Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Zoë wilde naar bed en vindt het niet gezellig om alleen naar boven te gaan. Nu lig ik dus klaarwakker in bed. Zoë slaapt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Martine-Tom
Tom raakte gister verstrikt in zijn riem en doordat hij zo wurmde kreeg ik hem niet te pakken, uiteindelijk is hij op een haar na gestikt. Ik kon hem pas verlossen toen hij met een blauwe tong en uitpuilende ogen het bewustzijn verloor. Ik krijg dat beeld maar niet van mijn netvlies :'(
Alles gaat goed hoor, na laten kijken en strottehoofd enzo zijn ook in prima staat, wel wat zwelling inwendig maar niks beschadigd. Tom is ook weer zichzelf op wat keelpijn na (waar ie pijnstilling voor krijgt) maar de film blijft zich maar herhalen....wat een afschuwelijke ervaring :'(
Door pluk
Martine-Tom schreef:Tom raakte gister verstrikt in zijn riem en doordat hij zo wurmde kreeg ik hem niet te pakken, uiteindelijk is hij op een haar na gestikt. Ik kon hem pas verlossen toen hij met een blauwe tong en uitpuilende ogen het bewustzijn verloor. Ik krijg dat beeld maar niet van mijn netvlies :'(
Alles gaat goed hoor, na laten kijken en strottehoofd enzo zijn ook in prima staat, wel wat zwelling inwendig maar niks beschadigd. Tom is ook weer zichzelf op wat keelpijn na (waar ie pijnstilling voor krijgt) maar de film blijft zich maar herhalen....wat een afschuwelijke ervaring :'(
Pfff, dat is heftig om mee te maken.
:bigarmhug:
Door frodo quin
Martine-Tom schreef:Tom raakte gister verstrikt in zijn riem en doordat hij zo wurmde kreeg ik hem niet te pakken, uiteindelijk is hij op een haar na gestikt. Ik kon hem pas verlossen toen hij met een blauwe tong en uitpuilende ogen het bewustzijn verloor. Ik krijg dat beeld maar niet van mijn netvlies :'(

Lijkt mij heeeel normaal dat je daar ondersteboven van bent. Ook al gaat alles goed, je hebt hem wel bijna zien stikken voor je ogen, afschuwelijk om mee te maken. :bigarmhug:
Door Lizetta
Net weer 3 dagen misselijk geweest, dacht dat ik er vanaf was (ben nu 22 weken zwanger)...
Vandaag eindelijk niet meer, moet ik werken... Waardoor ik nog steeds niets in huis kan doen >:(
Door Hope
Lizetta schreef:Net weer 3 dagen misselijk geweest, dacht dat ik er vanaf was (ben nu 22 weken zwanger)...
Vandaag eindelijk niet meer, moet ik werken... Waardoor ik nog steeds niets in huis kan doen >:(
Bleeeeehh. Misselijk zijn is zó stom!
Door Charlie Angel
Dat is heftig Martine, vreselijk om dat te zien gebeuren. Snap goed dat dat nu nog flink in beeld komt steeds hoor.
Gelukkig is het goed afgelopen. Knuffel voor jullie beiden.
Door Lil
Ik ben te eigenwijs. Veel pijn vandaag en die gaat over als ik braaf de zooi in een mitella hang, maar mitella's zijn stom en daarvan gaat je nek zeer doen en ze zijn warm bij deze temperaturen. Haat mijzelf de laatste maanden.
Door jasmijn
Gezellig met vriendlief mee naar Rotterdam, hij moest naar een nieuwe klant.
Dus ik daar even met haku in de buurt gaan wandelen en vriendlief de auto sleutel gegeven zo dat hij bij zijn spullen kon, kom ik terug is vriendlief vertrokken naar de praxis met zijn klant en heeft hij mij buiten gesloten >:(

Zit nu op een heel hard bankje te wachten tot hij weer terug is, en ik moet ook nog heel erg plassen maar mag niet met haku de winkel in >:(
Door Fioon
jasmijn schreef:Gezellig met vriendlief mee naar Rotterdam, hij moest naar een nieuwe klant.
Dus ik daar even met haku in de buurt gaan wandelen en vriendlief de auto sleutel gegeven zo dat hij bij zijn spullen kon, kom ik terug is vriendlief vertrokken naar de praxis met zijn klant en heeft hij mij buiten gesloten >:(

Zit nu op een heel hard bankje te wachten tot hij weer terug is, en ik moet ook nog heel erg plassen maar mag niet met haku de winkel in >:(
Zo dan! Daar had ik een appeltje mee te schillen als hij terug kwam >:(
Door koekje
Nou Jasmijn, we horen het wel als je nog tips nodig hebt om meneer Jasmijn 'duidelijk te maken' dat zulke acties niet geoorloofd zijn :naughty:

Ik maak alvast een lijstje voor je:
- pikstraf: overal goed voor, duur is afhankelijk van het vergrijp
- minimaal een maand vegetarisch eten, en dan geen lekkere hapjes, maar een blok vieze tofu van de AH
- scheet laten in bed voordat hij onder de dekens stapt
- hem opgeven als vrijwilliger voor de buurtwacht

:biggrin2:
Door Lil
koekje schreef:Nou Jasmijn, we horen het wel als je nog tips nodig hebt om meneer Jasmijn 'duidelijk te maken' dat zulke acties niet geoorloofd zijn :naughty:

- minimaal een maand vegetarisch eten, en dan geen lekkere hapjes, maar een blok vieze tofu van de AH

Voor zo'n vergrijp toch minimaal alle 4!
Door Fioon
koekje schreef:Nou Jasmijn, we horen het wel als je nog tips nodig hebt om meneer Jasmijn 'duidelijk te maken' dat zulke acties niet geoorloofd zijn :naughty:

:roflmao: :roflmao:
Dan was ik nog mild hihi
Door Dwienie
Pffff Martine, dat is echt heftig! Gelukkig dat het je wél is gelukt om hem op tijd los te krijgen! :-*
Door constance.blokzijl
Dat is zo naar om mee te maken! Lola heeft dat dus gehad met een zalmlijf... Ook pas toen ze out was kon ik was voor haar doen, en dan vooral de paniek in mijn man zijn stem, bah. Ik was bijna gestopt met barfen toen...
Dat duurt echt ff voor je dit beeld kwijt bent hoor, en bij elk geluidje denk je dat ze stikken Afbeelding
Dikke knuffel, ook voor Tom
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door