Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Saskia-
Angelique schreef:Hier hebben we eigenlijk maar een paar dagen verbetering gezien, ergens tussen een week en 2weken na de spuit. Misschien dat ik me het verbeeld, maar ze leek wel wat kniftiger, dus ik ben zwaar in conclaaf, maar neig ernaar om niet nog een prik te halen. Qua lopen is er weinig verbetert, dat was al de ene dag beter dan de ander, en dat is nu nog net zo.
Oh, dat is jammer. :(
Wodka heeft er echt heel duidelijk baat bij. En ik zie ook heel duidelijk wanneer het is uitgewerkt. De verbetering tussen een week en twee weken na de spuit is heel herkenbaar, week 2 is echt Wodka's topweek.
Knifterig als in uit d'r hum? Chagrijnig?

Snap je neiging dit niet te herhalen als het zo weinig effect op het lopen heeft, volkomen.
Door -Saskia-
eelke schreef:Knijn heeft haken op z'n kiezen, die groeien zijn wangen in, en dat is gaan irriteren. Nu moet ie morgen onder narcose zijn tandjes laten doen. Hij was bijzonder braaf eigenlijk, er werd aan zijn kaken gevoeld en geknepen en daarna met een ding in zijn bekje gekeken, maar hij hield zich kranig. En dat voor een konijn wat nooit in de hand komt eigenlijk.

Nu zit ie vast in de ziekenboeg boven. Morgen nacht mag hij toch niet buiten slapen, en ik denk dat hij er morgen niet nog een keer in trapt als in het reismandje in de ren zet. ::) dus dan kan ik hem wat makkelijker pakken.
Arme Nijn. Beterschap en sterkte morgen. Haken op je kiezen lijkt me ook niet heul fijn, zeg maar. :-\
Door eelke
-Saskia- schreef:Arme Nijn. Beterschap en sterkte morgen. Haken op je kiezen lijkt me ook niet heul fijn, zeg maar. :-\
Nee ik heb een blokjesbeugel gehad en ik herinner me de pijn aan mijn kapotte wangen nog als van gisteren :-X nu heeft ie al een spuit met pijnstillers/ontstekingsremmer gekregen hoor, dus hopelijk helpt dat voor vannacht.
Hij is al die tijd wel gewoon door blijven eten en drinken, de bikkel. Vond hem er alleen wel een beetje sipjes bij zitten zo in zijn uppie, dus was op zoek naar een nieuwe liefde, maar ja toen kwam de konijnenziekte om de hoek kijken, dus dat weer op een laag pitje.

Toch wel spannend. Ik weet niet hoe oud ie is, en narcose is nooit fijn natuurlijk :-\ maar ja, anders was het sowieso einde verhaal geweest.

Jij succes met Wodka! Nu krijgt ze elke 3 weken een prik? Nieuwsgierige vraag, zijn die duur?
Door -Saskia-
eelke schreef:Nee ik heb een blokjesbeugel gehad en ik herinner me de pijn aan mijn kapotte wangen nog als van gisteren :-X nu heeft ie al een spuit met pijnstillers/ontstekingsremmer gekregen hoor, dus hopelijk helpt dat voor vannacht.
Hij is al die tijd wel gewoon door blijven eten en drinken, de bikkel. Vond hem er alleen wel een beetje sipjes bij zitten zo in zijn uppie, dus was op zoek naar een nieuwe liefde, maar ja toen kwam de konijnenziekte om de hoek kijken, dus dat weer op een laag pitje.

Toch wel spannend. Ik weet niet hoe oud ie is, en narcose is nooit fijn natuurlijk :-\ maar ja, anders was het sowieso einde verhaal geweest.

Jij succes met Wodka! Nu krijgt ze elke 3 weken een prik? Nieuwsgierige vraag, zijn die duur?
Ja, ik heb ook met wasbolletjes in m'n bakkus rondgehobbeld om nog iets van wang en lip over te houden ten tijde van beugel.
Arme Nijn, ik duim nu al voor een easy procedure morgen. :-*

Ik heb net met de da afgesproken "op het zicht" te laten prikken. Zal wel ergens tussen 3-4 weken worden, vermoed ik.
Ik betaal €15,- per keer. Consult wordt niet meer gerekend na de eerste keer. Is ook niet meer dan "Hallo Wodka, *prik*, dag Wodka"
De tour haar in de auto te krijgen en de paar straten rijden, nemen meer tijd in beslag. ;D
Door -Saskia-
eelke schreef:Ohh dat klinkt wel als heel goed te doen! Behalve het auto gedeelte dan :-*
;D ja, het k*tte is dat je natuurlijk gaat op het moment dat het niet meer zo soepel hobbelt allemaal. Niet het beste moment het oude lijf in de auto te willen laten plaatsnemen.

Ik verzet serieus de auto naar een plek waarvan ik weet dat ze er langsloopt in haar autistische wandelingetje. De auto de andere kant op parkeren, is een no go. Daar gaat ze echt niet heen wandelen dan. En dan nog maar duimen dat het niet regent. ::)
Door koekje
Halletje gestofzuigd en gedweild, pisdeurmat weggegooid, kattenbak schoongemaakt.
Toen broodjes voor meneer gebakken (ik wilde eigenlijk een ei bakken, maar daar had hij geen zin in).
Daarna wc en andere halletje gestofzuigd en gedweild en wc schoongemaakt. Dat is toch echt zo'n niet-hobby. Nu zo eerst nog een stukje middagdut en daarna keukenvloer stofzuigen en dweilen.

:-* voor alle zielige en ziekige beestjes!
Door Angelique
-Saskia- schreef:Oh, dat is jammer. :(
Wodka heeft er echt heel duidelijk baat bij. En ik zie ook heel duidelijk wanneer het is uitgewerkt. De verbetering tussen een week en twee weken na de spuit is heel herkenbaar, week 2 is echt Wodka's topweek.
Knifterig als in uit d'r hum? Chagrijnig?

Snap je neiging dit niet te herhalen als het zo weinig effect op het lopen heeft, volkomen.

Ze leek wat chagrijniger idd. Nou kon ze dat al prima, maar nu leek het toch een tandje erger te worden in de zin van dat ze conflicten zelf opzocht. Qua lopen is het eigenlijk zo dat ze vol goede moed naar het einde van het land loopt, dan vol goede moed terugloopt en halfweg erachter komt dat het toch net iets te ver was en dan wordt het sappelen. Om dat sappelen te voorkomen keren we dus halfweg maar vast om, of zorgen we dat we op haar hakken lopen om niet meewerkende voetjes zsm weer recht te zetten. Qua in de beentjes komen leek het even wat vlotter te gaan, maar dat was dus even en nu is het weer van...8 van de 10 keer staat ze redelijk vlot op, 2 x heeft ze even een zetje nodig.
Door Kaela
Sterkte met Nijn Eelke!

Ik heb zojuist er voor gezorgd dat de postbode hier over een paar dagen een heel leuk pakket komt brengen! Vol met papegaaienspullen. Ik zou alleen maar een transportkooi bestellen, maar mijn hand schoot een beetje uit ::)
Door Angelique
Kaela schreef:Sterkte met Nijn Eelke!

Ik heb zojuist er voor gezorgd dat de postbode hier over een paar dagen een heel leuk pakket komt brengen! Vol met papegaaienspullen. Ik zou alleen maar een transportkooi bestellen, maar mijn hand schoot een beetje uit ::)

Ah ja nou, alleen nuttige dingen kopen is ook zo saai hé :biggrin2:
Door Ronald
Kaela schreef:Sterkte met Nijn Eelke!

Hmm... als in "Oh! Die is ook leuk! En die ook! En... En... En..."?
Door Kaela
Ronald schreef:Hmm... als in "Oh! Die is ook leuk! En die ook! En... En... En..."?

Uhu! En toen toch ook nog wel wat gedelete, want anders ging het echt niet goedkomen!

Ik kan jou niet meer vinden bij wordfeud. Heb de tablet eindelijk weer opgestart dus als je een potje wil spelen?

Net met uitlaten is Oscar de loslopende rotweiler tegen gekomen. Door slim handelen van meneer K is het bij voornamelijk veel herrie gebleven. Mevrouw Rotweiler zei nog; "hij doet niets hoor."
Gelukkig geen fysieke schade en hopelijk houdt ze hem nu aan de lijn. Al is het natuurlijk volkomen logisch om je "hij doet niets hoor" rotweiler in een poort waar je niet komen mag en waar geen verlichting is los te laten...
Door Ivonne
Sas, ik heb Bas toentertijd ook die injecties laten geven omdat ie zo beroerd liep en bewoog. Ik heb dat als ik me het goed herinner 3 of 4 keer gedaan.... ik ben er mee opgehouden omdat Bas zichzelf echt een hele stoere vent begon te vinden met bijhorend gedrag. De tijd waarin de spuit werkte werd per keer minder en minder.... ik vond het het niet meer waard en heb toen gekozen voor een goede pijnstiller... ja ook dat is rot spul maar beter dan die spuiten.
Ook bij Bas moest ik goed nadenken hoe ik de dingen voor hem regelde zodat hij zo min mogelijk last had of de auto in en uit moest... met de pijnstillers vond ik het 'overall' beter dan met de spuiten.

Misschien heb je er wat aan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door