Ivonne schreef:Sas, ik heb Bas toentertijd ook die injecties laten geven omdat ie zo beroerd liep en bewoog. Ik heb dat als ik me het goed herinner 3 of 4 keer gedaan.... ik ben er mee opgehouden omdat Bas zichzelf echt een hele stoere vent begon te vinden met bijhorend gedrag. De tijd waarin de spuit werkte werd per keer minder en minder.... ik vond het het niet meer waard en heb toen gekozen voor een goede pijnstiller... ja ook dat is rot spul maar beter dan die spuiten.Wat lief dat je reageert en meedenkt!
Ook bij Bas moest ik goed nadenken hoe ik de dingen voor hem regelde zodat hij zo min mogelijk last had of de auto in en uit moest... met de pijnstillers vond ik het 'overall' beter dan met de spuiten.
Misschien heb je er wat aan.

Wodka is niet het type hond dat zichzelf heel wat vindt en dat verwacht ik ook niet te gaan zien gebeuren. Maar het is goed er wel op te letten, thnx. Ze heeft ondersteuning nodig in spierkracht. Om lekker te wandelen, genoeg kracht te hebben om te poepen, op haar favoriete stretcher te klimmen, dat soort dingen. Ze zit al een tijdje aan een onderhoudsdosis meloxidyl, gewoon om uit te sluiten dat er iets pijngerelateerd is. En dat gaat prima.
Het is een krasse oude dame, die ik zo lang mogelijk happy wil houden. En als dat niet meer kan, so be it. Ergens houdt het op, maar als het te ondersteunen is en haar een blije ouwe taart maakt, verdient de taart dat.