Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
dinky89 schreef: wo 28 okt 2020, 08:56 Aangezien het mij niet lukt om onder je blog te reageren maar even via deze weg: Wat schrijf jij heerlijke blogs! Jij schrijft op zo'n manier dat ik het helemaal voor mij kan zien :) Een genot om te lezen inclusief de moeilijkheden die je als Nederlander in Noorwegen ervaart ;)
Wat leuk om te horen! Dank voor je complimenten :)
Door dinky89
src_esther schreef: wo 28 okt 2020, 18:00 @Siberienne, kun je het linkje naar je blog in je profiel zetten? Ik ben het steeds kwijt (((ik heb te veel computers en devices))).
Linkje staat in ieder geval in eerste bericht van dit topic ;-)
Door dinky89
Siberienne schreef: wo 28 okt 2020, 18:20 Staat het er nu?
Ik kom iig via de wereldbol in je profiel uit op je blog :) moest even zoeken in het profiel waar de website verstopt zat maar dat is hoe het forum in elkaar zit ;D
Door Kaela
Ik lees ook met veel plezier mee! Zowel hier als op je blog. Ontzettend leuk om te lezen hoe het jullie vergaat. En om mee te genieten van de prachtige foto's.
Door doranto
Kaela schreef: do 29 okt 2020, 16:29 Ik lees ook met veel plezier mee! Zowel hier als op je blog. Ontzettend leuk om te lezen hoe het jullie vergaat. En om mee te genieten van de prachtige foto's.
+1!
Door Siberienne
Wij waren in oktober een lang weekend naar Utladalen, in jotunheimen, dat is het dal van de watervallen.vandaag eindelijk de foto’s uitgezocht en in een filmpje gezet

Door Siberienne
Verder is onze huizen zoektocht beetje in stroomversnelling gekomen. Onze verhuurder willen het huis gaan verkopen en ons er snel uit hebben. In eerste instantie was ik niet zo blij, maar misschien is het wel goed, want we willen wel weer eens iets voor de langere termijn. En dit huis is toch onhandig ingedeeld en je gaat je aan steeds meer dingen ergeren dan ::) vooral als met nat regenweer en open hal, je hond zich steeds uit staat te schudden in de woonkamer ::)
Door Tanna
Siberienne schreef: za 07 nov 2020, 22:17 Wij waren in oktober een lang weekend naar Utladalen, in jotunheimen, dat is het dal van de watervallen.vandaag eindelijk de foto’s uitgezocht en in een filmpje gezet

Een overweldigende schoonheid, altijd weer.
Door Tanna
Siberienne schreef: za 07 nov 2020, 22:38 Verder is onze huizen zoektocht beetje in stroomversnelling gekomen. Onze verhuurder willen het huis gaan verkopen en ons er snel uit hebben. In eerste instantie was ik niet zo blij, maar misschien is het wel goed, want we willen wel weer eens iets voor de langere termijn. En dit huis is toch onhandig ingedeeld en je gaat je aan steeds meer dingen ergeren dan ::) vooral als met nat regenweer en open hal, je hond zich steeds uit staat te schudden in de woonkamer ::)
Een echte vaste stek lijkt me ook wel prettig en uiteindelijk gaat alles al maanden in een stroomversnelling voor jullie, dus waarom dit niet........
Door Siberienne
Tanna schreef: za 07 nov 2020, 23:02 Een echte vaste stek lijkt me ook wel prettig en uiteindelijk gaat alles al maanden in een stroomversnelling voor jullie, dus waarom dit niet........
Ja dat is ook zo hè ;D ‘karma’
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door