Het klopt dat het aan het forum ligt...
Het is beter het niet te downloaden en je maar even te beperken tot waar je wel kunt komen
Info voor Jeff..
Ik kon in medisch komen en als ik daar op forumoverzicht klikte kreeg ik een HTML page...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Jeff schreef:Jawel! Misschien even je browser sluiten een opnieuw proberen.Nee
MarijeEnBoomer schreef:Misschien de koekjes wissen?Dit heeft niks met koekjes te maken. Misschien je browser helemaal afsluiten en opnieuw openen? Anders kan je ook de Verwijder alle forumcookies link onderaan het forum gebruiken maar ik denk niet dat dat gaat helpen.
Kan je aan dit blondje nog 1 keer uitleggen hoe dat moet op m'n appel telefoon?
Admin schreef:Dit heeft niks met koekjes te maken. Misschien je browser helemaal afsluiten en opnieuw openen? Anders kan je ook de Verwijder alle forumcookies link onderaan het forum gebruiken maar ik denk niet dat dat gaat helpen.Gedaan en gedaan, na de koekjes verwijderen zag ik wel het hele overzicht maar als ik dan weer op forumoverzicht tik krijg ik weer het mooie schermpje van m'n screenshot te zien ...
MarijeEnBoomer schreef:Gedaan en gedaan, na de koekjes verwijderen zag ik wel het hele overzicht maar als ik dan weer op forumoverzicht tik krijg ik weer het mooie schermpje van m'n screenshot te zien ...Dan kan je ook proberen Instellingen, Safari, Data en cookies wissen. Hier staat hoe het moet als je een andere browser gebruikt. Zorg er wel voor dat je barfplaats eerst afsluit voordat je dat gaat doen.
Admin schreef:Dan kan je ook proberen Instellingen, Safari, Data en cookies wissen. Hier staat hoe het moet als je een andere browser gebruikt. Zorg er wel voor dat je barfplaats eerst afsluit voordat je dat gaat doen.Jeeeeeeeej :blijesmiley: