Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Thessa en Shanti schreef: Ja zeker qua bouw heeft hij veel van de Poedel weg. Al in het nest zag de fokster dat de poten bij de pups anders waren dan die van Wetter pups. Boeke heeft lange ranke poten maar wel met grote voeten eronder, dat laatste is weer meer van de Wetter.wil Sita even lenen???
Ook heeft Boeke een echte Wetter staart.
Zijn kop zit er een beetje tussenin, die is duidelijk breder dan die van een Poedel maar smaller dan die van een Wetter. Ook zijn ogen zitten er tussenin.
Qua karakter vind ik het moeilijk om te zeggen, allebei de rassen ken ik namelijk niet heel goed.
Zo dachten wij dat het springen van de Poedel kwam maar dat doen Wetters ook heel vaak dus komt van allebei de kanten. Met zijn poten aandacht vragen schijnt ook bij de Wetter vandaan te komen, best lief zolang je geen korte broek aan hebt.
Ik vind hem soms wel heel eigenwijs en hij is ook veel zelfstandiger dan ik gewend ben. Maarja, ik vergelijk hem met Shanti dus of hij zo eigenwijs is als een Wetter of gewoon eigenwijzer dan een herder?
Simone V schreef: wil Sita even lenen???Gezellig, kunnen ze samen donderdraakje spelen.![]()
Thessa en Shanti schreef: Ja zeker qua bouw heeft hij veel van de Poedel weg. Al in het nest zag de fokster dat de poten bij de pups anders waren dan die van Wetter pups. Boeke heeft lange ranke poten maar wel met grote voeten eronder, dat laatste is weer meer van de Wetter.Zoals je hem soms omschrijft heeft hij naar mijn idee best wat karaktertrekken van Wetter..Kennel van eenhoornleijn heeft prachtige omschrijving van Wetter (en Stabij).
Ook heeft Boeke een echte Wetter staart.
Zijn kop zit er een beetje tussenin, die is duidelijk breder dan die van een Poedel maar smaller dan die van een Wetter. Ook zijn ogen zitten er tussenin.
Qua karakter vind ik het moeilijk om te zeggen, allebei de rassen ken ik namelijk niet heel goed.
Zo dachten wij dat het springen van de Poedel kwam maar dat doen Wetters ook heel vaak dus komt van allebei de kanten. Met zijn poten aandacht vragen schijnt ook bij de Wetter vandaan te komen, best lief zolang je geen korte broek aan hebt.
Ik vind hem soms wel heel eigenwijs en hij is ook veel zelfstandiger dan ik gewend ben. Maarja, ik vergelijk hem met Shanti dus of hij zo eigenwijs is als een Wetter of gewoon eigenwijzer dan een herder?