Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
De knots oftewel...... Golonka, zuurkoolstamppot met kaantjes en als in oude tijden de verzamelde juspot.

Knotsje staat te pruttelen...
Door Mowgli
Vanmorgen goulash met brood, nu brood met gebakken ei en sucuk onder het genot van biologische pepermuntthee (helaas uit een zakkie)

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Door BusKay
Burppp.... Bruine bonensoep zojuist 10 liter gemaakt en uitgebreid geproefd.

M'n bouillon was praktisch gelei van de knotsjes van gister..
Door Mowgli
Ik weet nog niet wat We gaan eten. Onze catsitter komt vandaag bij ons eten, bij hem is kwantiteit belangrijker als kwaliteit... De goulash is al bijna op, dus dat is geen optie

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Door Esther Q
Nou, de negerzoenen zijn inmiddels op :biggrin2: (of heten die dingen tegenwoordig anders?)
Vanavond rijst met vega balletjes en courgette met een dressing erover van appelazijn, peper, zout, olie, btje honing.

Ik heb trouwens lekker thee gemaakt onlangs. Een appel zonder schil met water staafmixeren. Door de zeef halen zodat het vruchtvlees achterblijft (kun je door de muesli doen, of door iets anders). Het vocht met wat melk warm maken, honing en kaneel erbij. Lekker!
Door -Annemarie-
Angelique schreef:Dan is de grote vraag natuurlijk...lekker??

Hier lekker lui...zweedse hotdogs.
Ja, lekker! :) De typische knolselderij smaak is wat afgezwakt, en heerlijk zacht en zoet.
Met creme fraiche (peper/zout/knoflook) erbij. Is echt voor het eerst dat ik zonder moeite een halve knolselderij op at. ;D

Hele knol, rare wortels eraf snijden, goed schoonboenen. Insmeren met olijfolie en wat grof zout erover. Drie uur in de oven op 190 gr.
Schilletje eet je niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door