Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

hamada schreef:Ik krijg de laatste week geregeld berichtjes per mail over topics waar ik me voor geabonneerd zou hebben. Alleen ben ik me van geen kwaad bewust :???: Het lukt me wel om abo dan weer uit te schakelen, maar even later krijg ik dan weer een bericht, van het zelfde of een ander topic.
Doe ik iets bijzonders of is er iets mis met die functie?
Oo dat heb ik ook, dat ik plots zonder iets bewust te zijn op een of ander iets geabbonnerd ben, maar zoals ik zie staat die 'knop' ook net boven de regel forumoverzicht > etc>etc.
Denk dat daarbij ook het 'dikke vinger probleem wat geen dikke vinger probleem is' geldt?
eelke schreef:[glow]Als je er met je muis op gaat staan zegt ie wat t knopje doet[/glow]

Hee, glow doet t niet?

Deze wel
Ik weet 't, maar ik had 'doorhalen' bij vet, cursief en onderstrepen verwacht, zoals vroegah, en toen ik 'shadow' uitprobeerde en dat niet werkte, heb ik de andere knopjes niet meer uitgeprobeerd maar meteen gejammerd dat de doorhalen-knop ontbrak alarm geslagen. :biggrin2:

[shadow]Shadow lijkt me ook enig, maar werkt dus niet. Althans niet op een laptop.
[/shadow]
Anne in Duitsland schreef:Ik weet 't, maar ik had 'doorhalen' bij vet, cursief en onderstrepen verwacht, zoals vroegah, en toen ik 'shadow' uitprobeerde en dat niet werkte, heb ik de andere knopjes niet meer uitgeprobeerd maar meteen gejammerd dat de doorhalen-knop ontbrak alarm geslagen. :biggrin2:

[shadow]Shadow lijkt me ook enig, maar werkt dus niet. Althans niet op een laptop.
[/shadow]
Och ja ik heb wel wat verstand van forums he :biggrin2:
Ronald schreef:Afbeelding

Kennelijk worden de width en height niet ondersteund door de huidige installatie van phpBB. Als je ze weghaalt, zie je de foto weer.

Jeff: Hier kun je de code vinden.
Bedankt Ronald! Ik had die gezien maar ik wil juist de hoogte en breedte weghalen want de foto's moeten kunnen schalen voor mobiele gebruikers. Daarnaast geeft phpbb een unieke code aan bbcodes. Bijvoorbeeld de afbeelding hierboven zie je bij het schrijven als gewone [img] maar in de database staat ie als [img:16q5suhn]. Dus ik moet alle tags volgens dat formaat opmaken en dan alle codes bij elkaar optellen en het controlegetal aanpassen. :-\

Dat wordt een helse klus vandaar dat ik er nog niet aan toegekomen ben. Hetzelfde geldt voor quotes.
Kaela schreef:Allereerst grote complimenten voor het nieuwe forum! Het begint te wennen en alles werkt hier helemaal naar behoren, op 1 dingetje na. Ik lees via de laptop (windows 10) en ik heb heel vaak als ik op het rode ballonnetje klik, dat ik naar berichten wordt gestuurd die ik al gelezen heb. Ik had de indruk dat het rode ballonnetje "ga naar de berichten die ik nog niet gelezen heb" betekende, maar nu moet ik dus elke keer nog een bericht of 5 a 6 langs scrollen voordat ik bij nieuwe uit kom.
Wanneer je het kleine pijltje naast de topictitel (behalve bij dit topic; dan staat ie erboven ivm de lange topictitel ;D ) aanklikt, kom je bij het eerste ongelezen bericht :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door