Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:BP ziet er op mijn (oude samsung) telefoon ineens heel anders uit...Tapatalk ofzo upgraden...zeg ook maar wat.
#HELP![]()
En ik wordt (ook) al de hele nacht en ochtend geterroriseerd door een heel klein mugje. Heb hem nog steeds niet gevonden
Lil schreef:Tja laat je je opereren aan een defecte vinger houd je veel klachten krijg je diagnose tenniselleboog aan de ene arm en golfarm aan de andere. Pfffff durf echt niet meer achter de computer (maar ja verdien mijn geld als beeldschermwerker).
Siberienne schreef:Oh bah dat is zuuuuuur !Ja zat even extreem flink te balen. Van de andere kant zijn er nu eindelijk hele heldere en duidelijke diagnoses: 4 stuks en dat leidt tot een andere conclusie en die is op te lossen. Dus maar door richting geluksmomentje; na een jaar is eindelijk de oplossing in zicht.
Sterkte ermee!
Angelique schreef:Tapatalk ofzo upgraden...zeg ook maar wat.Ik heb geen Tapatalk...
1 mug maar....hier worden er voor het slapen gaan 50 geëlectrocuteerd en je ligt nog geen 3 minuten in bed....zzzzzzzzzzzz, doe je de lamp weer aan, zitten er weer tien van die teringlijers.
Radja schreef:Kan iemand galapogos helpen op honden medisch? 2 topics!! Ze heeft echt hulp nodigIk zou wel willen maar ben geen da. En dat is voor veel mensen zo denk ik.