Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
eelke schreef:Wij bleven bij dezelfde hypotheekverstrekker, en kregen een simpel overzichtje met looptijden en rente. Kruisje zetten en klaar :biggrin2:
Ja dat hebben wij ook ontvangen maar dat gaan we niet doen. Een heel nieuwe hypotheek zal beter bij ons passen nu en de maandelijkse lasten kunnen veel lager. Vandaar dat "even vinkje zetten" niet opgaat voor ons.
Inmiddels hebben we hulp vanuit de familie, iemand die het allemaal wat beter begrijpt en die durft "af te dingen".
Door hannabelgje
Kaela schreef:
Een berekening laten maken is iets anders dan een adviesgesprek. Bij een adviesgesprek dient de adviseur volledig geschoold en actueel op de hoogte te zijn om een volledig en passend advies aan te bieden. Een berekening is in principe kosteloos, maar of je in deze tijd nog alleen een berekening kunt krijgen in NL betwijfel ik.
En ja, die kosten zijn hoog, maar de kosten van het schip in gaan met een niet passende hypotheek ook. Niet leuk, wel belangrijk.
Ja maar je kunt toch ook zelf naar verstrekkers toe om ze te laten berekenen en ze dan zelf naast elkaar gaan leggen? Daar heb ik geen adviseur voor nodig hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door dinky89
Hypotheek hoop ik voorlopig niet over na te hoeven denken.

Vandaag lekker allemaal bloemetjes gekocht en in potten geplaatst. Nu gelijk weer een stuk vrolijker in de tuin :) en daarnaast nog bloemen gezaaid voor de bijtjes :cool:
Door Kaela
hannabelgje schreef:Ja maar je kunt toch ook zelf naar verstrekkers toe om ze te laten berekenen en ze dan zelf naast elkaar gaan leggen? Daar heb ik geen adviseur voor nodig hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ja dat kan en als je dat wilt moet je dat doen. Maar als je voor een adviesgesprek betaald krijg je een adviesgesprek en dat is simpelweg niet te vergelijken met alleen een berekening opvragen.

En om eerlijk te zijn: daar heb je wel een adviseur voor nodig. De consequenties van verkeerde inschattingen kunnen een lange tijd een enorme impact op je leven hebben.
Door smulpaap
KarenH schreef:Naar Animal Event geweest en het boek van Monique Bladder gewonnen :D Nou ja, mijn vriendinnetje, maar zij wilde het niet en dus kreeg ik het, heel lief.
Kiek eens aan , leuk ! Veel plezier met het boek :D
Door Siberienne
Leuk Karen H!

Ik werd vanmorgen stik chaggerijnig wakker omdat de meneer me een paar keer wakker gepord had ivm snurken. Ok, mijn neus zit dicht. Maar hij is zelf soms ook het Nederlands blazers ensemble. Grrrrr.

Maar goed, ik heb me er overheen gezet, huis opgeruimd, allerlei klusjes gedaan die ik tegenkwam, zoals de ventilator schoonmaken (wat een stof nest), wat kleine reparaties aan kleding, wassen gedraaid, schoenen gepoetst, en toen was ik aan het stofzuigen en was ik het zo zat, die vieze lompe dingen.. ein-de-lijk nieuwe hondenmanden besteld. Zijn ze nog afgeprijsd ook! Kekke vetbedjes erbij voor de graver. Kan me er nu al op verheugen.

Nog even wat administratie klusjes en de dag toch weer nuttig besteed.
Door Ronald
Vandaag uitermate prettig gesprek gehad met de ARBO arts.

Volgende week ga ik weer aan het werk! Eerst één halve dag per week (reistijd = werktijd) en dan elke twee weken een halve dag er bij.
Afgesproken dat ik, als het goed gaat, dit schema volhoud. En als het niet goed gaat, dan gaat het langzamer.

En in geen geval gaat het sneller...
Ronald schreef:Vandaag uitermate prettig gesprek gehad met de ARBO arts.

Volgende week ga ik weer aan het werk! Eerst één halve dag per week (reistijd = werktijd) en dan elke twee weken een halve dag er bij.
Afgesproken dat ik, als het goed gaat, dit schema volhoud. En als het niet goed gaat, dan gaat het langzamer.

Jeetje Ronald wat een fijn bericht!!
En fijn dat het in geen geval sneller gaat. Gewoon op jouw manier en jouw tempo.

Top Ronald. :-*
Door smulpaap
Ronald schreef:Vandaag uitermate prettig gesprek gehad met de ARBO arts.

Wat goed zeg ! En hopelijk lukt het je op jouw eigen tempo
En volgens mij heb je er ook wel weer zin in om te beginnen ?
Door Kaela
KarenH schreef:Naar Animal Event geweest en het boek van Monique Bladder gewonnen :D Nou ja, mijn vriendinnetje, maar zij wilde het niet en dus kreeg ik het, heel lief.
Gaaf!

Is je al iets opgevallen in het boek????
Door Ronald
smulpaap schreef:Wat goed zeg ! En hopelijk lukt het je op jouw eigen tempo
En volgens mij heb je er ook wel weer zin in om te beginnen ?
Absoluut! Ik vlieg hier thuis een beetje tegen de muren op :)
Door Ronald
Charlie Angel schreef:Jeetje Ronald wat een fijn bericht!!
En fijn dat het in geen geval sneller gaat. Gewoon op jouw manier en jouw tempo.

Top Ronald. :-*
Ja, ik ben er zelf ook best wel heel erg blij om. Ik heb weer iets om naar toe te leven/werken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door