Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
Met haku naar de da want ik verdacht hem van oorontsteking wat helaas ook klopte :(
Elza was ook mee en die heeft dit eerste uitje samen weg gelijk ingewijd met een ontplofte poepbroek die ik daar bij de da kon gaan verschonen ::)
Gelukkig had deze super mama er aan gedacht vuilniszakken en schonen kleding mee te nemen :cool:

Haku heeft ook even zijn neus open gehaald bij de da omdat hij door zijn tas heen een Bordeaux teef van 70 kilo wou aanvallen :-[ kon hem niet rustig maken want ik was elza net de borst aan het geven :-\
Al met al niet een uitje wat ik snel over wil doen ::)
Door constance.blokzijl
Ik heb me gesneden in mijn duim aan een stuk karton, als je denkt dat een papier snee zeer doet.... Ook net zo dat ik dus bijna niets vast kan pakken zonder dat het echt pijn doet. Van ellende een dikke pleister geplakt zodat er iets van een buffer op zit.

En onze Willem is niet lekker, een echte htk kat, vanmorgen vroeg gekotst op een van de stoel, zat ze eerst raar te mauwen en te blazen en vanmiddag heeft ze op de schone poten mat van de honden gepist.
Door eelke
koekje schreef:Ik voel me eigenlijk helemaal niet lekker en ook wel een beetje zielig :(
Ik heb waarschijnlijk weer een psz-bacil te pakken, want Vera is ook een beetje snotterig. Ik ben heel moe, heb het af en aan koud of een net te warm hoofd, beetje misselijk, beetje buikpijn, beetje prik in de keel.
Nu moet ik nog de peuter in bad doen, de teringzooi opruimen en morgen gaat om 7 uur de wekker weer. Ik wil eigenlijk alleen in bed liggen. Met Sien. Want die ligt gewoon stil tegen me aan.

Ow jee, laat je het weer aan jouw kant van de Gagelboslaan?
Door Shanti en co
constance.blokzijl schreef:Ik heb me gesneden in mijn duim aan een stuk karton, als je denkt dat een papier snee zeer doet.... Ook net zo dat ik dus bijna niets vast kan pakken zonder dat het echt pijn doet. Van ellende een dikke pleister geplakt zodat er iets van een buffer op zit.

En onze Willem is niet lekker, een echte htk kat, vanmorgen vroeg gekotst op een van de stoel, zat ze eerst raar te mauwen en te blazen en vanmiddag heeft ze op de schone poten mat van de honden gepist.
Auw, papier sneeën zijn inderdaad al verschrikkelijk, sterkte.
Hoe gaat het nu met je vinger en Willem?

Me net 2 uur zitten ergeren tijdens een werkcollege over hondergedrag aka alles wat ze doen is om hoger op de ladder te komen.
Oke, niet het hele praatje ging daarover, we hebben ook kort wat besproken over hoe je een hond in de da praktijk het beste kunt benaderen en hoe je angst kan herkennen maar dat was uiteraard wel met als basis hoe wolven in gevangenschap zich gedragen volgens hen en hoe wij dus met onze honden om moeten gaan. ::)
Ik had mezelf voorgenomen niks te zeggen maarja, dat is niet helemaal mijn beste punt. :P

En het was heel koud toen ik terug fietste naar huis.

Owja, en ik wil mijn puppies knuffelen maar moet nog tot morgenavond wachten. :'(
Door frodo quin
Thessa en Shanti schreef:Auw, papier sneeën zijn inderdaad al verschrikkelijk, sterkte.

Me net 2 uur zitten ergeren tijdens een werkcollege over hondergedrag aka alles wat ze doen is om hoger op de ladder te komen.
Oke, niet het hele praatje ging daarover, we hebben ook kort wat besproken over hoe je een hond in de da praktijk het beste kunt benaderen en hoe je angst kan herkennen maar dat was uiteraard wel met als basis hoe wolven in gevangenschap zich gedragen volgens hen en hoe wij dus met onze honden om moeten gaan. ::)
Ik had mezelf voorgenomen niks te zeggen maarja, dat is niet helemaal mijn beste punt. :P

Owja, en ik wil mijn puppies knuffelen maar moet nog tot morgenavond wachten. :'(
Heel vervelend dat je dingen moet leren waar je de kriebels van krijgt en ook jammer dat ze zo'n achterhaalde dingen aanleren.

Puppies? Loop ik achter of gaat het over Boeke en Shanti?
Door CindyMayella
Ben moe, wil slapen...... Appie gister gecastreerd en ik was 'zo lief'/ bezorgd, dat ik vannacht op de bank heb geslapen met hem...... Terwijl ik deze week 3 dagen moet werken (vrijdag t/m zondag) en uit ga met mn collega's (vrijdag na werktijd)...... Om half 8 bowlen en pas om 9 uur eten :o ...... Pfffff..... Dat wordt doorbijten en s avonds vroeg naar bed....... Ben er nog steeds niet aan gewend dat ik 2 volle dagen per week werk (na 15 jaar thuis te zijn geweest), en nu 3 volle dagen per week ivm de feestdagen......
Door Shanti en co
frodo quin schreef:Heel vervelend dat je dingen moet leren waar je de kriebels van krijgt en ook jammer dat ze zo'n achterhaalde dingen aanleren.

Puppies? Loop ik achter of gaat het over Boeke en Shanti?
Gelukkig is dit niet voor een tentamen ofzo. Dan moeten we met de dieren om kunnen gaan om ze te fixeren, bloed af te nemen, poot controleren en dat soort dingen. En dat ik prima zonder in de dominantie theorie te geloven.

Shanti en Boeke zijn mijn puppies. :smitten: Ze zijn maar zo'n 30kg. :biggrin2:
Door Hope
Gisteren compleet verdwaald met Nelson tijdens een wandeling. Daardoor een prachtige wandeling gehad maar een dikke twee uur gelopen (heuveltje op, heuveltje af in het zand) met een lijf dat dit gewoon niet meer gewend is. Uiteindelijk ook nog hard gevallen en nu heb ik een blauwe bil en een grote berg spierpijn :-X :-X
Door constance.blokzijl
Thessa en Shanti schreef:
Auw, papier sneeën zijn inderdaad al verschrikkelijk, sterkte.

Duim doet nog steeds behoorlijk zeer, net als een papiersnee zit het op een rotplek, daar waar je alles mee vast pakt.

Willem lijkt de oude weer vandaag, houd het wel in de gaten, ze is inmiddels 13.

Moeilijk he om naar iets te luisteren wat totaal tegen in gaat van wat je zelf weet. Erger nog, mensen om je heen geloven het vaak ook nog...

Nog even volhouden, dan zit je weer in de trein naar je puppy's!
Door koekje
Hope schreef:Gisteren compleet verdwaald met Nelson tijdens een wandeling. Daardoor een prachtige wandeling gehad maar een dikke twee uur gelopen (heuveltje op, heuveltje af in het zand) met een lijf dat dit gewoon niet meer gewend is. Uiteindelijk ook nog hard gevallen en nu heb ik een blauwe bil en een grote berg spierpijn :-X :-X
Doe je wel voorzichtig? Zwanger en vallen is niet de meest geweldige combinatie.
Door Hope
koekje schreef:Doe je wel voorzichtig? Zwanger en vallen is niet de meest geweldige combinatie.
Tja, mijn voet bleef steken achter een boomwortel die verborgen lag onder bladeren.
Wel bijzonder hoor, dat je in je vallen denkt: de baby! En dan een halve draai maakt en op je bil terecht komt i.p.v. recht voorover duikt.
Door eelke
Mijn telefoon ging heeeeeeeel snel leeg. Nieuwe batterij gekocht, niet de oplossing. Moet ie terug naar fabrieksinstellingen. Alles opgeslagen in de google cloud, fabrieksinstellingen, opnieuw instellen. Vergeten dat we wifi gedoe hadden, wifi opnieuw gereset, verkeerde stekkers, dus pas bij de 4e poging zoals het moet. Telefoon aan, programma doorlopen, en nu kan mijn google account niet synchroniseren, ben ik al mijn nummers kwijt, en al mijn apps (dat laatste wist ik wel hoor) en lijkt mijn batterij nog net zo hard leeg te lopen.

Tjonge >:(

Ik heb dus al sinds mijn 14e dit nummer. Dat is mijn halve leven dus. Er staat nog telefoonnummers in van zo lang geleden. Dat is dus altijd goed gegaan, met alle simkaart, provider, en telefoonwisselingen. En nu dus ineens niet. >:( >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door