Gister zijn we naar Tannetje geweest met allebei de honden en bij Boeke was de enting op 16 weken goed aangeslagen, over een jaartje nog een keer controleren en als die dan goed is is Boeke klaar met entingen en titeren.

Shanti heeft nu voor de tweede keer een goede titer dus zij is ook prima beschermd.

En Boekje heeft zijn laatste melktand verloren, maar ook die heeft hij gewoon doorgeslikt denken we.
Bij Tannetje hebben we Tammo en baasje nog kort ontmoet, Shanti en Boeke vallen wel op samen dus zij herkende ons.
Vroeg naar de uiterwaarden gegaan vanochtend, jammergenoeg toch mensen tegengekomen. Zij hadden hun hond aan de lijn dus ik doe die van mij ook aan de lijn maar blijkbaar hoeft dat niet en ze lopen vlak langs ons heen voordat ik de tijd had gehad even de berm in te lopen. Boeke vindt het allemaal iets te druk dus gaat blaffen en springen, ideaal als hij aan mij vastzit.

Tja, rustig blijven terwijl vreemde honden langslopen is nog iets wat we moeten oefenen maar het zou toch fijn zijn als mensen wat meer rekening met elkaar houden.
Voor de rest gelukkig wel een fijne wandeling gehad. Shanti vond nog een al lang geleden gehemeld beest om in te rollen die was helemaal in haar nopjes.

Thuis Shanti onder de tuinslang en ook Boeke hebben we gewassen, doorgeblazen en geknipt. We zijn nog niet helemaal klaar maar dan zal ik natuurlijk weer wat foto's plaatsen.