Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

[quote="*Dorothea*"]
zo in 2 minuten belastingaangifte ingevuld, toch altijd weer fijn om op 0 uit te komen.  :)
[/quote]
Ik had wat langer nodig en kwam bij lange na niet op 0 uit.

Morgen eens bellen om te vragen of ik gespreid mag betalen en of ik iets kan doen om volgend jaar wat dichter in de buurt van 0 te komen (met 3 inkomensbronnen zal dat wel onmogelijk zijn, maar ik ga het toch proberen).
Ik ben vanmiddag naar Holland zingt Hazes geweest mijn zus had kaartjes gewonnen bij de postcode loterij. Wat heb ik genoten! Heerlijk meekwelen met al die nummers, mijn dochters waren mee die vonden er geen barst aan. Die hebben nu een Hazes trauma voor de rest van hun leven.
[quote="fem fatale"]
Ik had wat langer nodig en kwam bij lange na niet op 0 uit.

Morgen eens bellen om te vragen of ik gespreid mag betalen en of ik iets kan doen om volgend jaar wat dichter in de buurt van 0 te komen (met 3 inkomensbronnen zal dat wel onmogelijk zijn, maar ik ga het toch proberen).
[/quote]

ja balen is dat, dat had ik 2 jaar geleden, ik zit nu steeds met knikkende knieen m'n aangifte in te vullen.
[quote="Mieke L."]
Ik ben vanmiddag naar Holland zingt Hazes geweest mijn zus had kaartjes gewonnen bij de postcode loterij. Wat heb ik genoten! Heerlijk meekwelen met al die nummers, mijn dochters waren mee die vonden er geen barst aan. Die hebben nu een Hazes trauma voor de rest van hun leven.
[/quote]

O geweldig, daar had ik me ook best vermaakt.
Wat een heerlijk weekend! Fantastisch weer gehad, lekker in de tuin aan het prutsen geweest.
Met de hondjes gewandeld, met stieflief film gekeken, vandaag bij Mini en Maxi van het uitzicht genoten en de nijntjes opgehaald.
Én bovenop dit alles een nieuwe auto gekocht  ::) (Dit omdat mijn baleno er 2 weken terug de brui aan heeft gegeven en wij dus met de trein terug zijn gekomen uit Deventer.  :'(  ) De belasting is mij dit jaar goedgezind geweest dus het kwam nu even heel goed uit.
Ik voel me nu gewoon Queen of the world in deze auto, die ik liefkozend 'de walvis' heb genoemd. Het is een Peugeot 307 SW 2.0 en ik vind het een joekel  ::)  Morgen mag ik hem ophalen.
Zo blij!  :mbounce:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door