Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Er heeft iemand voor het eerst in maanden helemaal alleen geslapen  :biggrin2:

En wij hebben hem begluurd met de webcam. Hij heeft heel ontspannen gelegen en ook goed geslapen. Geen gestress of onrust. We zijn heel blij!
Door eelke
Bedankt voor de felicitatie's allemaal!

Spannend Nynke!

[quote="Angelique"]

Klinkt ook goed bij Eelke, dat wordt wen feestje  :biggrin2:
[/quote]

Ja  8) Jammer dat er geen geur-internet is maar;
Afbeelding

Afbeelding

En Gijs die geloof ik liever niet heeft dat wij weg gaan  ::) hier hangt ie tegen mijn knie aan.
Afbeelding
Vandaag komt de PostNL bezorger langs tussen 8:30 en 21:30. Lekker handig altijd, doe dan geen track and trace. Waarschijnlijk komt hij/zij als ik onder de douche sta, we zitten te eten of ik op het punt sta weg te gaan ::)
Door Ronald
[quote="Mini's 3-tal"]
Vandaag komt de PostNL bezorger langs tussen 8:30 en 21:30. Lekker handig altijd, doe dan geen track and trace. Waarschijnlijk komt hij/zij als ik onder de douche sta, we zitten te eten of ik op het punt sta weg te gaan ::)
[/quote]Als ze al komen... Ik heb laatst ook eens zoiets gehad. Bezorgtijd dinsdag tussen 12:00-16:00, oh nee, woensdag, oh nee, donderdag. Uiteindelijk is het zaterdag bezorgd :crazy2:

OT: Heerlijk gemasseerd gisteren en de spieren zitten in elk geval niet meer zo verschrikkelijk vast.
Door Mowgli
[quote="Mini's 3-tal"]
[/quote]Ik had afgelopen woensdagavond voor mijn zwager een pakketje bij Alternate besteld, dat zou donderdag tusse 14:30 en 16:30 door Post.nl bezorgd worden. Ze wnen bijna in de Middle of Nowhere, het werd afgelopen donderdag om 16:52 bezorgd.
Het pakje wat ik op woensdag voor mijn zus besteld had, was er ook al op donderdag, met post.nl. Het kan dus ook anders bij post.nl :p
[quote="Mowgli"]
Ik had afgelopen woensdagavond voor mijn zwager een pakketje bij Alternate besteld, dat zou donderdag tusse 14:30 en 16:30 door Post.nl bezorgd worden. Ze wnen bijna in de Middle of Nowhere, het werd afgelopen donderdag om 16:52 bezorgd.
Het pakje wat ik op woensdag voor mijn zus besteld had, was er ook al op donderdag, met post.nl. Het kan dus ook anders bij post.nl :p
[/quote]

Hier komen ze meestal 's middags, uur of 4, maar ik vind het zo amateuristisch overkomen om er een tijdsvak van 13u op te zetten.
Door Mowgli
[quote="Mini's 3-tal"]
Hier komen ze meestal 's middags, uur of 4, maar ik vind het zo amateuristisch overkomen om er een tijdsvak van 13u op te zetten.
[/quote]Voor het pakje voor mijn zwager was er dus een tijdvak van maar 2 uur... Raar, dat er zo veel verschil tussen zit bij dezelfde paketdienst.
[quote="Mowgli"]
Voor het pakje voor mijn zwager was er dus een tijdvak van maar 2 uur... Raar, dat er zo veel verschil tussen zit bij dezelfde paketdienst.
[/quote]

Inderdaad ja. De mevroi is net een kwartiertje weg :biggrin2: Even gevraagd, maar ze zitten in onze wijk meestal tegen het einde van de dag, dus echt niet 's morgens.
[quote="Mini's 3-tal"]
[/quote]
Ik laat de pakjes helemaal nooit meer thuisbezorgen, maar op een afhaal punt hier in de buurt. Is een stuk makkelijker. Moet ik wel zelf voor rijden, maar op een bezorger gaan zitten wachten kost mij meer tijd.
Behalve Coolblue, die bezorgen ook op zondag.  :thumbsupup: En dan is het een stuk makkelijker voor ons om thuis te zijn.  ;D
Door Kaela
Nacht twee zit er ook op. Vijf minuten nadat we naar boven zijn gegaan lag meneer te dromen  :yeah:. Vanmorgen ging hij even piepen toen hij wakker was geworden. Toen wij gingen overleggen wat we het beste konden doen hoorde hij ons en ging hij weer rustig liggen. Probleem opgelost! Knap hondje!
Door Joaquin
Wij zijn gisteren een dagje naar Rotterdam geweest met de waterbus. Lekker op het terras gezeten in de zon en ook naar de markthal geweest. Een heerlijke dag en wat kun je daar lekker eten!  :D
Door - pien -
Vandaag voor het eerst gespeurd met Joep, hij deed het supergoed :thumbup:
Nu ben ik een beetje in de war want ik slaap op zondag altijd uit dus m'n 'systeem' zegt het éen maar het is anders  ;D
Met 3 honden in het groepje, allemaal met hun eigen 'dingetje' maar iedereen hield afstand en ze waren heel braaf  :D
Joep is moe en het baasje ook  :D
Vanmiddag rustig aan...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door