Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
:smitten:
Afbeelding

De vergelijk foto's van Boeke, pfff hij is al 20 weekjes jong.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag had hij tijdens het wandelen totaal geen zin in hierkomen, alle grassprietjes besnuffelen was veeeeel belangrijker. De paar keer dat hij wel mijn kant op kwam stopte hij halverwege omdat er dan iets leuks op de grond lag, kleine draak. Gelukkig vindt hij mij wel heel interessant als ik met Shanti bezig ga en komt dan wel.  8) Zodra hij aan de lijn is let hij wel heel goed op en hij loopt beter naast dan Shanti, knappe puppemans.  :-*
Ook thuis heeft hij volle aandacht voor ons als we met hem bezig zijn en hij leert heel snel.
Ik heb een paar keer geprobeerd dat hij moet nadenken bij het clickeren maar als hij binnen een minuut geen opdracht of beloning krijgt gaat hij zichzelf vermaken met een speeltje of uit het raam kijken.  :P
Door joel
Wat gaat de tijd snel hè! En hier ook wel een poosje een minder goed luisteren gehad maar gaat 'vanZelf' weer voorbij
Door Shanti en co
Eerst komt nog de puberteit.  :biggrin2:
Gelukkig blijft hij buiten wel in de buurt als hij los is dus ook als hij een keer geen zin in hier komen heeft kunnen we hem altijd nog lokken met Shanti of een piepspeeltje, weglopen doet hij gelukkig niet aan.
Door Shanti en co
We zijn weer een week verder dus hier de nieuwe vergelijk foto's.  :)
Boeke had zijn, hele hele vieze ooit witte, favoriete balletje meegenomen naar de serre.  :biggrin2:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:-*
Afbeelding

De beer mag hij dan wel ingehaald hebben maar gelukkig is hij naast Shanti nog steeds een kleine puppewup.  :biggrin2:
Afbeelding

Daarna nog even poseren bij onze struik die nu mooi aan het bloeien is.
Afbeelding

Afbeelding
Door Shanti en co
Ja zeker qua bouw heeft hij veel van de Poedel weg. Al in het nest zag de fokster dat de poten bij de pups anders waren dan die van Wetter pups. Boeke heeft lange ranke poten maar wel met grote voeten eronder, dat laatste is weer meer van de Wetter.
Ook heeft Boeke een echte Wetter staart.
Zijn kop zit er een beetje tussenin, die is duidelijk breder dan die van een Poedel maar smaller dan die van een Wetter. Ook zijn ogen zitten er tussenin.

Qua karakter vind ik het moeilijk om te zeggen, allebei de rassen ken ik namelijk niet heel goed.
Zo dachten wij dat het springen van de Poedel kwam maar dat doen Wetters ook heel vaak dus komt van allebei de kanten. Met zijn poten aandacht vragen schijnt ook bij de Wetter vandaan te komen, best lief zolang je geen korte broek aan hebt.  :P
Ik vind hem soms wel heel eigenwijs en hij is ook veel zelfstandiger dan ik gewend ben. Maarja, ik vergelijk hem met Shanti dus of hij zo eigenwijs is als een Wetter of gewoon eigenwijzer dan een herder?
Door Simone V
Thessa en Shanti schreef: Ja zeker qua bouw heeft hij veel van de Poedel weg. Al in het nest zag de fokster dat de poten bij de pups anders waren dan die van Wetter pups. Boeke heeft lange ranke poten maar wel met grote voeten eronder, dat laatste is weer meer van de Wetter.
Zijn kop zit er een beetje tussenin, die is duidelijk breder dan die van een Poedel maar smaller dan die van een Wetter. Ook zijn ogen zitten er tussenin.

Qua karakter vind ik het moeilijk om te zeggen, allebei de rassen ken ik namelijk niet heel goed.
Zo dachten wij dat het springen van de Poedel kwam maar dat doen Wetters ook heel vaak dus komt van allebei de kanten. Met zijn poten aandacht vragen schijnt ook bij de Wetter vandaan te komen, best lief zolang je geen korte broek aan hebt.  :P
Ik vind hem soms wel heel eigenwijs en hij is ook veel zelfstandiger dan ik gewend ben. Maarja, ik vergelijk hem met Shanti dus of hij zo eigenwijs is als een Wetter of gewoon eigenwijzer dan een herder?
wil Sita even lenen???  ;D
Door Shanti en co
Simone V schreef: wil Sita even lenen???  ;D
Gezellig, kunnen ze samen donderdraakje spelen.  ;D

Net gewogen en gemeten, Boeke is 18,3kg en 54cm. Een broertje weegt ondertussen 20,5 en is groter dan 50cm, een zusje weegt pas 14kg. Ik ben benieuwd hoe groot ze uiteindelijk worden,o p de nestdag waren alle andere reutjes volgens mij ook al zwaarder. Boeke is dus het kleine broertje, dat geloven ze nooit op cursus, elke keer schrikken ze weer van hoe hij gegroeid is.  :D
Door wijkje
Thessa en Shanti schreef: Ja zeker qua bouw heeft hij veel van de Poedel weg. Al in het nest zag de fokster dat de poten bij de pups anders waren dan die van Wetter pups. Boeke heeft lange ranke poten maar wel met grote voeten eronder, dat laatste is weer meer van de Wetter.

Zoals je hem soms omschrijft heeft hij naar mijn idee best wat karaktertrekken van Wetter..Kennel van eenhoornleijn heeft prachtige omschrijving van Wetter (en Stabij).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door