Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
koekje schreef:We zouden vandaag een nieuw bed gaan kopen. Ik helemaal blij, want ik sta al 2 jaar met stekende pijn in rug en bekken op. En we zouden er gelijk een maatje groter nemen; van 180x200 naar 200x220.
Ik stap om 9 uur uit bed, niet achterlijk vroeg, met de mededeling of ze er dan ook uit zouden gaan. Ruim een half uur later ligt gewoon bijna iedereen nog te ronken. Alleen Sien en ik zijn wakker >:(

Wil je mijn kettingzaag lenen? zijn ze zo wakker :biggrin2:
Door koekje
frodo quin schreef:En levert dat een boze kabouter op?
Nee, een verdrietige mij :biggrin2:
Ik ben de enige die nutella eet.

@cj:
We wilden een boxspring als familiebed. Ook extra lang, want meneer is dat ook. Ik vond dat ik in de breedte te weinig plek had, dus breder dan nu. Ik wilde extra firm en passend bij onze gewichtsklasse (2x spekje). Meneer wilde er niet veel meer als 1000 euro voor uitgeven.
Dus gingen we naar Rotterdam, waar ze dit alles hadden.
Door eelke
Nou, dat is nou stom zeg. Nou komt er morgen iemand voor de cv, maar die moet natuurlijk ook betaald worden. Hoe betaal je zo iemand dan? Als er onderdelen vervangen moeten worden kan t nog best oplopen, maar daarvoor ga je toch niet een heel bedrag in huis halen? Kun je dat dan pinnen of gaat het op rekening?
Door -Annemarie-
koekje schreef:Nee, een verdrietige mij :biggrin2:
Ik ben de enige die nutella eet.

@cj:
We wilden een boxspring als familiebed. Ook extra lang, want meneer is dat ook. Ik vond dat ik in de breedte te weinig plek had, dus breder dan nu. Ik wilde extra firm en passend bij onze gewichtsklasse (2x spekje). Meneer wilde er niet veel meer als 1000 euro voor uitgeven.
Dus gingen we naar Rotterdam, waar ze dit alles hadden.
Een groot bed is helemaal fijn! :) En Rotjeknor rules. :cool:
Met onze lengte is 220 bewezen goed, en in de breedte is 200 ook heel prettig. En dan is het geeneens een familiebed want de spruiten wonen al elders. ;)
Door -Annemarie-
eelke schreef:Nou, dat is nou stom zeg. Nou komt er morgen iemand voor de cv, maar die moet natuurlijk ook betaald worden. Hoe betaal je zo iemand dan? Als er onderdelen vervangen moeten worden kan t nog best oplopen, maar daarvoor ga je toch niet een heel bedrag in huis halen? Kun je dat dan pinnen of gaat het op rekening?
Bij ons in Drenthe kun je dit soort dingen gewoon pinnen met het mobiele pinapparaat. Moeten ze wel inloggen op het netwerk omdat het bereik niet goed is. Dat soms is wel een dingetje in Drenthe. ;) :)
Door eelke
Mowgli schreef: Moet ie alleen wel komen ::)
Heeft ie netjes gedaan! 150,- armer, maar driewegklep vervangen (dacht ik al :cool: ) en onderhoud gedaan. Kon ik net weer lang en warm douchen, ipv kouder en snel snel en dan meteen naar zolder sprinten om de stekker eruit te trekken terwijl het huis ondertussen een sauna wordt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door