op als ze een keertje slim doen  :biggrin2:
Oh ja  ;D

Vannacht maar 4 keer van hem wakker geworden. Een keer omdat hij vond dat ie moest waken, de andere keren omdat ie heel onrustig was. Hoop dat we vandaag met de nieuwe medicatie kunnen starten.
Door Hope
Vanavond met manlief naar Texel om een paard te gaan bekijken. We zijn al een tijd driftig op zoek. Ik begin me af te vragen waarom alleen de mensen bellen die minstens twee uur rijden van ons vandaan zitten  ::)

Eerst onder andere Groningen, Gent, Friesland en nu Texel.

Ach, het is voor een goed doel. Kom droompaard, waar ben je?
Door dinky89
eelke schreef: Flexplekken, daar krijg je stoelnijd van!
Haha ja met als gevolg bitchfight  ;D Bij de belastingdienst zijn bitchfights door flexplekken al zo uit de hand gelopen dat de politie er aan te pas is gekomen  ::)
Door eelke
dinky89 schreef: Haha ja met als gevolg bitchfight  ;D Bij de belastingdienst zijn bitchfights door flexplekken al zo uit de hand gelopen dat de politie er aan te pas is gekomen  ::)
Djeu zeg!

Uitgeslapen, weer wat fitter, wat oefeningen gedaan om het lijf ontkreukt te krijgen, en net een heerlijk stadswandelingetje gedaan. Nu ff lunch en daarna aan het werk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door