Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
Ze konden toch gewoon voor oranje shirt gaan? Maar het zal wel weer liggen dat Oranje en blauw donkere kleuren zijn. En het andere shirt van de VS rood is. Rood tegen oranje mag ook niet. Dus daarom wit.

En ben ik verdorie dit aan het uitleggen scoren ze ook nog.
Door Fenixjuh
Mandarijn schreef: Ze konden toch gewoon voor oranje shirt gaan? Maar het zal wel weer liggen dat Oranje en blauw donkere kleuren zijn. En het andere shirt van de VS rood is. Rood tegen oranje mag ook niet. Dus daarom wit.

Ik ben altijd zo blij met jouw bijdragen.. Dan lijk ik nog verstand van voetbal te hebben  :biggrin2: ;D :biggrin2:
Door Mieke L.
Mandarijn schreef: Ze konden toch gewoon voor oranje shirt gaan? Maar het zal wel weer liggen dat Oranje en blauw donkere kleuren zijn. En het andere shirt van de VS rood is. Rood tegen oranje mag ook niet. Dus daarom wit.

Zul je altijd zien!
Door Mieke L.
Fenixjuh schreef: Ik ben altijd zo blij met jouw bijdragen.. Dan lijk ik nog verstand van voetbal te hebben  :biggrin2: ;D :biggrin2:
+1  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door