Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lonaa
Hier ook aan het huisvrouwen. Moet nog even stofzuigen en wat was wegvouwen. Eten voor vanavond is al gekookt.

Straks nog even lekker met Sally wandelen En het allerbeste:
De backpack inpakken!
Morgen vertrek ik naar Lowlands voor ruim 4 dagen gezelligheid, drank, muziek, modder, en meer van dat.

Heb er zin in!
Door TMG1961
Problemen met laptop..opstarten duurt inmiddels ruim 20 minuten en dan is het soms nog de vraag of ie doorstart.
Als ik iets open lijkt het wel of ie eerst de gebruikershandleiding moet doorzoeken om te kijken hoe en wat ie moet doen.
Afsluiten duurt ongeveer 15 minuten. Echt alles gaat zeer traag.

Misschien teken dat ie langzaam de geest gaat geven..laptop is 3,5 jaar oud. Hoop het niet anders zal ik de komende maanden offline zijn.
Door Ronald
TMG1961 schreef: Problemen met laptop..opstarten duurt inmiddels ruim 20 minuten en dan is het soms nog de vraag of ie doorstart.
Als ik iets open lijkt het wel of ie eerst de gebruikershandleiding moet doorzoeken om te kijken hoe en wat ie moet doen.

Misschien teken dat ie langzaam de geest gaat geven..laptop is 3,5 jaar oud. Hoop het niet anders zal ik de komende maanden offline zijn.
Kijk eens met CrystalDiskInfo hoe de status van je harde schijf is. Neem de Shizuku (zip) versie, die draait als portable app.
Door sella
Als het windows 7 is, dan herken ik dat wel.
Nu met windows 8 is het soms schrikken zo snel als mijn laptop wakker is, ik begon ook al met grote vrezen te vrezen dat het einde flaptop was.
Door TMG1961
Ronald schreef: Kijk eens met CrystalDiskInfo hoe de status van je harde schijf is. Neem de Shizuku (zip) versie, die draait als portable app.
Heb gedownload en gebruikt..krijg bij gezondheidstoestand waarschuwing te zien
2 gele bolletjes Reallocated Sectors Count en Current Pending Sector Count
Door Martine-Tom
Mijn oude (nouja 3 jaar  ::)) laptop had de geest gegeven, nieuwe aangeschaft en toen bedacht ik me dat aangezien hij niks meer deed ik er ook niks aan kon verpesten  :biggrin2:
Dus op Youtube wat tutorials bekeken, waarvan 1 in realtime over het formatteren van die laptop...en zowaar het is nog gelukt ook hahaha.
Dus nu een reserve laptop  :)
Door connie63
TMG1961 schreef: Problemen met laptop..opstarten duurt inmiddels ruim 20 minuten en dan is het soms nog de vraag of ie doorstart.

Bij mij is dat makkelijk als het niet naar me zin doet dan instaleer ik hem gewoon op nieuw
Laatst gewijzigd door connie63 op wo 14 aug 2013, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door -Annemarie-
Moyra is vanmorgen voor de zoveelste keer door dezelfde hond besprongen. Kwam vanaf een flinke afstand van achteren op ons af. Ik had dus niks door en ineens sprong er in volle vaart een grote zwarte lab al grommend bovenop.  :rant:
Ben uit m'n stekker gegaan toen de baas er eenmaal bij was. Wel beleefd hoor, maar ik kan heel goed boos zijn en toch netjes blijven.  :-X 
Het is eindelijk doorgekomen; een uurtje later stond ze met een bosje bloemen en verontschuldigingen aan de deur. Top!  :thumbsupup:
En nu maar hopen dat het niet nóg een keer gebeurt.  :-\

Vanmiddag met een lieve vriendin gelunched, was een kadootje van haar voor mijn verjaardag. Super gezellig, en ik doe bijna nooit zoiets dus het voelt heel luxe.  :)
Door TMG1961
connie63 schreef: Bij mij is dat makkelijk als het niet naar me zin doet dan instaleer ik hem gewoon op nieuw
Ik denk niet dat een herinstallatie het probleem zal verhelpen. Maar zolang ie het doet kijk ik verder of ik wat kan vinden
Door TMG1961
Krijg melding 303 als ik de quick self test doe en melding 305 bij de full test
Bij googlen staat als oplossing vervangen harde schijf. Nu alleen kijken voor een schijf voor een hp pavillion dv7-3120ed
Door EliScooby
TMG1961 schreef: Krijg melding 303 als ik de quick self test doe en melding 305 bij de full test
Bij googlen staat als oplossing vervangen harde schijf. Nu alleen kijken voor een schijf voor een hp pavillion dv7-3120ed
Ik gok 2,5" sata. En als je het kunt betalen ssd, dan weet je niet wat je overkomt :biggrin2:

Edit: Samsung 830/840, veel g**ler krijg je het niet :biggrin2:
Laatst gewijzigd door EliScooby op wo 14 aug 2013, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ronald
Zorg je wel voor een backup, Theo? Ik zeg niet dat het nu gelijk gebeurt, maar je hebt kans dat binnen een redelijke termijn de harde schijf dusdanig de mist ingaat, dat Windows helemaal niet meer opstart.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door