Mowgli schreef: Hier in (Oost) Duitsland zijn ze anders nog heel erg hip (onder de mannen) hoorMja, maar snorren en een matje vast ook nog.![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mowgli schreef: Hier in (Oost) Duitsland zijn ze anders nog heel erg hip (onder de mannen) hoorMja, maar snorren en een matje vast ook nog.![]()
Mieke L. schreef: Maar voor de modepolitie onder ons, deze kan toch wel?Met een lang hengsel kruislings? Best leuk!
![]()
-Saskia- schreef: Met een lang hengsel kruislings? Best leuk!Wat maakt het hengsel dan zo per see uit?
Zo? Nope.
-Saskia- schreef: Met een lang hengsel kruislings? Best leuk!oke, dan weet ik dat
Zo? Nope.
eelke schreef: Wat maakt het hengsel dan zo per see uit?Anders is het een heuptasje.
-Saskia- schreef: Anders is het een heuptasje.Maar je hebt dus ook tasjes die switchbaar zijn. Dus als ik dan in het bos loop kan ik m als heup, en zodra ik er uit ben en in de bewoonde wereld komt snel als schouder. Isdatwa?![]()
eelke schreef: Maar je hebt dus ook tasjes die switchbaar zijn. Dus als ik dan in het bos loop kan ik m als heup, en zodra ik er uit ben en in de bewoonde wereld komt snel als schouder. Isdatwa?dat moet toch kunnen!
eelke schreef: Maar je hebt dus ook tasjes die switchbaar zijn. Dus als ik dan in het bos loop kan ik m als heup, en zodra ik er uit ben en in de bewoonde wereld komt snel als schouder. Isdatwa?Niet, Eelke. Gewoon niet.
eelke schreef: Ja maar wat dan?Een tasje met lange schouderband, soepele heupzwaai kweken een een stofje zoeken dat gewassen kan worden in geval van onbedoelde poep-plof.![]()