Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
Thessa en Shanti schreef:Mijn geluksmomentje was horen dat we (ik en klasgenoot) voor ons pws rond de 8 hebben en dat we het nog wat hoger kunnen krijgen door nog iets praktisch te doen. :D
DJ en Doerak schreef:
Ik ga dit jaar mijn eigen praktijk klassieke homeopathie voor dieren starten :D ,

En wat een super cijfer, geweldig!
Allebei gefeliciteerd :)
DJ en Doerak schreef:eerst nog even afstuderen ;-) maar dat komt wel goed.
Heel veel succes!

OT: bij de buurman eten die voor ons heeft gekookt. Nadat hij afgelopen mei het contact abrupt verbrak zonder uit te leggen waarom, is het contact op zijn initiatief sinds een week of 3 weer hersteld :) Helaas zit hij erg met zichzelf in de knoop, waardoor hij zichzelf helemaal van de buitenwereld isoleerde, maar hij werkt er nu aan om weer uit die diepe put te komen.

Tweede geluksmoment: Na een lange, drukke rotdag op het werk op weg naar huis een appje krijgen van een medestudente dat de tentamens voor het eerste semester zijn nagekeken, om vervolgens in te loggen in de digitale leeromgeving en te zien dat ik alle 3 de tentamens met glans heb gehaald :) Als ik wil mag ik dit semester al met mijn stage gaan beginnen :D
Door Shanti en co
Mowgli schreef: Tweede geluksmoment: Na een lange, drukke rotdag op het werk op weg naar huis een appje krijgen van een medestudente dat de tentamens voor het eerste semester zijn nagekeken, om vervolgens in te loggen in de digitale leeromgeving en te zien dat ik alle 3 de tentamens met glans heb gehaald :) Als ik wil mag ik dit semester al met mijn stage gaan beginnen :D
Super! Veel plezier met je stage!
Je doet toch iets met Duits?

Geluksmomentje hier was een heel goed gelukte groentesoep, helemaal zelf gemaakt :cool: (oké oké dat is ook niet zo moeilijk maar voor een eerste keer ben ik er heel trots op ).
Door constance.blokzijl
Weer heerlijk thuis zijn en met mijn eigen hondjes kunnen knuffelen (in het hotel liepen ook wat hondjes rond, dus we hadden soort van vervanging) en mijn zieke manneke weer kunnen zien. Arm dier is nog steeds buiten adem, maar gaat vast goed komen!
Door Mowgli
Thessa en Shanti schreef:Super! Veel plezier met je stage!
Je doet toch iets met Duits?
Dank je :) Eerst eens zien of ik hier in Berlijn wel een stageplek kan vinden ::) ::) Ik doe een deeltijd HBO-opleiding vertaler Duits.
constance.blokzijl schreef:Weer heerlijk thuis zijn en met mijn eigen hondjes kunnen knuffelen (in het hotel liepen ook wat hondjes rond, dus we hadden soort van vervanging) en mijn zieke manneke weer kunnen zien. Arm dier is nog steeds buiten adem, maar gaat vast goed komen!
Fijn dat het al weer beter met hem gaat...
Door EliScooby
Weer een nieuw batterijtje in m'n horloge! Wat kan een mens zich naakt voelen zonder hoelaatishetarmband zeg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925K met Tapatalk
Door dinky89
Weer een groter blokje kunnen lopen met vl :D
Nooit gedacht daar zo blij van te worden op deze leeftijd (hij is 32 :-X )

Ander geluksmoment: sc heerenveen die DE derby wint van cambuur :D
Door Kaela
dinky89 schreef:Weer een groter blokje kunnen lopen met vl :D
Nooit gedacht daar zo blij van te worden op deze leeftijd (hij is 32 :-X )

Ander geluksmoment: sc heerenveen die DE derby wint van cambuur :D
Het vuurwerk van cambuur gisteren en vandaag was ons dieptepunt. Gisteren lag ik koortsig te slapen en werd wakker van een doodsbange Oscar die helemaal trillend bovenop mij was gekropen. Gelukkig duurt het maar even en is de ellende weer voorbij.

Mijn geluksmomentje van de dag is dat mijn lief de halve stad door is gelopen om waterijsjes voor mijn zere keel te halen. Zo lief en zo lekker!
Door Borke
Lil schreef:Tips gekregen van een hele lieve vriendin waarmee ik vandaag was winkelen.
Wat fijn, wat voor tips shoppingtips of andere tips?

Zaterdag decadente Stressless relaxstoelen gekocht en vandaag iemand heel blij gemaakt met onze bank :biggrin2:
Door dinky89
Kaela schreef:Het vuurwerk van cambuur gisteren en vandaag was ons dieptepunt. Gisteren lag ik koortsig te slapen en werd wakker van een doodsbange Oscar die helemaal trillend bovenop mij was gekropen. Gelukkig duurt het maar even en is de ellende weer voorbij.
Arme Oscar :-*

Geluksmoment: Collega die zegt dat hij mij en twee anderen als enigen ziet die voor een bepaalde groep presentatie kunnen houden. En dat terwijl vandaag een jaar geleden mijn eerste werkdag was na mijn afstuderen. Best wel beetje trots en gevleid :cool:
Door -Saskia-
Dat je 14-jarige ouwe taart, na (hoogstwaarschijnlijk) zaterdag getroffen te zijn door GVS, gewoon stiekem toch maar weer een flinke herstelcurve ingezet heeft. En ik na dit akkefietje weer door de hartkleppentest lijk te zijn heen gekomen. ::) We zijn er nog niet, maar ik ben zeker wel positiever gestemd dan gisteren - en dat is wel een geluksmomentje, ja. Zeker wel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door