Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik zie dat er al meer last van hebben. Dacht dat het aan mijn tablet lag ,maar op mijn pc krijg ik het dus ook.
Vraag me niet hoe ik hier nu terecht ben gekomen ,maar heb maar op een link geklikt die ik te zien kreeg toen ik barfplaats in de zoekbalk typte,maar via mijn opgeslagen link of als ik nu op forumoverzicht klik komt er ook een bestand wat ie niet kan openen
MarijeEnBoomer schreef:Misschien de koekjes wissen?
Kan je aan dit blondje nog 1 keer uitleggen hoe dat moet op m'n appel telefoon?
Dit heeft niks met koekjes te maken. Misschien je browser helemaal afsluiten en opnieuw openen? Anders kan je ook de Verwijder alle forumcookies link onderaan het forum gebruiken maar ik denk niet dat dat gaat helpen.
Admin schreef:Dit heeft niks met koekjes te maken. Misschien je browser helemaal afsluiten en opnieuw openen? Anders kan je ook de Verwijder alle forumcookies link onderaan het forum gebruiken maar ik denk niet dat dat gaat helpen.
Gedaan en gedaan, na de koekjes verwijderen zag ik wel het hele overzicht maar als ik dan weer op forumoverzicht tik krijg ik weer het mooie schermpje van m'n screenshot te zien ...
MarijeEnBoomer schreef:Gedaan en gedaan, na de koekjes verwijderen zag ik wel het hele overzicht maar als ik dan weer op forumoverzicht tik krijg ik weer het mooie schermpje van m'n screenshot te zien ...
Dan kan je ook proberen Instellingen, Safari, Data en cookies wissen. Hier staat hoe het moet als je een andere browser gebruikt. Zorg er wel voor dat je barfplaats eerst afsluit voordat je dat gaat doen.
Admin schreef:Dan kan je ook proberen Instellingen, Safari, Data en cookies wissen. Hier staat hoe het moet als je een andere browser gebruikt. Zorg er wel voor dat je barfplaats eerst afsluit voordat je dat gaat doen.
Jeeeeeeeej :blijesmiley:

Nu doen alleen de smileys het niet meer als ik er op tik...
Liz, als je van me af wil kan je dat ook gewoon zeggen he... Dat subtiele gedoe is niet aan mij besteed :breedlachendesmiley;
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door