KarenH schreef: ↑di 01 jun 2021, 14:13 Gezien mijn geboortejaar, 1963, zal het wel Pfizer worden.Staat het niet in de bevestiging van de afspraak die je hebt gekregen?
Er staat in mijn oproep trouwens niet welk vaccin ik ga krijgen.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Cindy de Wolf schreef: ↑di 01 jun 2021, 13:16 Weet iemand trouwens wat de regels zijn tav pfizer/moderna. Welke van 2 je gaat krijgen, zit daar nog een richtlijn achter?MillyMol gaf ook nog de tip om te 'ontstoren'. Misschien iets dat je ook nog kunt uitzoeken.
Ik heb inmiddels wel de vrij verkrijgbare lidocaine zalf besteld, bedankt voor de tip milly mol. Hopelijk gaat dat iets schelen. En dan kei en kei hard duimen dat ik geen (al te heftige) bijwerkingen krijg. Gebeurt dat wel dan heb je echt een levensgrote kans dat ik bedank voor de 2e.
Cindy de Wolf schreef: ↑di 01 jun 2021, 13:28 Omdat deze 2 altijd in 1 naam genoemd worden. Net zoals Jansen en AZ in 1 naam genoemd worden/werden. Ik kon dat dus ook niet vinden.Ik denk dat dat in een naam noemen vooral is omdat ze hetzelfde werkingsmechanisme hebben en zelfde soort bijwerkingen. Pfizer en Moderna lijken zo enorm op elkaar. Bij ons op het werk heeft een deel Moderna en een deel Pfizer gehad. En twee mensen een eerste prik met AZ. De meeste hebben pijnlijke arm gehad en sommigen een dagje grieperig na de tweede prik (net als ikzelf). Wat kan en mag is paracetamol slikken uurtje voor de prik; dan heb je mogelijk minder last van eventuele bijwerkingen. En nee, ik vind je geen zeur hoor!
Dank je wel. We gaan het zien. Want niet doen is reeel gezien eigenlijk geen optie.
src_esther schreef: ↑di 01 jun 2021, 17:21 Staat het niet in de bevestiging van de afspraak die je hebt gekregen?Ja, inderdaad. Goed opgelet
Siberienne schreef: ↑di 01 jun 2021, 17:32 Ik denk dat dat in een naam noemen vooral is omdat ze hetzelfde werkingsmechanisme hebben en zelfde soort bijwerkingen. Pfizer en Moderna lijken zo enorm op elkaar. Bij ons op het werk heeft een deel Moderna en een deel Pfizer gehad. En twee mensen een eerste prik met AZ. De meeste hebben pijnlijke arm gehad en sommigen een dagje grieperig na de tweede prik (net als ikzelf). Wat kan en mag is paracetamol slikken uurtje voor de prik; dan heb je mogelijk minder last van eventuele bijwerkingen. En nee, ik vind je geen zeur hoor!Dank voor de tip!
pluk schreef: ↑di 01 jun 2021, 17:41 Dank voor de tip!Ik zou dat niet doen als het een probleem is dat je tegelijk niet goed bent.. Hoeft geen probleem te zijn als Scott voor 1 dag met kleine rondjes af kan en je niets anders gepland hebt. Anders zou ik 1 van beide verzetten.
Vl heeft zijn afspraken 1 dag na mij.
Zat me af te vragen of dat nou zo handig is, zie ons beide al in de lappenmand liggen.
Heb jij enig idee hoeveel procent bijwerkingen krijgt die maken dat je 1-2 dagen uit de running bent (koorts, grieperig) ?
pluk schreef: ↑di 01 jun 2021, 17:41 Dank voor de tip!Nee exact weet ik dat niet en het heeft ook nog wel met leeftijd te maken.
Vl heeft zijn afspraken 1 dag na mij.
Zat me af te vragen of dat nou zo handig is, zie ons beide al in de lappenmand liggen.
Heb jij enig idee hoeveel procent bijwerkingen krijgt die maken dat je 1-2 dagen uit de running bent (koorts, grieperig) ?
pearlsofpassion schreef: ↑wo 02 jun 2021, 00:40 M'n pa was ook erg slecht van Pfizer, eerste prik..
Nu moet ik wel zeggen dat hij werkelijk nooit ziek is en als hij dus iets kleins mankeert hij meteen zowat doodgaat.iets met mannen en ziek zijn.
![]()