Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Hier gaat de bbq ook aan, dit weekend! Weet nog niet met wat, maar dat komt wel goed.  :)

En dan hoop ik dat het nog zo lekker is dat we 's avonds nog even bij een vuurtje buiten kunnen zitten. Het zal wel heiligschennis zijn, maar na de bbq stoken we nog altijd even een fikkie in de Weber.  ;D
Wel zo makkelijk, want als je klaar bent met stoken doe je gewoon de schuifjes dicht en de deksel erop. Vind ik altijd wel een veilig idee, met het rieten dak van de buurman zo dichtbij.  :D
Door pike
Lizzy schreef: Hahahaha, ja, dit komt door Koekje hoor, ik kan hier niks aan doen :biggrin2:
Koekjes positieve invloed  :biggrin2:
Maar, eet smakelijk!

Zalmfilet met cheddar in bladerdeeg en tomatensalade gaat het hier vanavond worden.
Door Nadia
Wij moeten nog eten.. Omdat het eten te lang duurde om te maken hebben we wat besteld. Alsof dat minder lang duurt ::)
Maar goed. Ff wachten dus. Ik heb me inktvisringen besteld. Vriendje pizza.
Door Naomi B
Het werd toch wat anders. Op m'n werk kwam ik erachter dat ik de filetlapjes vergeten was uit de vriezer te halen. Daarom bij Jumbo kippenbouten gehaald met krieltjes. Lekker uit de comfortcook. Met sla.
Door Mowgli
Ik heb uiteindelijk mijn schnitzel aan mijn Schatzi gegeven toen ik me bedacht dat er nog frikandellen in de vriezer liggen. De patat - en de frikandellen speciaal waren zó lekker, dat ik geen plaats meer voor sla meer in mijn buik had...  :-[ ::) :biggrin2:
Ben benieuwd hoeveel puisten ik ga krijgen, ik heb er nu al 2 ontdekt  >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door