Kim_S schreef: Nee*stuurtoverdosismoedrichtingdeutscheland*
En manlief is pas om 14.00 uur thuis zoals het er nu uitziet
Ik ga nog een wanhoopspoging doen en vragen of mijn ouders kunnen komen oppassen. Als ik genoeg moed verzameld heb.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Nee*stuurtoverdosismoedrichtingdeutscheland*
En manlief is pas om 14.00 uur thuis zoals het er nu uitziet
Ik ga nog een wanhoopspoging doen en vragen of mijn ouders kunnen komen oppassen. Als ik genoeg moed verzameld heb.
Kim_S schreef: Klinkt ontzettend leuk! *houdt nieuwsgierigheid in bedwang*Zeker weten
Op naar nog meer van dit soort dagen dan![]()
Ronald schreef: *kijktofsneekinhetschemapast*Ik zal hoogstwaarschijnlijk niet mee kunnen.
Maxi's 3-tal schreef: Ik zal hoogstwaarschijnlijk niet mee kunnen.Ohw jij ook al?
Dus Ronald, mocht Sneek op je route liggen, dan heb je plaats genoeg.![]()
Kim_S schreef: Ohw jij ook al?Nou, die knie was inderdaad al mijn grote bedenkpunt, de reden waarom ik beter niet mee kan gaan, maar het toch te graag wil. Ik heb dan namelijk ook net aangepaste schoenen gekregen.Knietje?
Zullen we een alternatieve wandeling houden? ???
Kim_S schreef: Ohw jij ook al?ik denk eerlijk gezegd dat ik alleen maar mee kan/ga voor de High teaKnietje?
Zullen we een alternatieve wandeling houden? ???
Maxi's 3-tal schreef: Maar ik vind het wel erg jammer, vond het juist een goede reden om jullie weer even te zien.Dat lopen word denk ik niets![]()
zhiva schreef: ik denk eerlijk gezegd dat ik alleen maar mee kan/ga voor de High teaEen andere keer zou ik dat heel gezellig vinden.
Dat lopen word denk ik nietsDus als je na Do en je nieuwe stappers nog tijd hebt? Kan je toch met Mini mee?
zhiva schreef: wat heerlijk Eelke, klinkt als een hele geslaagde dag!Gatsie!
Ik heb echt een baaldag. Ik kan alleen maar op de bank hangen. Op krukken lopen lukt niet goed. Mijn schouder vind dat heel erg niet aardig. De trap af was echt hel vanmorgen. Naar het toilet gaan is een drama want ik weet niet hoe ik de draai moet maken om met 1 pootje omhoog op de pot terecht te komen.
Daarnaast heeft wederlief besloten de jeep te verkopen waar ik het ZÓ niet mee eens benMaar ja, het is zijn auto, ik kan er dan ook weinig van zeggen
Hij is hem nu aan het overschrijven voor een bedrag wat ik echt veel te laag vind.
Oftewel ik heb een *magikdezedagevenoverslaandag*