Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
Angelique schreef:Ben bang dat jullie een tijger naast de bak treffen :biggrin2:
Jij?

Ook niet omkoopbaar? :P
Door Kaela
Angelique schreef:Ben bang dat jullie een tijger naast de bak treffen :biggrin2:
Pfff, dan neemt Lil haar grote gevaarlijke herder mee en dan knuffelt die je plat ;D.

Ik reageer niet op elke foto, maar oooooh ik geniet hier mee van dit puppen festijn!
Door Lil
Kaela schreef:Pfff, dan neemt Lil haar grote gevaarlijke herder mee en dan knuffelt die je plat ;D.

Ik reageer niet op elke foto, maar oooooh ik geniet hier mee van dit puppen festijn!
Jaaaaa heel letterlijk lig je dan plat! :biggrin2: Liebe mit gefuhl zeggen de buurtjes.
Door hannabelgje
Angelique schreef:Nou tante E...speciaal voor jou :biggrin2: (ja ze sliepen en ik heb ze ruw gestoord)

Afbeelding

Netje op volgorde van dikke kont :biggrin2:
Zelf muizenlijm gehaald?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Lil
Angelique schreef:Ik dacht meer aan het Kattekind :biggrin2:

Oooo dat is een kwestie van wachten! Over een aantal weken betaald ze uit om van die lastpakken af te komen :biggrin2:
Door Angelique
hannabelgje schreef:Zelf muizenlijm gehaald?

Nee hoor, zo uit het slaapje gerukt en foordat ze doorhadden wat er gaande was, was ik al klaar :biggrin2:
Door hannabelgje
Angelique schreef:

Nee hoor, zo uit het slaapje gerukt en foordat ze doorhadden wat er gaande was, was ik al klaar :biggrin2:
Gelukkig maar, plakt zo vies hè die lijm Afbeelding

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door