Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
MarijeEnBoomer schreef:Misschien zit ie volgende keer stil zodat ik hem kan filmen :biggrin2:
Ja, maar dan nog is het alleen geldig als je daar van uit je dak gaat Marije, snap dat dan!

En Sas, Pino vliegt niet snel :biggrin2:
Door dinky89
VL die voor het eerst sinds 2,5 week weer eens echt het huis uit is :D
Zal nu snel naar huis uit het werk anders dan merk ik er nog niets van ::) Maar het is in ieder geval teken dat hij herstellende is :cool:
Door Mowgli
BusKay schreef:
Aanbieding
Hahahaha! Bedankt voor het meedenken *smak*. Helaas reis ik alleen met handbagage, dus geen plaats voor de capucijnets :( maar ik ga wel een menu-aanvraag doenAfbeelding

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Door Anne in Zweden
tt-tjes schreef:Gelukzalig zitten kijken naar het spel van Chendo en Balou wat minstens een kwartier duurde. Zo lang geleden.
Ooo, wat fijn! Daar wordt een mens gelukkig van, inderdaad!

Hier: toevallig uit het raam van de eetkamer gekeken, zie ik de drie lammetjes van de buren door de wei stuiteren, helemaal happy met zichzelf en het leven. Zo grappig om te zien! Doink - doink - doink! Ze kunnen nog behoorlijk op snelheid komen op die manier, tjonge! :o
Door tt-tjes
Anne in Duitsland schreef:
Hier: toevallig uit het raam van de eetkamer gekeken, zie ik de drie lammetjes van de buren door de wei stuiteren, helemaal happy met zichzelf en het leven. Zo grappig om te zien! Doink - doink - doink! Ze kunnen nog behoorlijk op snelheid komen op die manier, tjonge! :o
Ja dat is ook zo leuk om te zien. Wordt je zelf vrolijk van.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door