Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Kaela schreef:
Gaaf!

Is je al iets opgevallen in het boek????
Lol. Ik heb em gisteren ook gekocht, maar had het in het filmpje van Monique al gezien. Leuk hoor! Dadelijk nog klein stukkie lezen in mijn bedje.

Goed zeg Ronald!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Kaela
hannabelgje schreef:Lol. Ik heb em gisteren ook gekocht, maar had het in het filmpje van Monique al gezien. Leuk hoor! Dadelijk nog klein stukkie lezen in mijn bedje.

Goed zeg Ronald!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik krijg hem vanmiddag met de post. Ben zo benieuwd!

Was best frustrerend, ik was dit weekend echt vlakbij het animal event,maar geen mogelijkheid om er heen te gaan. Was wel een lesje geduld!
Door KarenH
Kaela schreef:Gaaf!

Is je al iets opgevallen in het boek????
Eh....nee, maar ik ben ook nog niet begonnen :D
Zeg maar niks, ik ga proberen uit te vogelen wat je bedoeld.
Door KarenH
Kaela schreef:Ik krijg hem vanmiddag met de post. Ben zo benieuwd!

Was best frustrerend, ik was dit weekend echt vlakbij het animal event,maar geen mogelijkheid om er heen te gaan. Was wel een lesje geduld!

Ach....ik vond het wel leuk, maar er stonden erg veel kraampjes met brokken fabrikanten...
Voorlopig heb ik wel genoeg beloningsdingetjes voor het komende jaar :D

En heb ik gevonden wat je bedoeld....
Zal wel gemengde gevoelens geven denk ik, maar toch ook een mooie herinnering.
En geweldige foto.
Door Kaela
KarenH schreef:Ach....ik vond het wel leuk, maar er stonden erg veel kraampjes met brokken fabrikanten...
Voorlopig heb ik wel genoeg beloningsdingetjes voor het komende jaar :D

En heb ik gevonden wat je bedoeld....
Zal wel gemengde gevoelens geven denk ik, maar toch ook een mooie herinnering.
En geweldige foto.
Ik heb het boek net bezorgd gekregen en een paar hele dikke tranen gehad. Maar oh wat is het mooi, hij staat er een keer of zes, zeven in. Zo blij mee en zo trots dat wij aan zo'n mooi boek mee mochten werken!
Door Siberienne
Kaela schreef:Ik heb het boek net bezorgd gekregen en een paar hele dikke tranen gehad. Maar oh wat is het mooi, hij staat er een keer of zes, zeven in. Zo blij mee en zo trots dat wij aan zo'n mooi boek mee mochten werken!
Wat gaaf en mooi ;) :-*
Door zurca
Ik heb vakantie, wel anderhalve week :D
En vandaag komt er een boek met de post mee, "Een hondenleven lang fysiek en mentaal in balans 1". Daar ga ik deze vakantie eens in beginnen te lezen.
Kaela schreef:Ik heb het boek net bezorgd gekregen en een paar hele dikke tranen gehad. Maar oh wat is het mooi, hij staat er een keer of zes, zeven in. Zo blij mee en zo trots dat wij aan zo'n mooi boek mee mochten werken!
Ik heb het boek niet en ook geen filmpje bekeken maar ik kan zo ook wel bedenken wat/wie er in het boek staat...
:-* :bigarmhug:
Door smulpaap
Dat kan ik me voorstellen :-* :-* Maar voor jouw een heel bijzonder boek
Door - pien -
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Siberienne
Fijn Ronald, stap vooruit!

Hier zijn de nieuwe manden voor de honden gearriveerd maar nog niet goed gekeurd
2E0E03AB-379F-4EF4-B5D7-44F3BD0012F6.jpeg
2E0E03AB-379F-4EF4-B5D7-44F3BD0012F6.jpeg (593.16 KiB) 2502 keer bekeken
Ik twijfelde ook een beetje over de maat, toch zijn ze even groot als de vorige ...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door