Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
TMG1961 schreef: Is in augustus 2 jaar. Heb toch wel vaker gedacht van een auto is toch wel makkelijk of nu kon ik er wel een gebruiken.
Ben er nog niet uit..en als ik er al een koop is het pas rond oktober/november en zal het echt een klein goedkoop autootje zijn.
Tja, zo'n Greenwheels-autootje mogen vast geen honden in, anders zou dat misschien een optie zijn  :-\

Sterkte voor de beer Katinka !!!    :-*

OT: Drukke ochtendrit gehad en nu even uithijgen met grote bak koffie en boterham met pindakaas.
Door -Saskia-
;D  >:( Vakantie is moeilijk!

Ik heb al zitten verzinnen waar ik ooit nog allemaal heen wil op reis, wanneer ik m'n boek ga schrijven, of ik Italiaans of Russisch wil leren... pfjoe, hard werken hoor.  ::) :biggrin2:

Voorlopig zit ik aan mijn volgende bakkie koffie, kijk ik met veel liefde naar een snurkende bejaardensoos en geniet ik gewoon even heerlijk van deze morgen.  :)
Door Lonaa
Was al aangezet, slaapkamer opgeruimd, afwas gedaan, soep aan het maken.

Zo even was afhalen en weer ophangen, soep afmaken, salade maken en eten. Lekker beetje prutsen.

Moet ook de vriezer eens opruimen en schoonmaken voor 150 kilo nieuw vlees. Heb besteld als een malle, en vraag me nu ineens af of het wel gaat passen.
Door Kaela
Ik ben net op boodschappenronde geweest. Grote boodschappen voor onszelf, nog wat extra kvv zodat we genoeg hebben tot de kap af mag, langs de biep en even langs de sting. Heb een leuk shirtje gekocht, erg blij mee. Het was ook lekker om er even uit te zijn.

Thuiskomen was lastig. Oscar wordt dan even héél druk en doet dan dingen die nog niet goed voor hem zijn. Vervelend, maar ik kan niet de komende 3 weken thuis gaan blijven voor hem. De rest van de week moet ik ook gewoon werken. Gelukkig is het weg zijn geen probleem en we kunnen de komende dagen het thuiskomen tot 1 keer per dag beperken.
Door Kinnie
Gistermiddag naar het oosten des lands gereden voor een gezellige gourmet bij mijn ouders met de rest van het gezin en aanhang. Honden gezellig mee.
Nu net thuis gekomen en vanavond de nachtdienst in voor 3 nachten..
Door pallas
kira schreef: @Saskia: knuffel voor Wodka, ik hoop dat ze snel weer haar oude ik is.

Grote beer heeft net snel buiten in de regen een poep en plas gedaan, ze kan zo naar de dokter, wel een gedoe met twee werkende bazen, maar goed ik moet in de buurt van mijn vader zijn, daar laden we haar over en dan gaat mijn vader met haar naar de dokter. Ik wil niet meer wachten ik heb een slecht gevoel bij haar poot en haar voet is nu toch echt optisch ook veel dikker als haar ander. Baal wel erg dat ik zelf niet met haar kan gaan, maar goed de dokter is lief en mijn vader en Grote beer kunnen het ook goed vinden. Ik vrees toch voor een botbreukje, maar vraag mij af of dat kan met een onvrijwillige sliding in nat gras. Ga je op je oude dag een sprintje doen.
slidings zijn rare dingen....er kan zomaar een teen de verkeerde kant op schieten en dan heb je al een fraaie breuk :-\. Duim dat het bij een kwestie van inpakken en tijd geven blijft en ze weer snel op 4 poten haar loopje doet. Sterkte ermee :-*, lijkt me moeilijk als je niet zelf kan gaan :( :(
Door pallas
Kaela schreef: Ik ben net op boodschappenronde geweest. Grote boodschappen voor onszelf, nog wat extra kvv zodat we genoeg hebben tot de kap af mag, langs de biep en even langs de sting. Heb een leuk shirtje gekocht, erg blij mee. Het was ook lekker om er even uit te zijn.

Thuiskomen was lastig. Oscar wordt dan even héél druk en doet dan dingen die nog niet goed voor hem zijn. Vervelend, maar ik kan niet de komende 3 weken thuis gaan blijven voor hem. De rest van de week moet ik ook gewoon werken. Gelukkig is het weg zijn geen probleem en we kunnen de komende dagen het thuiskomen tot 1 keer per dag beperken.
ja, dat zijn van die hele lastige momenten die je niet helemaal onder controle kan houden :( Maar gelukkig verder goede berichten en jullie zijn heel crea in de oplossingen verzinnen :) :) :)
Door Mieke L.
Rudi's vader (83) lag in het ziekenhuis en heeft daar een hartstilstand gehad. Is toen kunstmatig in coma gehouden tot gister maar vandaag ligt hij nog steeds in coma.
Ben bang dat dit niet goed gaat aflopen  :-[  :'(
Door -Saskia-
Mieke L. schreef: Rudi's vader (83) lag in het ziekenhuis en heeft daar een hartstilstand gehad. Is toen kunstmatig in coma gehouden tot gister maar vandaag ligt hij nog steeds in coma.
Jemig... :-\ Sterkte daar!  :-*
Mieke L. schreef: Rudi's vader (83) lag in het ziekenhuis en heeft daar een hartstilstand gehad. Is toen kunstmatig in coma gehouden tot gister maar vandaag ligt hij nog steeds in coma.
Heel veel sterkte. :'( :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door