Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
Pauline schreef:Succes Jasmijn, doe maar dinsdag op dierendag! :biggrin2:
Ja dat vind ik ook wel een leuke, toen ik voor het eerst uitrekkende wanneer ze zou komen kwam ik ook op die dag uit :biggrin2:
Zou wel grappig zijn als ze dan ook werkelijk komt ;D
frodo quin schreef:Hoezo, ga je geen updates posten tijdens je bevalling?

;) :biggrin2:
:P :biggrin2:
Door Martine-Tom
jasmijn schreef:Ja dat vind ik ook wel een leuke, toen ik voor het eerst uitrekkende wanneer ze zou komen kwam ik ook op die dag uit :biggrin2:
Zou wel grappig zijn als ze dan ook werkelijk komt ;D

:P :biggrin2:
Ik wilde vroeger altijd kinderen, en dan bevallen op bevrijdingsdag :biggrin2:
Gaat nooit gebeuren, maar mijn eerste hondje was wel van 5 mei, dus toch een beetje mijn zin hihi

Succes!
Door jasmijn
Een van mijn neefjes is op 4 mei geboren, ik had serieus of harder gepers of mijn benen nog echt even dicht gehouden :-X
Niet echt de meest fijne dag om geboren te worden, 5 mei is dan weer wel humor :biggrin2:

Grapte ook dat ik dan op dieren dag dan mijn eigen naakte aapje krijg, dat maak je niet zo vaak mee ;D
Door dinky89
Succes jasmijn!

Nog 1 nachtje slapen en dan mag ik me eind van de middag eigenaar van een woning noemen en heb ik ineens een samenlevingscontract. Best wel apart aangezien ik en mijn vriend inmiddels 7 jaar wild samenwonen zoals dat in jargon heet ;D Nu worden we dan toch echt burgerlijk met contract en eigen huisje met tuintje :D (trouwen wil ik alleen wanneer ik trouwjurk aan mag met bescheiden feestje zoals een high tea met naaste familie en vrienden, vl wil alleen langs gemeentehuis op maandagochtend ::) )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door