Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
Ah wat heerlijk dat je goed geholpen word door de stichting.
Veel plezier met Nelson straks  :biggrin2:

Pas maar op, straks willen we allemaal onze 'niet zo gemakkelijke hond'  bij jou te logeren brengen  :biggrin2:
Door Sher
Hope schreef:

Ik ben helemaal opgelucht!
8)
+1 Ik ben zo blij voor jou en voor Duuk! Dit verhaal bleef echt als een steen op mijn maag liggen.
Door rosmin
Hulp vragen is niet erg...

fijn dat je je nu meer gesteund voelt en dat je opgelucht bent.
gelukkig weet je op wie je nu terug kan vallen!  :-*
Door Hope
Borke schreef:
Pas maar op, straks willen we allemaal onze 'niet zo gemakkelijke hond'  bij jou te logeren brengen  :biggrin2:
:biggrin2:
Door Ruisje
Hope schreef: Wat een fijne mensen!

We hebben een heel fijn telefoongesprek gehad.
Ik weet nu meer over de achtergrond met Duuk en begrijp zijn gedrag ook beter. Ik heb een aantal tips gehad om hem ontspannen te houden en een aantal tips om hem goed de nacht(en) door te krijgen.

Het idee is om nu hard met de tips aan de slag te gaan. Lees: ontspannen en loslaten!
Ik ga zo eens een lekkere wandeling maken met mijn kleine lieve Nelson en als ik dan terug thuis ben dan ga ik er weer voor met de tips die ik gehad heb. Mocht er iets zijn kan ik de stichting altijd bellen. Morgen hebben we weer contact over hoe het gaat en als het niet gaat hier of als het om wat voor reden dan ook beter lijkt voor Duuk om hier niet te blijven dan kan hij altijd bij iemand van de stichting terecht.

Ik ben helemaal opgelucht!
8)
Wat fijn!!
En inderdaad, als je zelf wat meer ontspannen kunt zijn heeft dat ook effect op de honden. Maar dat was tot nu niet gemakkelijk. Ik hoop dat de tips gaan helpen, maar het feit dat je een back-up hebt als het toch fout blijft gaan is wel een goed gevoel!
Door Neally
Blij voor je.  :-* @fijne mensen. Daar ben jij er ook 1 van.
Ik schreef het al eerder: Hope is de perfecte naam.
Blijf alsjeblieft schrijven, op basis daarvan kunnen de mensen van 'de stichting' je beter helpen. Wat fijn ook dat
je meer over zijn achtergrond weet.
Waanzinnige foto, paard dat echt niet wil. ;-)
Door Ulrike
Wat ontzettend fijn!! Ik kan me je opluchting heel goed voorstellen!! Deze dip brengt vast iets goeds met zich mee voor Duuk!!
Hope schreef: Tja ik ben gewoon heel erg bang dat mijn broer problemen krijgt nu.
Maar ja. We zien het wel.

Pfff... Doe mij maar een paard dat niet de trailer op wil  :biggrin2:
Dat is dan jouw broer zijn probleem. Voor nu is het fijn dat er verlichting komt in jouw problemen op dit moment die eigenlijk jouw probleem nooit hadden mogen zijn.
Door Aprilsnow
Wat fijn om te horen dat er wat lucht voor je is, dat er mensen zijn waar je mee kan sparren die Duuk ook kennen en dat er een back-up is als het niet goed gaat. Moet een hele geruststelling zijn. Prachtig hoe je je voor de hond inzet en hem niet zo maar laat vallen. Je hebt een lange adem als ik het zeggen mag.

En met dit alles heb je aan Nelson toch een makkie, dat is ook wel eens fijn om je te realiseren  ;)
Door monster
Geweldig hoe je je hebt ingezet, maar ook hoe je het nu kunt loslaten.
Het geeft niet alleen voor jou rust, maar volgens mij ook voor veel mensen van het forum. Ik bleef met veel zorg en bewondering meelezen. Fijn dat je nu back up hebt.
Door Kaela
Borke schreef: Ah wat heerlijk dat je goed geholpen word door de stichting.
Veel plezier met Nelson straks  :biggrin2:

Zeg uh Marloes, Wij zoeken dan en dan nog een adresje voor Oscar  :angel2:

Zonder gekheid, je doet het geweldig. Alles wat je doet is in het belang van de Duuk en van je eigen gezin en dat is simpelweg zoals het hoort. Jij hebt de verantwoording gekregen voor de zorg nu, jij zal het moeten doen zo goed en zo kwaad als het gaat. En dat je daar hulp bij hebt gezocht is alleen maar goed. Ik kan me niet voorstellen dat er problemen komen voor je broer. Misschien wel consequenties, want kennelijk gaat het verhaal met Duuk wat dieper als iedereen dacht. Dat had er vroeger of later toch wel uitgekomen. Jou broer heeft voor Duuk gekozen, jou broer heeft voor de vakantie gekozen en voor jou als vakantieoppas en jou broer kiest er nu, om welke reden dan ook, voor om niet voor Duuk terug te komen. Wij kennen de ins en outs niet, dus wij kunnen niet oordelen over zijn keuzes. Maar uiteindelijk hebben keuzes in het leven consequenties en dat zullen deze ook hebben, op welke manier dan ook.

Voor nu is het heel fijn dat je back up hebt, mensen die goed met je mee kunnen denken en als het echt niet anders kan, Duuk op kunnen vangen. Zo gaat het voor jou misschien ook minder als "we moeten nog zo lang" voelen, want je kunt ingrijpen als het echt nodig is. Hopelijk haalt dat ook bij jou de druk wat van de ketel, want uit alles haal ik dat je het beste met Duuk voor hebt!
Door Hope
Kaela schreef: Zeg uh Marloes, Wij zoeken dan en dan nog een adresje voor Oscar  :angel2:

Zonder gekheid, je doet het geweldig. Alles wat je doet is in het belang van de Duuk en van je eigen gezin en dat is simpelweg zoals het hoort. Jij hebt de verantwoording gekregen voor de zorg nu, jij zal het moeten doen zo goed en zo kwaad als het gaat. En dat je daar hulp bij hebt gezocht is alleen maar goed. Ik kan me niet voorstellen dat er problemen komen voor je broer. Misschien wel consequenties, want kennelijk gaat het verhaal met Duuk wat dieper als iedereen dacht. Dat had er vroeger of later toch wel uitgekomen. Jou broer heeft voor Duuk gekozen, jou broer heeft voor de vakantie gekozen en voor jou als vakantieoppas en jou broer kiest er nu, om welke reden dan ook, voor om niet voor Duuk terug te komen. Wij kennen de ins en outs niet, dus wij kunnen niet oordelen over zijn keuzes. Maar uiteindelijk hebben keuzes in het leven consequenties en dat zullen deze ook hebben, op welke manier dan ook.

Voor nu is het heel fijn dat je back up hebt, mensen die goed met je mee kunnen denken en als het echt niet anders kan, Duuk op kunnen vangen. Zo gaat het voor jou misschien ook minder als "we moeten nog zo lang" voelen, want je kunt ingrijpen als het echt nodig is. Hopelijk haalt dat ook bij jou de druk wat van de ketel, want uit alles haal ik dat je het beste met Duuk voor hebt!
Dank je wel!  :-*
Je hebt gelijk. Het probleem is van mij zolang Duuk hier is, wat er daarna gebeurd is aan mijn broer, en wie weet gaan die weer lekker aan de slag met de GT en komt alles gewoon op zijn pootjes terecht.
Dat ik nu back-up heb en ook iemand die ik altijd kan bellen met vragen is echt heel erg fijn.

Het gaat prima nu. Duuk is mooi ontspannen en ook Nelson krijgt weer praatjes.
odradaatje schreef:
En met dit alles heb je aan Nelson toch een makkie, dat is ook wel eens fijn om je te realiseren  ;)
Nou en of! Nelson is heerlijk aan het puberen en ik erger me er geen moment aan. Het kan allemaal nog zo veel ingewikkelder!
Als je pup dan een gestolen sok voor je voeten legt met een blik van: kijk baas, ik heb een sok gevonden, ik geef hem aan jou dus waar blijft mijn koekje, dan moet je nu toch gewoon hard lachen???
Door Lil
Pak van mijn hart dat er hulp en achtervanger is! Dikke knuffel voor jou en Nelson. In gedachte ook voor arme Duuk zodat hij niet schrikt.
Laatst gewijzigd door Lil op ma 28 jul 2014, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door