Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
Fenixjuh schreef:Pffff, na eerst al het gezeik met financiële mensen en hypothekers, kom ik nu in aanmerking met makelaars :-X Wat een vreselijke mensen zijn dat! :o
Nu al de tweede keer gezeik dat ik mijn telefoon niet opneem (nee, misschien moeten ze hem eerst een keer overlaten gaan voor ze gaan mailen dat ik niet te bereiken ben) en krijg ik van een makelaar een mailtje dat ik niet 3 huizen mag bezichtigen... Ik moet maar eerst gaan kijken hoe de wijk is... Nou snap ik dat als het een appartement, een vrijstaand huis en een tussenwoning zou betreffen, maar 2 van de 3 huizen zien er precies hetzelfde uit en hebben zelfs dezelfde prijs! Het derde huis is ongeveer hetzelfde, alleen dan zonder garage... ::)
Ik heb maar een mailtje teruggestuurd dat wij nu in wijk van huis 1 wonen, ik in wijk2 ben opgegroeid en VL in wijk3.. ::) Hopelijk helpt het en mogen we bij gods gratie een bezichtiging doen, en wordt het ook nog eens niet een dag (zelfs al eens meegemaakt dat ze het dezelfde dag) van tevoren afgebeld.... >:( :( >:( :( >:(

*klaagmodus weer uit*
Ik zou bij de betreffende woningen een briefje in de bus doen je de woning graag wilt bezichtigen maar dat de makelaar dit geweigerd heeft! Heb zelf een aantal jaar bij Makelaarsland gewerkt juist toen het net in de markt gezet werd en door dit soort arogantie is dat bedrijf zo groot geworden. Niet dat dat nu perse zo'n topper is maar een makelaar moet de belangen van zijn klant behartigen, in dit geval de verkoper. En als hij zijn werk goed doet en de woning verkoopt word hij daar volgens mij nog steeds erg goed voor betaald. Een makelaar is niets meer dan een bemiddelaar tussen koper en verkoper, iemand die beide partijen bij elkaar kan brengen. Met een notaris en ev een jurist om de koopakte door te nemen (in kleine gemeenschappen, oude huizen kunnen er nog wel eens rare bedingen in staan maar een regulier rijtjeshuis is vaak erg overzichtelijk) kom je een heel eind.

Bah kan me nog steeds boos maken om dit soort arogant gedrag >:(
Door dinky89
'Mijn' vorige huisje lijkt te zijn verkocht :thumbup:

Wel grappig dat er een meid in komt te wonen vergelijkbaar met hoe ik er ben komen wonen :-) zij studeert in de stad en haar ouders hebben het huisje voor haar gekocht zoals mijn ouders dat 8 jaar terug voor mij hebben gedaan :) hoop dat zij er met net zoveel plezier zal wonen :cool:
Door Angelique
dinky89 schreef:'Mijn' vorige huisje lijkt te zijn verkocht :thumbup:

Wel grappig dat er een meid in komt te wonen vergelijkbaar met hoe ik er ben komen wonen :-) zij studeert in de stad en haar ouders hebben het huisje voor haar gekocht zoals mijn ouders dat 8 jaar terug voor mij hebben gedaan :) hoop dat zij er met net zoveel plezier zal wonen :cool:

Oww spannend! Best snel nog wel toch? Hoe dan ook, je kan er maar vanaf zijn. :biggrin2:
Door zurca
Ohhhh "jongens" ik ben zo blij met mijn keukentje :biggrin2:
Het staat op zn plek, tegeltjes zitten tegen de wand en het ziet er zo heerlijk jaren 70 uit ;D Sorry nog geen foto's :-[ We zijn bezig met de laatste loodjes. Aankomend weekend nog klussen dan wil ik het weekend daarop schoon gaan maken en dan het weekend daarop de spullen over en er in :D
Door dinky89
Angelique schreef:Oww spannend! Best snel nog wel toch? Hoe dan ook, je kan er maar vanaf zijn. :biggrin2:

2 maanden ;) heb nog wel gelachen om mijn opa. In het nieuwe huis zijn de muren wit en hij vroeg of ze deze kleur zouden blijven gezien mijn kleurrijke vorige huis ;D

Klinkt goed zurca!
Door Fenixjuh
Angelique schreef:Jeuj! Gefeliciteerd! Wanneer zou je erin kunnen?
Dat wordt dan maart.. ::)
Wel lang wachten, maar hebben we in elk geval tijd om dingen vast in dozen in te pakken. We willen onze 13e maand vast gebruiken voor een nieuwe tv, hoeft dat niet als we een duur huis hebben ;)
Door eelke
Fenixjuh schreef:Dat wordt dan maart.. ::)
Wel lang wachten, maar hebben we in elk geval tijd om dingen vast in dozen in te pakken. We willen onze 13e maand vast gebruiken voor een nieuwe tv, hoeft dat niet als we een duur huis hebben ;)

Lijkt me best een lekkere tijd hoor! Inderdaad nog tijd om juist van alles uit te zoeken zodat je geen 'troep' mee verhuisd, en in het voorjaar verhuizen lijkt me ook wel lekker (niet zo koud met alle deuren open enzo). Gaan jullie er nog veel in klussen voor je erin gaat?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door