Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Last van het najaar? (ik wel altijd)

Daarnaast ben ik mijn sleutelbos kwijt, echt al een dik uur gezocht :-X Overal in huis zelfs. En hij zou thuis moeten liggen aangezien ik binnen ben gekomen. Echt waar, :rant: tis nu niey een bos die je over het hoofd ziet
Door Kaela
Afbeelding

Mijn net nieuwe dure compressiesokken voor het herstel na het hardlopen. Gewoon hondsbrutaal uit mijn tas gejat en kapot gemaakt >:(
Door frodo quin
Kaela schreef:Afbeelding

Mijn net nieuwe dure compressiesokken voor het herstel na het hardlopen. Gewoon hondsbrutaal uit mijn tas gejat en kapot gemaakt >:(

Tja, jij wou een klaag hé :biggrin2:
Door Siberienne
Kaio schreef:Last van het najaar? (ik wel altijd)

Daarnaast ben ik mijn sleutelbos kwijt, echt al een dik uur gezocht :-X Overal in huis zelfs. En hij zou thuis moeten liggen aangezien ik binnen ben gekomen. Echt waar, :rant: tis nu niey een bos die je over het hoofd ziet

Al in de koelkast gekeken? Daar heb ik ze ooit verstopt. De zak van mijn schort in de keuken was een andere goede plek, net als de voerton van de honden ;) ;)

Meestal vind ik het najaar juist fijn. Kweenie wa'k heb, misschien hormonen & vermoeid. Het is wel weer wat gezakt vandaag
Door constance.blokzijl
Pfff, nou ik klaag ook over kapotte spullen.... Gister had hier een zekere puppymans de klik aan, klik uit ab te grazen genomen (en ik was 5 minuten boven voor de was) nieuw systeem gehaald, want die ab zijn niet los verkrijgbaar. Heeft meneer vandaag het nieuwe kleed te grazen genomen Afbeelding

Puppy iemand?? Afbeelding
Door Kaela
constance.blokzijl schreef: Puppy iemand?? Afbeelding
Alleen als ie van sokken en handschoenen afblijft!
Door constance.blokzijl
Kaela schreef:
Alleen als ie van sokken en handschoenen afblijft!
Euh nee sorry.... maar daar kan hij alleen bij als ik thuis ben Afbeelding dus is dat ook een leuk spelletje natuurlijk
Door Kim_S
constance.blokzijl schreef:Pfff, nou ik klaag ook over kapotte spullen.... Gister had hier een zekere puppymans de klik aan, klik uit ab te grazen genomen (en ik was 5 minuten boven voor de was) nieuw systeem gehaald, want die ab zijn niet los verkrijgbaar. Heeft meneer vandaag het nieuwe kleed te grazen genomen Afbeelding

Puppy iemand?? Afbeelding
Het is een fase :P :biggrin2:
Door Kim_S
Atzi sloopt trouwens echt helemaal niks. Hij is ook nooit alleen in de kamer, hij loopt altijd achter ons aan als we de kamer uit lopen. En we hebben geen "boven", dat scheelt.
Als hij even alleen moet blijven dan ligt hij in zijn eigen kamertje. En daar heeft ie toen hij net hier was alleen maar het behang gesloopt.

Voorbeeldig pupje heb ik, hij sloopt alleen mij :cool:
Door dinky89
Waarom is er altijd file op onlogische tijden wanneer ik een keer de auto heb? :hammer:
Vorige keer ongeluk gebeurd tussen de 2 opritten die ik moest hebben dus 45 minuten gedaan over stukje dat normaal 10 minuutjes is. Vandaag was ik bijna bij kantoor om auto om te ruilen voor mijn fiets, file. Oftewel 45 minuten over laatste 6 km gedaan :-X blijkbaar was ook de sleutel van kantoor vrijdag in oude jas beland dus kon sleutel niet op kantoor achterlaten en niet ff langs wc. Toen dus maar op de fiets gestapt naar huis. Heb getwijfeld of ik dan maar met auto zou gaan maar zie het al gebeuren dat ik dan morgen ook weer in de file sta door een ongeluk. Hoezo in het noorden zijn nooit files ::) blijkbaar wel wanneer ik eens snelle auto heb :-X
Door constance.blokzijl
Kim_S schreef: Het is een fase :P :biggrin2:
Jaja, dat zei ik ook tegen mijn man net AfbeeldingAfbeelding

Eerlijk, dit is de eerste die überhaupt iets sloopt, dus veel te klagen hebben we niet. Zeker als het bij dit soort dingen blijft *klopt heel hard af op hout*
Door Spikkelneus
koekje schreef:Lindt chocolade in de bonus bij de AH. Nu ben ik misselijk :(

Ow, die zag ik ook liggen! Maar ik had al 4 tompoucen met 35% korting. Dus die moesten vandaag nog op. Ik ben ook misselijk.
Door koekje
Ik voel me eigenlijk helemaal niet lekker en ook wel een beetje zielig :(
Ik heb waarschijnlijk weer een psz-bacil te pakken, want Vera is ook een beetje snotterig. Ik ben heel moe, heb het af en aan koud of een net te warm hoofd, beetje misselijk, beetje buikpijn, beetje prik in de keel.
Nu moet ik nog de peuter in bad doen, de teringzooi opruimen en morgen gaat om 7 uur de wekker weer. Ik wil eigenlijk alleen in bed liggen. Met Sien. Want die ligt gewoon stil tegen me aan.
Door rosmin
bleh, nog steeds niet fit na een fikse (griep?) infectie, hoesten, hoesten en nog eens hoesten...
word er zooo moe van
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door