Veel plezier met Nelson straks

Pas maar op, straks willen we allemaal onze 'niet zo gemakkelijke hond' bij jou te logeren brengen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hope schreef:+1 Ik ben zo blij voor jou en voor Duuk! Dit verhaal bleef echt als een steen op mijn maag liggen.
Ik ben helemaal opgelucht!
8)
Borke schreef:
Pas maar op, straks willen we allemaal onze 'niet zo gemakkelijke hond' bij jou te logeren brengen![]()
Hope schreef: Wat een fijne mensen!Wat fijn!!
We hebben een heel fijn telefoongesprek gehad.
Ik weet nu meer over de achtergrond met Duuk en begrijp zijn gedrag ook beter. Ik heb een aantal tips gehad om hem ontspannen te houden en een aantal tips om hem goed de nacht(en) door te krijgen.
Het idee is om nu hard met de tips aan de slag te gaan. Lees: ontspannen en loslaten!
Ik ga zo eens een lekkere wandeling maken met mijn kleine lieve Nelson en als ik dan terug thuis ben dan ga ik er weer voor met de tips die ik gehad heb. Mocht er iets zijn kan ik de stichting altijd bellen. Morgen hebben we weer contact over hoe het gaat en als het niet gaat hier of als het om wat voor reden dan ook beter lijkt voor Duuk om hier niet te blijven dan kan hij altijd bij iemand van de stichting terecht.
Ik ben helemaal opgelucht!
8)
Hope schreef: Tja ik ben gewoon heel erg bang dat mijn broer problemen krijgt nu.Dat is dan jouw broer zijn probleem. Voor nu is het fijn dat er verlichting komt in jouw problemen op dit moment die eigenlijk jouw probleem nooit hadden mogen zijn.
Maar ja. We zien het wel.
Pfff... Doe mij maar een paard dat niet de trailer op wil![]()
Angelique schreef: Dat is dan jouw broer zijn probleem. Voor nu is het fijn dat er verlichting komt in jouw problemen op dit moment die eigenlijk jouw probleem nooit hadden mogen zijn.Amen.
Borke schreef: Ah wat heerlijk dat je goed geholpen word door de stichting.Zeg uh Marloes, Wij zoeken dan en dan nog een adresje voor Oscar
Veel plezier met Nelson straks
Pas maar op, straks willen we allemaal onze 'niet zo gemakkelijke hond' bij jou te logeren brengen![]()
Kaela schreef: Zeg uh Marloes, Wij zoeken dan en dan nog een adresje voor OscarDank je wel!
Zonder gekheid, je doet het geweldig. Alles wat je doet is in het belang van de Duuk en van je eigen gezin en dat is simpelweg zoals het hoort. Jij hebt de verantwoording gekregen voor de zorg nu, jij zal het moeten doen zo goed en zo kwaad als het gaat. En dat je daar hulp bij hebt gezocht is alleen maar goed. Ik kan me niet voorstellen dat er problemen komen voor je broer. Misschien wel consequenties, want kennelijk gaat het verhaal met Duuk wat dieper als iedereen dacht. Dat had er vroeger of later toch wel uitgekomen. Jou broer heeft voor Duuk gekozen, jou broer heeft voor de vakantie gekozen en voor jou als vakantieoppas en jou broer kiest er nu, om welke reden dan ook, voor om niet voor Duuk terug te komen. Wij kennen de ins en outs niet, dus wij kunnen niet oordelen over zijn keuzes. Maar uiteindelijk hebben keuzes in het leven consequenties en dat zullen deze ook hebben, op welke manier dan ook.
Voor nu is het heel fijn dat je back up hebt, mensen die goed met je mee kunnen denken en als het echt niet anders kan, Duuk op kunnen vangen. Zo gaat het voor jou misschien ook minder als "we moeten nog zo lang" voelen, want je kunt ingrijpen als het echt nodig is. Hopelijk haalt dat ook bij jou de druk wat van de ketel, want uit alles haal ik dat je het beste met Duuk voor hebt!
odradaatje schreef:Nou en of! Nelson is heerlijk aan het puberen en ik erger me er geen moment aan. Het kan allemaal nog zo veel ingewikkelder!
En met dit alles heb je aan Nelson toch een makkie, dat is ook wel eens fijn om je te realiseren![]()