Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Zweden schreef:Eén dingen hebben al die mensen met elkaar gemeen: geen van hen werkt in een ziekenhuis.Nee precies. Dat dacht ik ook.
sam28 schreef: ↑ma 13 apr 2020, 20:32 Ik ben kapot van 3 dagen nieuwe mensen, heftige indrukken, hard aanpoten, veel staan, zweten en best uitgedroogd zijn aan het einde van de dag, letterlijk alles zoeken, nieuw administratie systeem, handelingen doen die ik nooit of amper gedaan heb en heel diep over na moest denken. Ik ben afgedraaid en alles doet me pijn.Bewondering. wat een moed.. goed dat je het kunt. Heel veel succes en sterkte
Vandaag heel rustig aan gedaan, wandeling gemaakt, geprobeerd te slapen maar kon niet slapen. Heb echt mijn best gedaan want ik ga straks de nachtdienst in.Sukkel die ik ben.
![]()
Nog 4 nachten werken, vanavond beginnen op mijn officiële nieuwe werk en dan heb ik weekend.
Ik klaag niet, het was echt zwart in mijn hoofd voor ik begon met werken. Nu met werken heb ik structuur, perspectief en ben ik nuttig. Het zwarte is weer wat weg. Dat voelt een stuk beter. Dus moe en pijn is peanuts in vergelijking met het zwarte.
hannabelgje schreef: ↑vr 17 apr 2020, 21:20 Er zijn serieus nog steeds mensen die zeggen dat Corona niet bestaat en dat het een complot is van de overheden. Werkelijk waar.....Ja totdat ze er mee te maken krijgen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Dreetje schreef: ↑ma 20 apr 2020, 08:00 Je zal maar in de thuiszorg werken......geen bescherming en gewoon met klachten doorwerken zolang je geen koorts hebt en niet hoest....als je dan toch klachten krijgt anders dan koorts en hoesten en je ziek meldt wordt je dit niet in dank afgenomen. Er volgt een test door de thuiszorgorganisatie waar je voor werkt.... ik denk dat ik de uitslag wel weet........Hopelijk knapt je zus snel weer op! Mijn zus werkt in een penitentiaire inrichting ook zonder bescherming....
Vandaag krijgt m’n zus de uitslag van de test
Dreetje schreef: ↑ma 20 apr 2020, 08:00 Je zal maar in de thuiszorg werken......geen bescherming en gewoon met klachten doorwerken zolang je geen koorts hebt en niet hoest....als je dan toch klachten krijgt anders dan koorts en hoesten en je ziek meldt wordt je dit niet in dank afgenomen. Er volgt een test door de thuiszorgorganisatie waar je voor werkt.... ik denk dat ik de uitslag wel weet........
Vandaag krijgt m’n zus de uitslag van de test
Chouka schreef: ↑ma 20 apr 2020, 11:46 Heeft ze een andere ziekte of is de test slecht afgenomen?Ze had last van een branderig gevoel bij de longen.
Mag ze nu thuis blijven?
Kim_S schreef: ↑ma 20 apr 2020, 13:08 Is benauwdheid zonder overige symptomen ook mogelijk bij COVID19 eigenlijk? Dus zonder koorts en zonder hoesten?Niet dat ik weet. Sowieso gaat de benauwdheid bij COVID19 niet in golven. Die is er en blijft, niet in aanvallen voorzover ik weet.
Of is hyperventilatie en een paniekaanval omdat je denkt dat je corona hebt dan een betere diagnose...
(Niet voor mezelf, ik voel me prima, en de “patient” heeft vaker hyperventilatie gehad, vandaar dat ik daar aan dacht)
Siberienne schreef: ↑ma 20 apr 2020, 13:24 Niet dat ik weet. Sowieso gaat de benauwdheid bij COVID19 niet in golven. Die is er en blijft, niet in aanvallen voorzover ik weet.Thanks, dat is wat ik dacht.
Kim_S schreef: ↑ma 20 apr 2020, 13:46 Thanks, dat is wat ik dacht.Ja is heel goed merkbaar dat het minder wordt. We hopen dat het even zo blijft. Nu vooral bezig met inrichten van test mogelijkheden voor andere zorg medewerkers
Zal het doorgeven![]()
Redden jullie het nog daar? Ik lees dat er steeds minder mensen op de IC liggen, is dat bij jullie ook merkbaar?