Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
Na de bruiloft zal ik foto's spammen :) 6 juni is die ;)
Ik heb zojuist 1 mand strijk gestreken staan er nog 2 te wachten. Maar die wachten morgen nog steeds.
Vl is nu de frituur pan vullen. Na het eten nog even een training op de loopband.
Van shoppen word je moe :D
Door zhiva
Mijn mams belde om te vragen waar ik was vanmiddag. Op het werk mams, waar anders  ::)
Of ik haar hond wilde trimmen? (schotse terrier) Tuurlijk mams, ik kom na het werk wel langs. Ik heb haar gelijk maar in bad gestopt want ze stonk een uur in de wind en mams kan dit niet niet meer (kan niet op haar knietjes naast het bad zitten  ;) )
Ellis ziet er weer netjes uit en ruikt weer frisjes  :) Mams weer blij. Daar doe je het voor toch? Gelijk haar moederdag presentje gegeven want ze is er zondag niet. Vond ze leuk.
Heerlijk köfta gegeten toen ik thuis kwam, had wederlief al klaar staan. Nu lekker onderuit. Al met al produktief dagje gehad.
Door zhiva
Ronald schreef: Hmm... geen fijn dagje. Innige relatie met het witte porcelein...

Morgen maar weer verder kijken...
ow jee. Heb ik je aangestoken?  :-X  beterschap  :-*
Door MargaS
Kim_S schreef: Ik zit met smart te wachten tot manlief thuis is van zijn eerste werkdag bij zijn nieuwe werkgever.
Ben zoooooooo benieuwd hoe hij het vond / vindt!  :D
Schönen Feierabend!
Door TMG1961
Vermoeiende dag geweest. Heel veel last van m'n gewrichten, met name enkels en knieën. Lopen ging vandaag niet al te best en ook niet zonder de nodige pijn. Noppie wist laatste uur ook niet wat ie wilde, naar buiten, naar binnen, naar boven, naar kelder. Toch maar eens gevraagd of ie een keuze wilde maken. Nu is ie bezig met Pixie in d'r nek te springen en dan bijt ie heel zachtjes in haar nek en oksels om vervolgens hard achter z'n speelgoed eendje aan te rennen. Hij vind het ook leuk als je hem echt stevig over rug en nek krabt, gaat ie lekker voor zitten..eigenlijk vind ie alles wat beetje ruw is lekker..gekke kater

Zo nu even kijken of alles wil meewerken aan laatste rondje van de dag met Pixie en dan naar bed
Door Pluto
En weer aan het werk na een weekje vrij!

Straks mijn collega eens uithoren hoe hij de aankomende 'reorganisatie' ervaart...  ::)

Ik heb na bijna anderhalf jaar argumenten aanleveren met bewijs en ook suggesties over hoe eea anders en imho beter kan eindelijk 'gewonnen'.
Onze planning/centrale gaan we opnieuw vormgeven en inrichten, werkzaamheden worden eerlijker verdeeld en eenieder die, op papier (lees qua salaris), de capaciteiten heeft zal deze ook moeten laten zien of zal door de mand vallen en moet dan maar afwachten hoe het verder gaat.

Nu was het zo dat er 2 collega's waren, waarvan ik er 1 ben, die het volledige aanbod van werk hier aan kunnen, dit terwijl er op papier 4 zouden moeten zijn.
Van 1 collega is 'afscheid' genomen, althans hij blijft in dienst maar met aangepaste werkzaamheden en werktijden zodat hij wel productief blijft en de kwaliteit er niet meer onder lijdt.
Een andere collega moet zijn 'vrije' zaterdag opgeven en een aantal taken inleveren zodat hij zich volledig op de werkzaamheden als planner/centralist kan storten.
Mijn collega en ik, die al geschikt waren, gaan er iets op vooruit, geen monsterdiensten van 10.5 uur meer en voor mij persoonlijk geen avonddiensten meer!
Er komt een eerlijkere verdeling van de randzaken zodat iedereen zijn diensten netjes kan vullen met relevante werkzaamheden.

Hehe, ik heb er een zere teen aan over gehouden maar het schoppen tegen 'de gevestigde orde' werpt nu eindelijk zijn vruchten af!
:groupwave2:
Door TMG1961
Een klacht ingediend bij de Aldi ivm het ontbreken van iedere  vorm van kwaliteit van hun groenten en fruit. Gisteren weer personeel attent gemaakt dat er weer zoals altijd bedorven fruit en groenten in het schap liggen. Wordt niets aan gedaan. Dus maar een klacht ingediend.
Door eelke
Met de honden in de zeikregen door het bos geploeterd, daarna naar de Ikea voor een ontbijt. Crisis! Oh wat was het druk daar ...:P maar wel leutig. Nieuwe kast voor in de gang gehaald, ga ik nu in elkaar knutselen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door