Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
Wat een vreselijke ervaring, pffffffffffff heftig hoor je zou die kl*tebazen ....
Arme Patsy, heel veel beterschap voor haar  :-*
Door *Dorothea*
Gisteren in Schoorl viel het ineens op dat ze veel dronk, ze ging uit iedere plas drinken terwijl ze dat nooit deed. Thuis gekomen rende ze ook gelijk naar de waterbak om heel lang te drinken. Normaal drinkt ze weinig, dus dat viel wel op. Vanmorgen lag ze naast me te slapen in bed, toen werd het ineens heel warm naast me in bed. Liet ze een enorme plas lopen in haar slaap. Gelijk uit bed en toen zag ik dat ze op nog 3 plaatsen een enorme plas had laten lopen. Buiten een plas opgevangen en naar m'n werk gereden. Haar urine was heel erg waterig en er zat bloed in. Tsja wat kon het zijn? Ze is 6 weken geleden loops geweest, dus een baarmoederontsteking was ook nog een optie. Bloedonderzoek gaf een verhoging van de witte bloedcellen en wat verhoogd ureum. Gelukkig had mijn collega dienst die ook echo's doet. Zij heeft meteen een echo gedaan, baarmoeder was niet afwijkend, maar haar nierbekken was verwijd en ze was tijdens de echo ook gevoelig op haar nieren. Een nierbekkenontsteking dus. Urine staat nu op kweek, in afwachting daarvan alvast antibiotica gestart.
Potverdorie wat houd ik toch veel van dit hondje  :'( :smitten: , ze was vandaag zo lief. Ze liet zonder protest bloed afnemen en bij de echo bleef ze netjes op haar rug liggen terwijl niemand haar vast had aan de achterkant. Ze heeft mijn collega heel veel kusjes gegeven. Fijn als mensen zo lief zijn voor je hond.
Door zurca
Ach Dorothea, wat een ellende....
De laksheid en onverschilligheid van zulke eigenaren maakt je woest! (Ik ben laatst in Garderen zo'n gezellig stelletje tegen gekomen, gelukkig waren dat lieve honden maar die eigenaren...  :-X :-X) Ik hoop dat jullie dit snel kunnen vergeten :-*
En dan ook een nierbekkenontsteking voor je meisje.... Hoop dat de ab snel zijn werk gaat doen!
Door -Saskia-
*Dorothea* schreef: Potverdorie wat houd ik toch veel van dit hondje  :'( :smitten: , ze was vandaag zo lief. Ze liet zonder protest bloed afnemen en bij de echo bleef ze netjes op haar rug liggen terwijl niemand haar vast had aan de achterkant. Ze heeft mijn collega heel veel kusjes gegeven. Fijn als mensen zo lief zijn voor je hond.
:-* :-* :-*

Beterschap voor AaiPets! Inderdaad niet haar geluksweekend, behalve dan met een baasje zoals jij die zoveel van haar houdt!  :-*
Door henneke
nou zeg , hoe erg kan het tegenzitten zeg Patsy heeft haar dosis ellende voor een heel jaar binnen nu hoor dus de rest van het jaar alleen maar leuke dingen  :-*
Door inni
Bah, ze is echt een pechvogeltje de laatste dagen, ik duim voor een snelle beterschap. , Krabbel voor de zieke en  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor jullie allemaal.
Zou ze gisteren "volgens die herders" nog een gemakkelijkere prooi zijn geweest omdat ze zich niet helemaal ok voelde??
Door Parelridder
'k Heb alleen de openingspost nog maar gelezen, de rest van het topic volgt later - even tijd voor maken - maar hemel Dorothea, wat een gruwelijke ervaring voor jullie!! :bigarmhug:
Kippenvel over m'n hele lijf, tranen achter m'n ogen. Ik heb helaas met Maartje een soortgelijke ervaring opgedaan tijdens haar 1e jaar. Maartje hield hier een stevige angst aan over, wat een rete prestatie is bij een hondje met zo'n zelfvertrouwen en plezier in sociale contacten. Jolien heeft ons geweldig geholpen met de juiste adviezen, zodat ze tenslotte gelukkig hersteld is. Dus mocht Patsy er ook een deuk van opgelopen hebben, bel/mail Jolien! Het is zo fijn als je verscheurd wordt door woede en verdriet door wat je ziet dat jouw meisie is aangedaan, als iemand je gewoon een beetje coached bij hoe/wat te doen om haar zo goed mogelijk te laten herstellen.
Heel veel sterkte en beterschap!!!! :-* :-*
Door Else
(alleen begin berichtje gelezen) Oooohhh bah vreselijk......
Dat onmachtige gevoel als die bazen ook niet een tandje harder lopen om hun k** honden van jouw hond af te halen.
WOEST wordt je ervan, kan me goed voorstellen dat je aan het vloeken bent geslagen.
En als die van jou ook nog gaat gillen dan blijft het wel echt bij je ja.... Brrr gaat door merg en been....
En die arme Patsy nu ook nog een ontsteking erbij...

Nou hopelijk knapt ze snel weer helemaal op!!
Door sella
Heel veel beterschap voor Patsy.
Brr dat ganging up. Voor mij de reden dat ik niet met ras wandelingen mee ga. Toen we nog geen duitser hadden gingen we een keer mee, en hebben zoveel dom gedrag gezien van eigenaren :-X

Je moet er niet aan denken dat je hond zo de klos is.

Wat je nu schetst met al die nieuwjaarswandelingen, is ook de reden dat wij schoorl en andere gebieden even mijden als de pest.
Door Riek
Ach gos, die Patsy toch. En eigenlijk ook Ach gos, die Door toch.
Balen zo alles op een hoop.
Beterschap en kus op d'r neus.
En jij ook een aai over je bol.  :-*
Door Lizzy
Ahhh, ik vind het ZO sneu voor jou en Patsy Door :'(. Potverdorie, wat een kl*te weekend :'(
Dikke knuffels voor jou en je meiske, stoer wiefke (net d'r mams), dat ze zich helemaal liet onderzoeken, al zoenend :-*!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door