Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
:o nou zoveel ga ik er niet bekijken hoor. Neemt niet weg dat wij ook al huisjes gezien hebben waar zelf geen rat meer wilde wonen  :-X (voor lieve prijsjes van rond de 3 ton  :-X )
Door Angelique
Kim_S schreef: Ietsje verder doorrijden, heb je ze voor de helft  :biggrin2:
Mag je alleen je auto niet wassen op zondag  ::)
Maar daar praten ze weer raar en moet je höflich zijn  :biggrin2:
Door Kim_S
Angelique schreef: Maar daar praten ze weer raar en moet je höflich zijn  :biggrin2:
Aan de NL kant van de grens kan ik ze anders ook niet verstaan hoor  ::)
En heufliech, mwoah, ook als het uitkomt  :biggrin2:
Door -Annemarie-
*Dorothea* schreef: Zijn jullie soms van de blauwe knoop?  :P
:o  Nou, echt niet.  ;D

*Dorothea* schreef: Ik kijk zelden op Funda, ben ik nou raar?
Nee hoor, je hebt toch Facebook, las ik hier? Dat compenseert een beetje.  8)
Door Genji Miles
We zitten in spanning te wachten op het rondkomen van de financiering van de koper van ons huis. Vorige week is hij komen kijken, gelijk bod gedaan, gelijk geaccepteerd en nu begint het eindeloze wachten tot de bank ook meewerkt. Vorige keer (1 jaar geleden) hadden we t huis ook verkocht maar toen ketste het op laatste moment af op een verzwegen schuld van de koper. Hopelijk deze keer dus niet. Moet wel zeggen dat onze makelaar niet echt veel heeft toegevoegd aan het proces. Hij belde elke maand wel een keer of we eindelijk de prijs wilden laten zakken (huis heeft 2,5 jaar te koop gestaan), we hebben de prijs 1 keer laten zakken en verder konden we niet. Nu blij mee want we hebben bijna de vraagprijs.

Huizen kopen/verkopen is geen hogere wiskunde maar de manier waarop makelaars hun tarieven bepalen wel en vergeet niet dat ze allemaal winst willen maken en snel willen verkopen en je daardoor dus soms tot dingen proberen te dwingen waar je niet op zit te wachten (lagere verkoopprijs).

Hopelijk als alles door gaat kunnen we eindelijk weg eind mei. Niks mis met ons huis alleen is het inmiddels met twee honden en eindeloze hobby's echt te klein geworden.

Nog even over het opruimen van je interieur: de eerste keer dat we een kijker kregen (tevens ook de eerste koper) hebben we alles wat persoonlijk is weg gehaald, foto's enz. De tweede keer hebben we alles laten hangen (incl. giga grote canvas van twee blije Goldens boven ons bed en twee gigantische foto's van onszelf in de woonkamer) en is het dus ook verkocht. Met andere woorden... volgens mij maakt t allemaal geen ruk uit wat je wel of niet doet als het maar brandschoon is en niet raar ruikt ofzo.
Door Angelique
^^ Hopelijk komen de financiën nu wel goed!

Onze makelaar zei ook dat een foto van een hond oid niet zo'n probleem is. Probleem wordt het pas als je bij de voordeur al omvalt van de honden meur en/of dat het huis vol ligt met haar e.d. Men gaat links-of rechtsom toch zien dat er een hond is.....of een kat, of dat iemand rookt, of veel knoflook gebruikt, so be it. Take it or leave it.
Door DJ_Doerak_Tucker
Oh wat spannend Angelique!! Ben nu al benieuwd naar de nieuwe woning, waar jullie nu wonen is al niet verkeerd maar kan me dan weer wel voorstellen dat je iets vrijer wilt wonen.

Wij (lees manlief) hadden een huisje in Ganzedijk, ja het gehucht in Oost-Groningen dat ze van de kaart wilden vegen...  ::) Chris zocht destijds een betaalbare koopwoning wat toch behoorlijk op de vlakte lag en hij komt uit groningen. Nou dat lag het maar de buren waren niet om over naar huis te schrijven  :biggrin2:. Wel leuk gewoond overigens, meer om de omgeving. Ik durfde in het begin niet eens naar buiten omdat ik bang was de buren niet te kunnen verstaan met hun enorme onverstaanbare dialect ;D. Huis stond een jaar te koop, we waren bang het nooit kwijt te raken gezien de plek en naamsbekendheid van het gehucht. Toch troffen we echt vlak voor het nieuws dat ze Ganzedijk helemaal plat wilden gooien een koper. Allemachtig, wat waren wij blij!!!! We hebben het er nog regelmatig over, jeetje, anders hadden we er nu nog gezeten en waren we het huis aan de straatstenen niet kwijt geraakt  :(.

Succes met de verkoop!!
Door Genji Miles
Angelique schreef: ^^ Hopelijk komen de financiën nu wel goed!

Onze makelaar zei ook dat een foto van een hond oid niet zo'n probleem is. Probleem wordt het pas als je bij de voordeur al omvalt van de honden meur en/of dat het huis vol ligt met haar e.d. Men gaat links-of rechtsom toch zien dat er een hond is.....of een kat, of dat iemand rookt, of veel knoflook gebruikt, so be it. Take it or leave it.
Van de makelaar moesten we zelfs de donkere gordijnen en het liefst ook de donkere meubels (lees allemaal is ikea bruin/zwart) de deur uit doen, want dan leek het huis kleiner... heb em even uitgelachen :D
Door Kaio
Sammy1980 schreef: Hier ook een huis te koop, inmiddels 2 jaar  :-[ :-[

Aan de ene kant vind ik het wel goed zo, het is een heerlijk huis en ik woon hier wel prima, aan de andere kant wil ik heel graag een huis met een tuin.

Al het grote onderhoud is net gedaan en van het voorjaar ga ik weer alles opnieuw verven. Dan zullen er ook nieuwe foto's komen, misschien dat het daarna verkocht raakt  :biggrin2:

http://www.funda.nl/koop/s-gravenhage/a ... ekade-530/
Zal ik eens ongevraagd mijn mening geven over de foto's?
Je hebt best een heel net en niet te klein appartement, zeker weten, maar ik zie dingen op de foto die ik anders zou doen of waar ik vragen bij zou krijgen als potientiele koper.
Waarom staat je eettafel niet in het midden maar tegen de muur? Is de ruimte er te klein voor? ( volgens mij niet) nu heb je ook zo'n enorme leegte als je vanuit de woonkamer de foto maakt. Tevens zie je al die witte aanslag op de balkonmuur. Je balkon leeft niet, die kan (nep) planten en evt tafeltje stoeltje gebruiken.
3 hondenmanden in de woonkamer, voor de foto's zou ik ze allemaal aan de kant smijten, voor alle foto's uit alle hoeken. Hetzelfde geldt voor je afvalemmer in de keuken, de keuken is al klein en dat ding staat een beetje in de weg. Wel een heel mooi fornuis! Dus gewoon voor de foto's dat soort dingen weghalen. Voor bezichtingen indien mogelijk ook.
Gewoon echt kleine dingetjes voor een goede foto, snap niet dat een makelaar er niet mee komt  :-X  ::)
Je slaapkamer, gaat dat 2 persoonbed van muur tot muur, moet je erovereenklimmen om aan de andere kant te komen? Die indruk wekt de foto wel.
Door Angelique
DJ en Doerak schreef: Oh wat spannend Angelique!! Ben nu al benieuwd naar de nieuwe woning, waar jullie nu wonen is al niet verkeerd maar kan me dan weer wel voorstellen dat je iets vrijer wilt wonen.

Wij (lees manlief) hadden een huisje in Ganzedijk, ja het gehucht in Oost-Groningen dat ze van de kaart wilden vegen...  ::) Chris zocht destijds een betaalbare koopwoning wat toch behoorlijk op de vlakte lag en hij komt uit groningen. Nou dat lag het maar de buren waren niet om over naar huis te schrijven  :biggrin2:. Wel leuk gewoond overigens, meer om de omgeving. Ik durfde in het begin niet eens naar buiten omdat ik bang was de buren niet te kunnen verstaan met hun enorme onverstaanbare dialect ;D. Huis stond een jaar te koop, we waren bang het nooit kwijt te raken gezien de plek en naamsbekendheid van het gehucht. Toch troffen we echt vlak voor het nieuws dat ze Ganzedijk helemaal plat wilden gooien een koper. Allemachtig, wat waren wij blij!!!! We hebben het er nog regelmatig over, jeetje, anders hadden we er nu nog gezeten en waren we het huis aan de straatstenen niet kwijt geraakt  :(.

Succes met de verkoop!!
Ik moest toch even googlen naar Ganzedijk  :biggrin2:  Kan me voorstellen dat je daar snel weg wilde.
Door Angelique
Kaio schreef: Zal ik eens ongevraagd mijn mening geven over de foto's?
Je hebt best een heel net en niet te klein appartement, zeker weten, maar ik zie dingen op de foto die ik anders zou doen of waar ik vragen bij zou krijgen als potientiele koper.
Waarom staat je eettafel niet in het midden maar tegen de muur? Is de ruimte er te klein voor? ( volgens mij niet) nu heb je ook zo'n enorme leegte als je vanuit de woonkamer de foto maakt. Tevens zie je al die witte aanslag op de balkonmuur. Je balkon leeft niet, die kan (nep) planten en evt tafeltje stoeltje gebruiken.
3 hondenmanden in de woonkamer, voor de foto's zou ik ze allemaal aan de kant smijten, voor alle foto's uit alle hoeken. Hetzelfde geldt voor je afvalemmer in de keuken, de keuken is al klein en dat ding staat een beetje in de weg. Wel een heel mooi fornuis! Dus gewoon voor de foto's dat soort dingen weghalen. Voor bezichtingen indien mogelijk ook.
Gewoon echt kleine dingetjes voor een goede foto, snap niet dat een makelaar er niet mee komt  :-X  ::)
Je slaapkamer, gaat dat 2 persoonbed van muur tot muur, moet je erovereenklimmen om aan de andere kant te komen? Die indruk wekt de foto wel.
Deze vielen mij ook op en dat kwam met name dat ik er hier zo  :o :o van stond te kijken hoe ruimtelijk de kamer werd toen ik de 2 kussens en de bench een swiep had gegeven.
Door *Marga*
Toen de fotografe bij mijn dochter kwam moest ze zowat alles weghalen ook poezen mandjes enz.

Ze had toen even een paar planten van mij te leen want zelf heeft ze geen planten vanwege de katten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door