constance.blokzijl schreef:Ik heb me gesneden in mijn duim aan een stuk karton, als je denkt dat een papier snee zeer doet.... Ook net zo dat ik dus bijna niets vast kan pakken zonder dat het echt pijn doet. Van ellende een dikke pleister geplakt zodat er iets van een buffer op zit.
En onze Willem is niet lekker, een echte htk kat, vanmorgen vroeg gekotst op een van de stoel, zat ze eerst raar te mauwen en te blazen en vanmiddag heeft ze op de schone poten mat van de honden gepist.
Auw, papier sneeën zijn inderdaad al verschrikkelijk, sterkte.
Hoe gaat het nu met je vinger en Willem?
Me net 2 uur zitten ergeren tijdens een werkcollege over hondergedrag aka alles wat ze doen is om hoger op de ladder te komen.
Oke, niet het hele praatje ging daarover, we hebben ook kort wat besproken over hoe je een hond in de da praktijk het beste kunt benaderen en hoe je angst kan herkennen maar dat was uiteraard wel met als basis hoe wolven in gevangenschap zich gedragen volgens hen en hoe wij dus met onze honden om moeten gaan.
Ik had mezelf voorgenomen niks te zeggen maarja, dat is niet helemaal mijn beste punt.
En het was heel koud toen ik terug fietste naar huis.
Owja, en ik wil mijn puppies knuffelen maar moet nog tot morgenavond wachten.