Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef:Vandaag gehoord dat ik de reorganisatie doorstaan heb. En op mijn afdeling mag blijven, wat ik fijn vind, ook al gaat er veel veranderen.Fijn! Gefeliciteerd.
-Annemarie- schreef:Fijn! Gefeliciteerd.Dank je! Dat hoop ik ook voor je! Ik heb de afgelopen maanden nou niet bepaald als een geluksmoment ervaren, sterkte!![]()
Ik mag volgende week solliciteren op mijn eigen baan, en dan weet ik begin maart meer.
Hoop dat ik hier dan ook een geluksmomentje kan tikken.
-Saskia- schreef:Dat je 14-jarige ouwe taart, na (hoogstwaarschijnlijk) zaterdag getroffen te zijn door GVS, gewoon stiekem toch maar weer een flinke herstelcurve ingezet heeft. En ik na dit akkefietje weer door de hartkleppentest lijk te zijn heen gekomen.We zijn er nog niet, maar ik ben zeker wel positiever gestemd dan gisteren - en dat is wel een geluksmomentje, ja. Zeker wel.
Syrae schreef:ga ik het plaatsen? Ja ik ga het plaatsenMisschien een clubje oprichten met Lizzy?![]()
Schrok me wezenloos tijdens het hond uitlaten, er vloog ineens een blauwe vlam langs! Nooit geweten dat er zo dicht bij mijn nieuwe huis ijsvogels zijn!
Heel maf hoe blij ik van die beestjes word, ze zijn zo vrolijk gekleurd!
Syrae schreef:ga ik het plaatsen? Ja ik ga het plaatsen![]()
Schrok me wezenloos tijdens het hond uitlaten, er vloog ineens een blauwe vlam langs! Nooit geweten dat er zo dicht bij mijn nieuwe huis ijsvogels zijn!
Heel maf hoe blij ik van die beestjes word, ze zijn zo vrolijk gekleurd!
Syrae schreef:helaas was ik heerlijk lekker zen aan het wandelen. Allebij de kids voor het eerst op de peuterspeelzaal dus heb m'n telefoon lekker in de auto laten liggen voor rust en natuurUit zicht hoop ik
-Saskia- schreef:Dat je 14-jarige ouwe taart, na (hoogstwaarschijnlijk) zaterdag getroffen te zijn door GVS, gewoon stiekem toch maar weer een flinke herstelcurve ingezet heeft. En ik na dit akkefietje weer door de hartkleppentest lijk te zijn heen gekomen.Oef, dat hakt er behoorlijk in weet ik uit ervaring. Gelukkig kan ik ook uit ervaring zeggen dat zelfs oude taarten hier weer nagenoeg helemaal bovenop kunnen komen!We zijn er nog niet, maar ik ben zeker wel positiever gestemd dan gisteren - en dat is wel een geluksmomentje, ja. Zeker wel.