Eelke, prachtige sandalen maar ik heb zomaar het idee dat mijn steunzolen er niet in passen

Katinka en Daphne, sterkte !!

OT: Kwam mijn werkgever onderweg tegen en die vertelde me dat ie een boete had binnengekregen die ik gereden had, zonde

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Dian schreef: ik ben door naar de volgende rondeWat spannend allemaal Dian!22 augustus moet ik naar een patiëntenvoorlichting, verder krijg ik op korte termijn gesprekken met een diëtiste, internist en psycholoog. Voor de laatste moet ik eerst nog een vragenlijst van hier tot Tokio invullen. Op zich ben ik een geschikte kandidaat, maar de gesprekken met die anderen moeten ook eerst plaats vinden en dan beslissen zij welke operatie je krijgt en wanneer. Ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk
![]()
Ronald schreef: Jij bent toch niet zo groot...Nou ja zeg!!!![]()
Pauline schreef: Nou ja zeg!!!Hmm... nu word ik toch wel een beetje bang, hoor...![]()
![]()
Ik zou toch maar een klein beetje op je woorden gaan letten.... Mijn benen zijn misschien niet groot, mijn mond daarentegen wel! 8)
Dian schreef: ik ben door naar de volgende rondeWat goed Dian!22 augustus moet ik naar een patiëntenvoorlichting, verder krijg ik op korte termijn gesprekken met een diëtiste, internist en psycholoog. Voor de laatste moet ik eerst nog een vragenlijst van hier tot Tokio invullen. Op zich ben ik een geschikte kandidaat, maar de gesprekken met die anderen moeten ook eerst plaats vinden en dan beslissen zij welke operatie je krijgt en wanneer. Ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk
![]()
Ronald schreef: Hmm... nu word ik toch wel een beetje bang, hoor...Nu kan ik wel zeggen dat, als je niet bang voor mij bent, je bang voor Eddie moet zijn, maar dat is nog onaannemelijker dan bang voor mij zijn.....![]()
Dian schreef: ik ben door naar de volgende rondeWat fijn voor je Dian! Uiteraard blijf ik duimen...22 augustus moet ik naar een patiëntenvoorlichting, verder krijg ik op korte termijn gesprekken met een diëtiste, internist en psycholoog. Voor de laatste moet ik eerst nog een vragenlijst van hier tot Tokio invullen. Op zich ben ik een geschikte kandidaat, maar de gesprekken met die anderen moeten ook eerst plaats vinden en dan beslissen zij welke operatie je krijgt en wanneer. Ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk
![]()