Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Saskia-
Ivonne schreef:Sas, ik heb Bas toentertijd ook die injecties laten geven omdat ie zo beroerd liep en bewoog. Ik heb dat als ik me het goed herinner 3 of 4 keer gedaan.... ik ben er mee opgehouden omdat Bas zichzelf echt een hele stoere vent begon te vinden met bijhorend gedrag. De tijd waarin de spuit werkte werd per keer minder en minder.... ik vond het het niet meer waard en heb toen gekozen voor een goede pijnstiller... ja ook dat is rot spul maar beter dan die spuiten.
Ook bij Bas moest ik goed nadenken hoe ik de dingen voor hem regelde zodat hij zo min mogelijk last had of de auto in en uit moest... met de pijnstillers vond ik het 'overall' beter dan met de spuiten.

Misschien heb je er wat aan.
Wat lief dat je reageert en meedenkt! :)

Wodka is niet het type hond dat zichzelf heel wat vindt en dat verwacht ik ook niet te gaan zien gebeuren. Maar het is goed er wel op te letten, thnx. Ze heeft ondersteuning nodig in spierkracht. Om lekker te wandelen, genoeg kracht te hebben om te poepen, op haar favoriete stretcher te klimmen, dat soort dingen. Ze zit al een tijdje aan een onderhoudsdosis meloxidyl, gewoon om uit te sluiten dat er iets pijngerelateerd is. En dat gaat prima.

Het is een krasse oude dame, die ik zo lang mogelijk happy wil houden. En als dat niet meer kan, so be it. Ergens houdt het op, maar als het te ondersteunen is en haar een blije ouwe taart maakt, verdient de taart dat. ;)
Door Ronald
Vamorgen met Nox maar weer eens een dierenartsbezoekje gehad.

Er blijkt een blokkade te zitten in haar rug. Ze heeft in elk geval geen pijn, maar de signalen vanuit haar achterhand komen verminderd door in het kopje.

Vorige keer waren de reflexen op de linkerachterpoot dramatisch. Na een injectie Nandrosol en dagelijks Phenpred zijn de reflexen in elk geval iets vooruit gegaan. Hopelijk kan de dame nog een tijdje mee.
Door eelke
Ik was in de ikea :o het was de hel. En toen was er ook nog 1 ding niet, dus moesten we ook nog naar de andere ikea. 2 ikea's in een dag in de kerstvakantie.
Nu ook nog alles in elkaar zetten. :'(

Gelukkig kochten we een bed (niet te hoog zodat oepsefloeps er natuurlijk makkelijk op kan springen ::) ) dus dat komt vanavond mooi van pas. :cool:

Nijn is weer thuis! Het is goed gegaan, maar de binnenkant van zijn wang was echt wel stuk en vies, dus donderdag nog een keer terug voor controle. De kosten vielen me ook alles mee, daar had ik expres niet naar gevraagd, maar ja, heb ook nog nooit een dier laten opereren, dus geen idee daar van.
Normaal stopt een konijn met eten als hij haken op de kiezen krijgt, maar deze dus niet. Dus ga nu maar jaarlijks langs om het te laten checken. Hij moet nog meer hooi eten (hij kreeg dat normaal onbeperkt, maar die ruif was stuk dus nu elke dag een pluk) en minder brokjes.
Ben blij dat het goed gegaan is :)

Hopelijk komt Nox er ook weer bovenop!
Door Margot
-Saskia- schreef:Wat lief dat je reageert en meedenkt! :)

Wodka is niet het type hond dat zichzelf heel wat vindt en dat verwacht ik ook niet te gaan zien gebeuren. Maar het is goed er wel op te letten, thnx. Ze heeft ondersteuning nodig in spierkracht. Om lekker te wandelen, genoeg kracht te hebben om te poepen, op haar favoriete stretcher te klimmen, dat soort dingen. Ze zit al een tijdje aan een onderhoudsdosis meloxidyl, gewoon om uit te sluiten dat er iets pijngerelateerd is. En dat gaat prima.

Het is een krasse oude dame, die ik zo lang mogelijk happy wil houden. En als dat niet meer kan, so be it. Ergens houdt het op, maar als het te ondersteunen is en haar een blije ouwe taart maakt, verdient de taart dat. ;)
Norah krijgt nu elke dag 2x een snuif van een homeopatish middel en ze loopt geweldig met haar bijna 13 jaar.
Volgens de osteopaat zitten er bijna geen spieren maar ze loopt nog 2x p/d een rondje van 20 minuten.
Door dinky89
Kaio schreef:Naar Star wars geweest Afbeelding
Was hij mooi? Vorige week nog deel 4 + 5 gezien en gisteren deel 6 omdat vl nu met vrienden naar de nieuwste is ;-)

Fijn dat het goed gaat met nijn Eelke :-) succes met in elkaar zetten van het bed. Ikea is niet enige drukke punt, hoor ook al twee dagen achter elkaar dat er file van 3 km staat voor de efteling :-X
Door kira
Gisteren heerlijk gewandeld en een tweede prijs gewonnen. Vandaag heerlijk gewandeld en nu opeens ben ik ziek. De griep, bah. Met dekentje en dvd nog even bankhangen en dan maar op tijd onder de wol.
Door Kaio
dinky89 schreef:
Was hij mooi? Vorige week nog deel 4 + 5 gezien en gisteren deel 6 omdat vl nu met vrienden naar de nieuwste is ;-)

Fijn dat het goed gaat met nijn Eelke :-) succes met in elkaar zetten van het bed. Ikea is niet enige drukke punt, hoor ook al twee dagen achter elkaar dat er file van 3 km staat voor de efteling :-X
Ja was leuk. Niet zo overdreven special effects als 1-3, maar meer als 4-6 met hedendaagse technieken. En humor, en een leuk lief nieuw robotje :D :smitten:

Aan aan alle zieke dieren + mensen, beterschap!
Door eelke
dinky89 schreef:Was hij mooi? Vorige week nog deel 4 + 5 gezien en gisteren deel 6 omdat vl nu met vrienden naar de nieuwste is ;-)

Oh dan is iedereen of in de ikea, of in de efteling, of in de file naar de efteling :biggrin2:

Het bed staat. Man man. Er moeten ook nog lades onder om dingen in op te bergen, maar dat komt morgen wel hoor. Nu eerst maar eens eten. Vanmorgen ging om 8 uur de wekken en zat ik om kwart over 8 in de auto om Nijn weg te brengen, en sindsdien alleen maar bezig geweest (nou ja, behalve tijdens het eten in de ikea natuurlijk, zweedse ballluhh! :cool: ).

Meneer is nu friet halen, en chips om straks in bed op te gaan eten :P
kira schreef:Gisteren heerlijk gewandeld en een tweede prijs gewonnen. Vandaag heerlijk gewandeld en nu opeens ben ik ziek. De griep, bah. Met dekentje en dvd nog even bankhangen en dan maar op tijd onder de wol.
Dat is niet de bedoeling hoor. Hoop dat je je na een goede nachtrust beter voelt. :-*
Door Kim_S
Angelique schreef:Fijn dat Nijn weer thuis is!

2 ikea's op 1 dag...dappper :cool:

(ik zou niet eens wetenw aar ik hier 2 ikea's zou kunnen vinden :biggrin2: )
Hou je vast:
Groningen, Hengelo, Zwolle
Allemaal even ver rijden :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door