Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
koekje schreef:Kak. Weer een telefoon uit mn handen laten kletteren. Deze keer op de grindtegels, dus de laatste reserve-iphone doet het ook niet meer. Ik ben alleen thuis.
Hierin investeren; de mijne is al een paar xxx op de stenen gekletterd en nog steeds heel!

https://www.smartphonehoesjes.nl/uag-co ... 0wodm00Msw

Er zijn meerdere varianten, deze bevalt mij goed. Let op het militaire keurmerk ;)
Door smulpaap
De kleine meid is weer thuis . Geen afwijkingen gevonden tijdens de onderzoeken . Gisteren de eerste osteopathie behandeling gehad
Dat ging erg goed . Voorlopig eenmaal per week een behandeling . Er zit in o.a haar nekje erg veel spanning
Ik ben Zondagnacht blijven slapen , zoonlief had dienst . En mijn schoondochter vond het nog best eng om alleen te zijn
Toen het gebeurde was ze ook alleen
Door dinky89
Kan me voorstellen dat je met zo'n kleintje liever niet alleen bent. Wat enorm fijn dat jij bij haar kon zijn Smulpaap :-*
Hopelijk helpt de osteopathie voldoende om zulke situaties in de toekomst te voorkomen! Want zeker als ze nog zo enorm klein en kwetsbaar zijn is dat extra eng :-\
Door Kaio
dat is wel goed nieuws geen afwijkingen. Helaas weet je dan nog niet waar het van komt he. En goed dat je kon blijven, wat moet dat naar zijn geweest voor moeders en dan nog helemaal alleen. Nee ik denk dat die angst toch nog wel even bij zal blijven, pfff.
Door Ronald
Handig momentje... ::)

Ben op de motor, dus naast de motor staan, tas in de koffer, koffer dicht, telefoon op de koffer, want die moet straks in de binnenzak van de jas.
Jas aan, helm op, handschoenen aan, starten, opstappen en wegrijden.

Na 20 km... waarom zit die telefoon niet in mijn binnenzak? :???:

Dus terugracen, want die telefoon moet er bij het wegrijden afgevallen zijn.

Kom ik terug, zoek ik de telefoon, niets te vinden... Ligt dat kreng nog gewoon op de koffer... :o :o :o
Door Too
Nou hebben we het hier vaak over de opvoed skills mbt honden maar ouders kunnen er ook wat van hoor
W8e verzint t toch om een 5 jarige voortdurend keihard voor conjo en hond uit te maken (..... wàt ben je...nou wat..) of om een ca 2,5 jarige het armpje achteruit om te draaien om h aar af te leren dingen vast te pakken...."moet ze maar luisteren"

Ik kom dan niet verder dan een geschokt "ooh mevrooouww dat kan vast wel wat minder.."
Iemand een suggestie voor een adequater reactie?
Door Siberienne
Too schreef:Nou hebben we het hier vaak over de opvoed skills mbt honden maar ouders kunnen er ook wat van hoor
W8e verzint t toch om een 5 jarige voortdurend keihard voor conjo en hond uit te maken (..... wàt ben je...nou wat..) of om een ca 2,5 jarige het armpje achteruit om te draaien om h aar af te leren dingen vast te pakken...."moet ze maar luisteren"

Ik kom dan niet verder dan een geschokt "ooh mevrooouww dat kan vast wel wat minder.."

Dat klinkt helemaal niet goed. 'Veilig thuis' kun je bellen en om advies vragen https://www.rijksoverheid.nl/contact/co ... ilig-thuis
Sneu hoor... en eng om te zien gebeuren...
Door smulpaap
Too schreef:Nou hebben we het hier vaak over de opvoed skills mbt honden maar ouders kunnen er ook wat van hoor

Tja sommige mensen nemen kinderen omdat dat er nu eenmaal bij hoort ::) :-X
En kinderen opvoeden vraagt veel geduld , veel energie
Ik probeer dan meestal te achterhalen wat het probleem is
Soms werkt dat , en kan je iemand tips geven
een boze reactie leid vaak alleen maar tot k*twijf waar denk jij je mee te bemoeien
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door