Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pluk
Op vakantie en Scott is op dag 2 gebeten door oogstmijten :'(
nu dag 4 en het worden er alleen maar meer...Ze zitten hier ergens in de buurt maar waar?
smeer me suf met de atopicare lotion en tea tree, heb gelukkig de comfy cone bij voor de nacht
weet het even niet meer nu... Wil naar huis... :-[
Door Kim_S
BP ziet er op mijn (oude samsung) telefoon ineens heel anders uit...
#HELP :-X

En ik wordt (ook) al de hele nacht en ochtend geterroriseerd door een heel klein mugje. Heb hem nog steeds niet gevonden >:(
Door Angelique
Kim_S schreef:BP ziet er op mijn (oude samsung) telefoon ineens heel anders uit...
#HELP :-X

En ik wordt (ook) al de hele nacht en ochtend geterroriseerd door een heel klein mugje. Heb hem nog steeds niet gevonden >:(
Tapatalk ofzo upgraden...zeg ook maar wat.

1 mug maar....hier worden er voor het slapen gaan 50 geëlectrocuteerd en je ligt nog geen 3 minuten in bed....zzzzzzzzzzzz, doe je de lamp weer aan, zitten er weer tien van die teringlijers.
Door Siberienne
Heb ik eindelijk weer eens zoiets van "lekker effe een paar uur werken" loopt de compu op het werk continu vast en ben ik mijn werk van vanochtend kwijt :P
Door Lil
Tja laat je je opereren aan een defecte vinger houd je veel klachten krijg je diagnose tenniselleboog aan de ene arm en golfarm aan de andere. Pfffff durf echt niet meer achter de computer (maar ja verdien mijn geld als beeldschermwerker).
Door Siberienne
Lil schreef:Tja laat je je opereren aan een defecte vinger houd je veel klachten krijg je diagnose tenniselleboog aan de ene arm en golfarm aan de andere. Pfffff durf echt niet meer achter de computer (maar ja verdien mijn geld als beeldschermwerker).

Oh bah dat is zuuuuuur !

Sterkte ermee!
Door Lil
Siberienne schreef:Oh bah dat is zuuuuuur !

Sterkte ermee!
Ja zat even extreem flink te balen. Van de andere kant zijn er nu eindelijk hele heldere en duidelijke diagnoses: 4 stuks en dat leidt tot een andere conclusie en die is op te lossen. Dus maar door richting geluksmomentje; na een jaar is eindelijk de oplossing in zicht.
Door Kim_S
Angelique schreef:Tapatalk ofzo upgraden...zeg ook maar wat.

1 mug maar....hier worden er voor het slapen gaan 50 geëlectrocuteerd en je ligt nog geen 3 minuten in bed....zzzzzzzzzzzz, doe je de lamp weer aan, zitten er weer tien van die teringlijers.
Ik heb geen Tapatalk... :-\
Misschien is dat het :biggrin2:

1 mug ja. Maar hij heeft gestoken voor 10 hoor >:(
Door Radja
Kan iemand galapogos helpen op honden medisch? 2 topics!! Ze heeft echt hulp nodig :'(
Door Hope
Radja schreef:Kan iemand galapogos helpen op honden medisch? 2 topics!! Ze heeft echt hulp nodig :'(
Ik zou wel willen maar ben geen da. En dat is voor veel mensen zo denk ik.
Door Radja
Weet ik,maar hoop dat anderen haar wel kunnen helpen! Ook haar teefje heeft weer harde bulten bij haar tepels! Of hoe je dat ook zegt! Gaat niet alleen meer om de pup! :'(
Door constance.blokzijl
Wij hebben een beetje rare klaag; op vakantie in Oostenrijk. Super toch! Voor we weg gingen hadden we een familieweekend dus op vrijdag gekeken naar het weer in de regio waar we maandag naar toe gingen, max 18 graden, en verder eigenlijk voornamelijk rond de 12 graden. Dus een paar t-shirts, een korte broek en verder truien, lange broeken enz...
Ik weet niet waar het mis is gegaan maar alleen maandag met aankomst was het 8 graden, vanaf die tijd 23 en hoger.... Veel te warm voor onze hondjes! Gelukkig heb ik hun koelbanden per ongeluk ingepakt en onze zwemspullen
Door Kaio
pff geloof dat ze iets verderop weer terug van vakantie zijn of weer moeten werken oid. Dat hondje wordt buiten gezet in de kennel (wel nette omheining, afdak etc) en jankt de hele dag :-X Of ja grote stukken van de dag. Is zo erg om te horen. Volgens mij is ie nog vrij jong.
Door Hope
Over vier weken wordt de keuken gesloopt en we hadden nog geen vloer uitgezocht. Vandaag doodziek op pad maar niet geslaagd. Geen vloer maar wel feest qua misselijkheid. :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door