Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Admin schreef:Hoe bedoel je op z'n kop zetten?Er staat volgens mij in tekst een pijl naar beneden en als plaatje een pijl naar boven......, anders moet ik echt een nieuwe bril hebben... Dit staat er: Er moet nog een omlaag knop komen en sommigen vonden de omhoog knop te klein dus er komt een nieuwe omlaag knop:
Dian schreef:SorryNee hoor Dian niet doen, je hebt helemaal gelijk. Zoals het er staat krijgen we een pijl omhoog om naar beneden te gaan. Maar jullie rennen cq. vliegen de verkeerde kant op; forum in ipv forum uit![]()
![]()
Ik ben al weg, leuk jullie gekend te hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kaio schreef:Op de tablet heb ik vaak last van het dikke vinger probleem ( ik heb niet eens dikke vingers) dat als ik op forumoverzicht click dat ' markeer alle berichten als gelezen' ook aangeklikt wordtIk heb dat zelf ook al een keer gehad.. En dat kan niet meer ongedaan worden gemaakt helaas.
hamada schreef:Ik krijg de laatste week geregeld berichtjes per mail over topics waar ik me voor geabonneerd zou hebben. Alleen ben ik me van geen kwaad bewustJe kunt rechtsboven in voor Notificaties kiezen en daarna "instellingen". Je kunt notificaties daar inrichten zoals je wenstHet lukt me wel om abo dan weer uit te schakelen, maar even later krijg ik dan weer een bericht, van het zelfde of een ander topic.
Doe ik iets bijzonders of is er iets mis met die functie?
Admin schreef:Ja dat klopt. Bovenin is er een link naar bar-plaats op de telefoon. Je moet nu nog naar boven scrollen maar er komt een "omhoog" knop (zie voorbeeld hierboven).
Kaela schreef:Allereerst grote complimenten voor het nieuwe forum! Het begint te wennen en alles werkt hier helemaal naar behoren, op 1 dingetje na. Ik lees via de laptop (windows 10) en ik heb heel vaak als ik op het rode ballonnetje klik, dat ik naar berichten wordt gestuurd die ik al gelezen heb. Ik had de indruk dat het rode ballonnetje "ga naar de berichten die ik nog niet gelezen heb" betekende, maar nu moet ik dus elke keer nog een bericht of 5 a 6 langs scrollen voordat ik bij nieuwe uit kom.Ja, mij was dat ook al een paar keer opgevallen en ik heb het daarnet even uitgetest en ik ervaar hetzelfde.
hamada schreef:Ik krijg de laatste week geregeld berichtjes per mail over topics waar ik me voor geabonneerd zou hebben. Alleen ben ik me van geen kwaad bewustOo dat heb ik ook, dat ik plots zonder iets bewust te zijn op een of ander iets geabbonnerd ben, maar zoals ik zie staat die 'knop' ook net boven de regel forumoverzicht > etc>etc.Het lukt me wel om abo dan weer uit te schakelen, maar even later krijg ik dan weer een bericht, van het zelfde of een ander topic.
Doe ik iets bijzonders of is er iets mis met die functie?