Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Vandaag gehoord dat ik de reorganisatie doorstaan heb. En op mijn afdeling mag blijven, wat ik fijn vind, ook al gaat er veel veranderen.
Door Fenixjuh
Wat fijn Kaela!

Ik ben blij, vandaag eindelijk met licht thuis! Donderdag was de eerste kans, maar toen was de ringbaan afgesloten en heb ik een uur naar huis gereden. .
Jacy en ik hebben het gevierd met een potje frisbeeën in de wind :D

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Door -Annemarie-
Kaela schreef:Vandaag gehoord dat ik de reorganisatie doorstaan heb. En op mijn afdeling mag blijven, wat ik fijn vind, ook al gaat er veel veranderen.
Fijn! Gefeliciteerd. :flowers:

Ik mag volgende week solliciteren op mijn eigen baan, en dan weet ik begin maart meer. :D
Hoop dat ik hier dan ook een geluksmomentje kan tikken. :)
Door Kaela
-Annemarie- schreef:Fijn! Gefeliciteerd. :flowers:

Ik mag volgende week solliciteren op mijn eigen baan, en dan weet ik begin maart meer. :D
Hoop dat ik hier dan ook een geluksmomentje kan tikken. :)
Dank je! Dat hoop ik ook voor je! Ik heb de afgelopen maanden nou niet bepaald als een geluksmoment ervaren, sterkte!
Door zurca
-Saskia- schreef:Dat je 14-jarige ouwe taart, na (hoogstwaarschijnlijk) zaterdag getroffen te zijn door GVS, gewoon stiekem toch maar weer een flinke herstelcurve ingezet heeft. En ik na dit akkefietje weer door de hartkleppentest lijk te zijn heen gekomen. ::) We zijn er nog niet, maar ik ben zeker wel positiever gestemd dan gisteren - en dat is wel een geluksmomentje, ja. Zeker wel.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor jou en je oude dame...

@Kaela, ik kan me voorstellen dat de afgelopen maanden alles behalve leuk waren maar de uitkomst is gelukkig positief! :bigarmhug: voor jou ook eentje ;)
Door Syrae
ga ik het plaatsen? Ja ik ga het plaatsen :biggrin2:

Schrok me wezenloos tijdens het hond uitlaten, er vloog ineens een blauwe vlam langs! Nooit geweten dat er zo dicht bij mijn nieuwe huis ijsvogels zijn!

Heel maf hoe blij ik van die beestjes word, ze zijn zo vrolijk gekleurd!
Syrae schreef:ga ik het plaatsen? Ja ik ga het plaatsen :biggrin2:

Schrok me wezenloos tijdens het hond uitlaten, er vloog ineens een blauwe vlam langs! Nooit geweten dat er zo dicht bij mijn nieuwe huis ijsvogels zijn!

Misschien een clubje oprichten met Lizzy? Afbeelding

Maar het zijn prachtige vogeltjes ja, hier in het park zit er ook eentje.
Door eelke
Syrae schreef:ga ik het plaatsen? Ja ik ga het plaatsen :biggrin2:

Filmpjeeee!!!
Door Syrae
helaas was ik heerlijk lekker zen aan het wandelen. Allebij de kids voor het eerst op de peuterspeelzaal dus heb m'n telefoon lekker in de auto laten liggen voor rust en natuur :biggrin2:
Door Cathy
Syrae schreef:helaas was ik heerlijk lekker zen aan het wandelen. Allebij de kids voor het eerst op de peuterspeelzaal dus heb m'n telefoon lekker in de auto laten liggen voor rust en natuur :biggrin2:
Uit zicht hoop ik :o ;)
Door DJ_Doerak_Tucker
-Saskia- schreef:Dat je 14-jarige ouwe taart, na (hoogstwaarschijnlijk) zaterdag getroffen te zijn door GVS, gewoon stiekem toch maar weer een flinke herstelcurve ingezet heeft. En ik na dit akkefietje weer door de hartkleppentest lijk te zijn heen gekomen. ::) We zijn er nog niet, maar ik ben zeker wel positiever gestemd dan gisteren - en dat is wel een geluksmomentje, ja. Zeker wel.
Oef, dat hakt er behoorlijk in weet ik uit ervaring. Gelukkig kan ik ook uit ervaring zeggen dat zelfs oude taarten hier weer nagenoeg helemaal bovenop kunnen komen! :-*
Door constance.blokzijl
He bah Saskia, het klinkt niet heel goed! Fijn dat je oudje er beter lijkt uit te zien, maar euh... Wat is GVS? Of is dit een blonde vraag?

Mijn geluksmomentje ; vandaag weer begonnen op het werk, en ik wordt er toch altijd weer blij van dat er veel mensen langs komen met ; he, je bent terug! Was het leuk? We hebben je gemist hoor!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door