Kaio schreef: ↑do 03 jun 2021, 10:25
In onze deelstaat kan het sowieso niet tot half juni en ze verwachten heel juni niet. Hebben geen vaccins, zijn allemaal voor 2e vaccinaties bedoeld.
Ik snap het echt niet , dacht dat ze in de EU de vaccinaties naar rato verdeeld hadden, nou blijkbaar niet dus. Of Nederland is gewoon slimmer geweest en heeft zelf meer gekocht. Is goedkoper dan al die maatregelen ellende 
Mijn jongere broertje kan dus ook al een afspraak maken
Ik ben benieuwd wat er allemaal voor nodig is, gezien ik wel kon inloggen
Kaio, als je het voor elkaar kunt krijgen om vanaf een pc met een Nederlands IP-adres in te loggen, een Nederlands verblijfsadres (familie/vrienden?) tot je beschikking hebt en als je nog een BSN-nummer en NL-paspoort hebt, dan kun je proberen om je in NL te laten vaccineren:
Vaccinatie voor mensen langer dan 1 maand in Nederland met paspoort en BurgerServiceNummer (BSN)
Woont u niet in Nederland, maar verblijft u er wel langer dan 1 maand? Dan kunt u een corona-vaccinatie krijgen, als
u een BSN-nummer heeft; en
u een DigiD heeft; en
uw leeftijdsgroep aan de beurt is volgens de volgorde vaccinatie voor mensen die niet in de zorg werken; en
u na de 1e prik nog lang genoeg in Nederland blijft voor een eventuele 2e prik. Dit hangt af van welk vaccin u krijgt.
Voor meer info:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... on-of-werk
EDIT: Kim, dit geldt voor jou ook natuurlijk.

Mits het qua reisafstand te doen is natuurlijk.